han jetzt aber iistellige gwechselt mitem ziel en 1cc zmache.
uf default bring ichs im moment nöd

@hanf
chasch du en zuesätzlichi highscore lischte (im erschte bitrag) mache mit folgende iistellige?:
Difficulty: Easy
Lives: 5
Extend: 2.000.000 every
Moderatoren: Master(G), mr.raw
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
thx marcoMarco_in_motion hat geschrieben:shit fast 10 mio. ! hert! gratuliere Sam!!
es isch im fall super zum trainiere. vorallem lvl.4-5Marco_in_motion hat geschrieben:jäso... ha dänkt das seg uf normal. DU FUULI ASSLE!
was wotsch?geosnow hat geschrieben:will öper mis esp ra de chaufe?
Das isch jetzt aber öppe s'letscht pcb womer verchauft... und ja was wotsch däfür?geosnow hat geschrieben:will öper mis esp ra de chaufe?
ich weisssssss ...aber was machi wänn mer s'erste in Arsch gaht us irgendwelche Gründ?hanf hat geschrieben:du häsch scho eis marco!
sehr gueti entscheidig und ja level 4 isch megageosnow hat geschrieben: ich verchaufs nöd. level 4 isch recht geil.
die meischte kenne ihri cave pcb gar nitMarco_in_motion hat geschrieben:Fangs ah intensiv spille gege, dänn wirsch es niä niä verchaufe!
zu dene ghöri auPanther hat geschrieben:die meischte kenne ihri cave pcb gar nitMarco_in_motion hat geschrieben:Fangs ah intensiv spille gege, dänn wirsch es niä niä verchaufe!
isch bi mir sgliche gsi mit ibara... muess ich aber wieder ha!Marco_in_motion hat geschrieben:verchauft bevor ich's richtig zockt han...
jetzt hani nurno Dodonpachi und no mushihimesama und diä hani au nonig richtig zockt lol.
Hät eine es Daifukkatsu für mich? isch das überhaupt mal chli billiger worde?
du triffsch es zimlech genau uf dä punkt!Panther hat geschrieben:@marco
mich dünkts ebbe viel rede vo cave spiel (nit nur cave od. pcbs) aber hei kei ahnig was sie überhaubt im regal hei, isch eifach cool, hype oder sälte what ever. eigentlig schad, schlussändlich isch das züg jo zum hardcore zocke gmacht.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast