Verchauf en teil miner sammlig...usverchauf
Moderator: agestuffer
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
nime P.N.03.
Re: Verchauf en teil miner sammlig...
Hätte noch Interesse an:
Vanguard Bandits 60.- frs
Parasite Eve
Vagrant Story Jap
Valkyrie Profile
Popolocrois
Y's
Xenosaga 1 und 2
Doom 3
Wäre froh, wenn du mir einen Gesamtpreis für alles bisherige durchgeben könntest .
Parasite Eve
Vagrant Story Jap
Valkyrie Profile
Popolocrois
Y's
Xenosaga 1 und 2
Doom 3
Wäre froh, wenn du mir einen Gesamtpreis für alles bisherige durchgeben könntest .
Jo isch guet, aber en teil vo däm häsch jo scho gno? Hoffe ich chome höt no däzue !DeftOne hat geschrieben:Hätte noch Interesse an:
Parasite Eve
Vagrant Story Jap
Valkyrie Profile
Popolocrois
Y's
Xenosaga 1 und 2
Doom 3
Genfer hat geschrieben:Jo isch guet, aber en teil vo däm häsch jo scho gno? Hoffe ich chome höt no däzue !DeftOne hat geschrieben:Hätte noch Interesse an:
Parasite Eve
Vagrant Story Jap
Valkyrie Profile
Popolocrois
Y's
Xenosaga 1 und 2
Doom 3
Öhm, habe von diesen lediglich Xenosaga 1 und 2 sicher genommen, aber da ich mich hier im Thread nicht für diese gemeldet habe, habe ich es zur Klarstellung noch getan.
Re: Verchauf en teil miner sammlig...usverchauf
Salut,
Jetzt isch reeeeduuuuzieeeert...
Jetzt isch reeeeduuuuzieeeert...
Re: Verchauf en teil miner sammlig...usverchauf
Hätt eigentlich au no öper inträssi a game heftli...Videogames, Maniac, Playstation die jenschte johrgäng (glaup ab so öpe 94 - ???) sind aber ned all johrgäng komplett!
Wänd ir nöchi vor autobahn Genf-Aargau (mägenwil) wohnsch dän chönt mer je neumed abmache
Wänd ir nöchi vor autobahn Genf-Aargau (mägenwil) wohnsch dän chönt mer je neumed abmache