Funktionier min dütsche login uf de schwizer Site? Uf de schwizter Site bi Passwort vergessen wenni mini Email igib chumi es passwort über. DAs funktioniert leider nöd. Han sKontaktforumular vo Nintendo usgfüllt.
Chömeder ihr mit euem dütsche account uf de schwizer Nintendosite ine?
Häsch de Transfer uf es schwizerkonto scho gmacht? Ich scho. Nintendo hät mer sogar gschriebe das die Aktion au gilt wäg dene 1000 Pünkt oder wieviel es sind. :_)
Goran hat geschrieben:Häsch de Transfer uf es schwizerkonto scho gmacht? Ich scho. Nintendo hät mer sogar gschriebe das die Aktion au gilt wäg dene 1000 Pünkt oder wieviel es sind. :_)
mir händ dich hüt scho gseh zaltstette
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Bis jetzt funktioniert überhaupt no nüd. Bstellä resp. Umtuschä vo Sternäpünkt goht immer no nöd. Dä Kundendienst (info@nintendo.ch) isch völlig inkompetent, sorry Sidu. Die chönd nöd ämol äs Mail richtig lesä, sondern posten eifach Standardantworten.
Spaghetti hat geschrieben:Bis jetzt funktioniert überhaupt no nüd. Bstellä resp. Umtuschä vo Sternäpünkt goht immer no nöd. Dä Kundendienst (info@nintendo.ch) isch völlig inkompetent, sorry Sidu. Die chönd nöd ämol äs Mail richtig lesä, sondern posten eifach Standardantworten.
was erwartisch. isch nintendo: warum viel geld für de support usgäh. choschte spare isch für d shareholder maximierig wichtig.
ich bin en günschtige supporter. stell mich ah nintend'oh!
ich schrieb au jedem individuell das er sich verpisse oder sternpünggt abdrugge söll.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 16 Apr 2013 14:30, insgesamt 1-mal geändert.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Goran hat geschrieben:Häsch de Transfer uf es schwizerkonto scho gmacht? Ich scho. Nintendo hät mer sogar gschriebe das die Aktion au gilt wäg dene 1000 Pünkt oder wieviel es sind. :_)
mir händ dich hüt scho gseh zaltstette
chan nöd si. De Brüeder schafft bi de Julius Bär in Alstette. ich bi de Fujitsu in Regesdorf.
oprostite. ich schaff ez es jahr grad 20m wieter vorne aber han en susch nonie gseh.
und dä clay gsehni au ersch sit es paar wuche immer uf dä zug seckle am morge.
finds infall en verdammti sauerei. so jetzt ischs dusse.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.