Hoffe s tearing, die pop ups und s kante flimmerä isch xbone exklusiv. Aues im Radius vo 100 meter gseht rächt schön us, aues ir distanz hingäge eher scheisse. Bi nid beidruckt, freue mi aber rächt ufs game
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 10 Jun 2014 23:24
von Bejita
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 06:26
von Herr Rossi
Bejita hat geschrieben:Hoffe s tearing, die pop ups und s kante flimmerä isch xbone exklusiv. Aues im Radius vo 100 meter gseht rächt schön us, aues ir distanz hingäge eher scheisse. Bi nid beidruckt, freue mi aber rächt ufs game
d popups müssted wüklech nid sii, aber wenns die beidruckendi stadtarchitektur i andere städt au so kreativ änebringed darfs i dem rahme teare und flimmere. 1080p/60fps isch mer de au scheissegal
DIE STADT!!!
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Hoffe s tearing, die pop ups und s kante flimmerä isch xbone exklusiv. Aues im Radius vo 100 meter gseht rächt schön us, aues ir distanz hingäge eher scheisse. Bi nid beidruckt, freue mi aber rächt ufs game
Wieso gamesch du uf Konsole?
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 07:04
von Gurgelhals
Pandemonium hat geschrieben:Wieso gamesch du uf Konsole?
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 07:16
von Pandemonium
Roffel recht troche. Ich mein ich selber bi ja au Konsole Gamer, aber weiss halt dasi mit Abstrich gägeüber de Master Race mues rechne und reg mich demenstprechend au nöd drüber uuf.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 07:25
von Gurgelhals
I dem Fall isch es eifach e nüechterni Tatsach: CD Projekt händ de PC als Leadplattform und sie kommuniziered das au sitt Ewigkeite ganz klar. Entsprächend sind Abstrich uf Konsole unvermeidbar. Allerdings wärded's wohl scho aständigi Versione büüte. De Witcher 2-Port isch soviel ich weiss überraschend guet gsi - überraschend, will im Vorfeld praktisch alli gseit händ, dass das Spiel ohni grosse Downgrade unmöglich uf Konsole porte laht.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 08:30
von Bejita
Pandemonium hat geschrieben:Roffel recht troche. Ich mein ich selber bi ja au Konsole Gamer, aber weiss halt dasi mit Abstrich gägeüber de Master Race mues rechne und reg mich demenstprechend au nöd drüber uuf.
Das het mi Abstriche nüt z tüe, sondern mit optimierige, lueg mau Dragon Age Iquisition ah, das gseht vo mir us viu schöner us, ohni tearing chum sichtbare pop ups etc
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 08:32
von Bejita
Z Wasser gseht maximau ou bescheide us.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 11:24
von Moff
nei aso inquisition gseht ned halb so guet us wie witcher da chasch ned ernst meine
ich garantier dir, dass inquisition ned a das anechunnt, au uf konsole nöd
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 11:42
von Master(G)
logisch gseht witcher öppe 324x mal besser us. gseht jede!
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 11 Jun 2014 11:52
von Pandemonium
Würkli die lächerlichst Behauptig im Internet
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 12 Jun 2014 00:19
von Bejita
Lol sit dir möngle we dir gloubet das s Game uf dä Konsole nume anähernd so usgeht wie i denä gifs
Villech sötet dir s xbone video mau genauer aluege, die scheisse bringe sogar die aute Konsole häre
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 21 Aug 2014 19:51
von siralos
gibts schon pc hardware anforderungen fuer das game?
das game sieht grandiose aus, mal schauen wie das gameplay und die story sein wird.......dismal hoffentlich ohne cliffhanger und so.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 21 Aug 2014 22:27
von Bejita
Krass ha s Video no einisch agluegt, das Game gseht säubst für Xbone Verhäutnis maximau bescheide us, u anschinend loufts immer no nid rund, und das wahrschinlech nume i 900p bis its. Foty 2015 scho its, zumindest was d Konsole Versione ageit
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 22 Aug 2014 05:00
von BrainBug
bisi schad findi, dass es kein physical based shading hat.
viele sache sehn grandios aus. es rendert n haufen zeuchs. art ist auch grandios. aber es hat doch einige rough edges. grad in sachen materials.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 22 Aug 2014 11:03
von Vyse
Bejita hat geschrieben:Krass ha s Video no einisch agluegt, das Game gseht säubst für Xbone Verhäutnis maximau bescheide us, u anschinend loufts immer no nid rund, und das wahrschinlech nume i 900p bis its. Foty 2015 scho its, zumindest was d Konsole Versione ageit
plemplem
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 22 Aug 2014 11:14
von zwirrlibatz
schonume die Fälltäsche am Ross isch jensiits vo allem wo's hütt zgseh gitt. Und wemme no beachtet dass das im May 1272 spielt....
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 22 Aug 2014 11:41
von abyss
Dasch doch dr abhackt Grind vom Greifvogeldingens…
Und Bejitschan isch würckli hert düre Wind…
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 22 Aug 2014 11:50
von Vyse
Zuedäm gits en Grafikstil, wo e Designentscheidig isch.
Mier gfallts sehr, me chönnt en realistischere Vibe innerbringe, indäm me dSättigung vo dä Farbe wür bitz verringere, harscheri Liecht/Schattekonträscht mache usw.
Ich glaube sUussehe vo 3D Games isch langsam döt, wo 2D Games scho lang sind: Sie sind mittlerwiile so guet gmacht, dass guet "altere" werdet, es gaht nur no drum, en interessante und stimmige Look härezbringe anstatt die gröscht möglich Ahnöcherig an Fotirealismus, wies dä Bejeta verlangt.
Ob dä Schattewurf jez no bitz Kante hät oder en Liechteffäkt no es bitzeli realistischer uusgseht - und das wüssemer all - merksch währendem Spille nöd, was aber merksch, isch dä Gsamtiidruck (Zelda Windwaker, Ico, SoC, usw.).
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 22 Aug 2014 11:57
von zwirrlibatz
hauptsach s'hett nüme so viel bloom (falls es das isch gsi, ich nix fachbegriffwüsser) wie im vorige teil. im wald zbsp hetts dete zfescht bländet.