Master(G) hat geschrieben:Killzone isch optisch am schönschte! Sogar schöner als Crysis 3 ufem PC!
unglaublich schön isches!
Aus Cyrisis sowieso, bi BF4, ämu grad Online mues mä eifach gseh das zum teil 66 Spieler si, und risigi wäute, und bi KZ "nume" maximau 24, auso chame nid so eifach säge dases ganz klar isch.
Aber i gloube aues i auems isch KZ bis its scho s schönste Next Gen Game ( ps4, bone )
ich chan online kein shooter me spiele woni nid alles chan zerstöre!
levolution (dümmscht wort ever) isch eifach abartig geil!
do chani uf es bits bessers lighting verzichte!
Ich finds leider spielerisch bis jetzt chli mau. D'Story interessiert mi sowieso nöd im gringste (7 years later, 10 years later for the LULZ!) und d'Gfecht sind bis jetzt recht Bescheide bliibe hani gfunde. Uusgseh tuets aber echt fantastisch. Han gester grad d'Terroriste id Jagdgründ gschickt und mues jetzt Bullet Trains stoppe (BULLET TRAINS, ich bin ein Soldat, nöd de verfarkti Superman!
Öppis stört mich übrigens brutal und zwar de Sound. Bins nume ich oder dunkts mit das sie dete huere schlechte Productionvalue hend? Han s'Gfühl gha das de Sound immer wieder am loope isch und daser eifach recht lahm isch. Hett gern chli dichteri Atmosphäre im Game.
ich spieles uf hard und es isch sauschwer, aber voll geil au. will mer erscht uf hard merkt, wie taktisch du mit de drohne und allem chasch umgah. mer muess würkli alli mittel nutze, suscht bisch grad tot. super super!
spielerisch findi ichs äbe scho bitz frischer als die letschte paar FPS woni gspelt han.
die relativ offne level sind guet.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
TypeJ hat geschrieben:schöner als wo? uf de box?
ja und, es spielt sich scheisse, es gseht scheisse us, es hed wie immer kei dedicated server
abfall
Nei aus uf dr PS3, lüt gheie besser um, aues füehlt sich chli "besser" ah.
Si hei ja gseit dases dedicated server het ( uf dr PS3 sicher nid, hesch eifach kei Chance wenn e brutali leitig esch ).
Aber bir PS4 chönts si dases het
das mein ich voll und ganz eso. du nöd?
es isch nöd viel schöner, nurz birrebirrebitzeli. weisch so es müh!
aber schönheit lieht ja bekanntlich im auge des betrachters... fair wenn du das ned findsch.
Asura hat geschrieben:Aber bir PS4 chönts si dases het
aha... es chönt sii, dh. du häsch eifach kei ahnig, häsch kei abklärig gmacht, nix. eifach mal in ruum stelle so ussage. sorry. zero credits.
cod spielt kei sau, spiel mal battlefield oder killzone denn chasch mitrede, susch isch es ziitverschwendig dini texte zlese.
Ähh es chönt ou si das Cablecom immer no s behinderste räche wäse het uf dr wäut, aber ou da ha ig kei abklärig gmacht. Aber i lüte schüsch für di bi CC ah, und ou bi Activision um di z beruige
Übrigens i Killzone verupfe i di ohni überhoubt z Pad id finger z nä
BF4? Eher nid, i warte aber no uf die ganze Patches, när chönt mä ja mau gemeinsam spile?
Guerrilla’s first franchise, “Killzone,” was a dark, violent world that evoked real-world totalitarian imagery. The studio doesn’t hesitate to declare its preference for the vibrant world of Horizon, which also features a diverse cast.
“We were done with it as a team. As a studio, we needed to refresh the palette. It was, by choice, the opposite of ‘Killzone,’” said art director Roy Postma, who has worked at Guerrilla since 2000. “I think the themes that this story and the characters represent are relatable for all ages and people, like having a found family of friends and finding your place in the world.”