Mit Chündigung pokere - hät öpper erfahrig?
Moderator: Avenger
Re: Mit Chündigung pokere - hät öpper erfahrig?
wemme sich nit scho in dr kündigungsfrist afot bewärbe gits 8 strichtäg. true story. aber ufwand/ertrag stimmt. i mach wirklich nüt, sit 2 monat kei wirklichi bewerbig gschribe, nur es par telifon und mails. und si zahlemer brav jede monet ih.
am afag biz verzögerig gha wäg eme formular wo gfählt het, aber ansuschte nache ächt gueti erfarige mit denn äffli
am afag biz verzögerig gha wäg eme formular wo gfählt het, aber ansuschte nache ächt gueti erfarige mit denn äffli
vergesset den nöd das s RAV kantonal greglet isch also in basel mit eher linger regierig sinds sicher easy. zh au.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
@Asskicker
Nid lang fackle, Eier ha, chünde, basta
Nimm dis Bruefsläbe sälber id Hand, gid gnueg ztue für Lüüt wo wend öpis tue. Und wenn nöimet landisch wos nid passt ziehsch witer. Kei Beibruch
Nid lang fackle, Eier ha, chünde, basta
Nimm dis Bruefsläbe sälber id Hand, gid gnueg ztue für Lüüt wo wend öpis tue. Und wenn nöimet landisch wos nid passt ziehsch witer. Kei Beibruch
meistens sinds den nah lüüt wo nöd mal muend en familie ernähre. ich mein was chasch scho verlüüre. es git nur z gwünne, bitzli selbstbewusstsiii liebe maaa.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich sött au uf basel. alles gratis.evo hat geschrieben:am afag biz verzögerig gha wäg eme formular wo gfählt het, aber ansuschte nache ächt gueti erfarige mit denn äffli
häsch jetz eigentlich scho droht, kicker?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Droh mit erhobener fuuscht!!
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Läbe gloub im falsche Kanton. Weni Lohn, viel Stüre. Merci Bern. :typej:
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
thaeye hat geschrieben:gnötigt hahhahahah, opfer werdet nun mal unterdrückt, und wenn den nah ines forum muesch go rat sueche...ich weiss nöd so recht. de schwiizer stellt d arbet eifach über alles und haet drum es sehr verchrampfts verhältnis zu arbet.
aber ich wünsch ihm entscheidigschraft.
alte, was isch mit dier passiert?

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Radikalisiert...
Oh Banana…!
feeshlee hat geschrieben:thaeye hat geschrieben:gnötigt hahhahahah, opfer werdet nun mal unterdrückt, und wenn den nah ines forum muesch go rat sueche...ich weiss nöd so recht. de schwiizer stellt d arbet eifach über alles und haet drum es sehr verchrampfts verhältnis zu arbet.
aber ich wünsch ihm entscheidigschraft.
alte, was isch mit dier passiert?

du tuet mir leid aber die abhängige muemme wachrüttle. was wottsch dich abmueh imene drecksjob. villi haend en scheissjob, träget das den hei, d familie liidet drunder, scheidig, blbalbal. und meistens sind ja das so mittelschichte fuzzis wien ich oder du. lueg mal i dim umfeld bi wievillne das de fall isch, es sind nöd wenigi. die sind alli abhängig. ich bins au mal gsi und zum teil immer na, han mir aber vor 2 jahr gseit ich wott min weg gah und nöd de weg wo mir min arbetgeber (wo ja meistens nur zu sim vorteil isch) oder irgendwer anderst vorschribt. de weg isch steinig klar, aber wenns mal klappt, bisch vill zfriedner. freiheit isch s wichtigs, nehmet sie oi widr zrugg waenner versklavt sind.
natürli gits lüüt mit verpflichtige, ja. bi dene verstahnis nah zum teil, aber so lüüt wie de asskicker (kenn ihn ja nöd, aber gang devoo uus isch ledig und chinderlos) haend alles nah i de hand. oder söttets zumindest.
aber klar, entscheide muess jede selber. git ja au lüüt wo es fremdbestimmts lebe gern haend. es isch halt au chli eifacher befehlsempfänger z sii. schaffe isch nöd alles, s lebe bestat na us vill bessere sache wie gueti lüüt und familie aber das brucht halt au pfleg und chostet chraft. wichtig isch en tätigkeit z finde wo eim einigermasse glücklich macht, wo me sich nöd jede tag verstelle muess und glichziitig dis überlebe sichere chan. und das isch möglich mit chli wille und halt au mal muesse unedure. mal chli i sich inegah und probiere usezfinde was meh überhaupt gern macht. das wüsset ja villi au nöm. ( all die BWL und KV und oec. clöwns z.b). richtet ja ihri "karriereplanig" meistens nachem stutz uus, verkümmeret den aber irgendswaen.
und du wot de SAUBANKER d Infrastruktur zur verfüegig stellsch, söttsch d schnorre hebe

han dich aber glich gern

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Gueti Istellig. Eigentlich ou en normali wini finde.
Isch halt Mode, das viel nume no uf ihri Statussymbol luege und sech dür die definiere. Tja, Geld isch nid alles.

Isch halt Mode, das viel nume no uf ihri Statussymbol luege und sech dür die definiere. Tja, Geld isch nid alles.

Oh Banana…!
de aug isch zimli sicher ein vo de cleverschte da im forum
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Öbs mit Cleverness ztue het wett i nid behaupte, es isch uf jede Fall e sehr gsundi, natürlichi Ischtellig. Und ich schätzes sehr daser nid e Jammeri isch, git nüt närvigers als "mühmüh was seli mache?"
ich find die iistellig guet. han huere lang brucht nach dä schuel, bis ich was gfunde han, woni gern mache.
ich gibe zue ich chönt das au imene umfeld mache, wo viel entspannter isch, als da wo ich das jetzt mache, aber dänn hetti anderi sache, wo mi nerved - wies s'aug seit: ich dänn unedure müesst.
und dadefür bini es bizzeli z'fuul. drum gibi zue, ja, gwüssi entscheidige trifft öpper andersch für mich, aber solang ich hinder mine arbet stah chan, passt das scho.
was mir ebe echli ufgfalle isch bim aug, dass er so dä militanti erlöser duregit: 'sklave, befreiet eu!'
ich gang jetzt emal devo us, aug, du häsch es schlüssel-erläbnis gha
ich gibe zue ich chönt das au imene umfeld mache, wo viel entspannter isch, als da wo ich das jetzt mache, aber dänn hetti anderi sache, wo mi nerved - wies s'aug seit: ich dänn unedure müesst.
und dadefür bini es bizzeli z'fuul. drum gibi zue, ja, gwüssi entscheidige trifft öpper andersch für mich, aber solang ich hinder mine arbet stah chan, passt das scho.
was mir ebe echli ufgfalle isch bim aug, dass er so dä militanti erlöser duregit: 'sklave, befreiet eu!'
ich gang jetzt emal devo us, aug, du häsch es schlüssel-erläbnis gha

dis mami uf allne viere.
haet nöd jede schlüsselerlebnis? wär schad wenn nöd.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Lol nur wegem geld go schaffe? Denn hetti scho lang was neus gsuecht oder en wiiteri usbildig gmacht.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
jede chan drohe wie er will, wiel jede staht de zue zu was er droht.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.