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Re: HMDs

Verfasst: 04 Feb 2015 08:03
von Jones
und wie tusch innerhalb vonere app öpis drücke? z.b. im youtube e film starte? ha doch ke ahnig... lol

Re: HMDs

Verfasst: 04 Feb 2015 08:04
von Xinobrax2
Zumindest bi dem us Karton hesch uf de Site en Magnet wot "abeziesch"....das isch denn quasi din Button. Theoretisch chasch d App aber au so mache, dass die Sache usgwählt werded wot es paar Sekunde lang aluegsch....

Re: HMDs

Verfasst: 04 Feb 2015 08:05
von Jones
ah... ha gmeint dä "magnet" lösi irgendwie via nfc e aktion us?
viellech besser es pad derzue näh... lol

muess luege, dass mis MI3 dri passt... :oops:

Re: HMDs

Verfasst: 04 Feb 2015 08:08
von Xinobrax2
Amm...was genau de Magnet macht weissi nid...ischmer ehrlich gseit sogar es Rätsel...uf all Fäll bruchsch kei NFC. Bi mim hani eifach en Magnet usere HD gno, het funktioniert.

Edit: K, mer misst eifach d Wert vom Magnetometer...isch eigentlich na naheliggend...da wirds nochli usfüerlicher erklärt:

Quelle

Re: HMDs

Verfasst: 04 Feb 2015 08:10
von Jones
ah so...

okay... das hani bstellt:
http://www.aliexpress.com/item/2015-Goo ... 53631.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:wixer:

Re: HMDs

Verfasst: 04 Feb 2015 08:29
von Xinobrax2
Ich han grad no festgstellt, dases d Cardboards in unterschidliche Grösse git. Ich hans usversehe i de richtige grössi pstellt :lol:
Mach denn bitte es Review zu dem Dings...weni denn afange Android VR Apps z schribe bruchi au no was bequemers...

Re: HMDs

Verfasst: 04 Feb 2015 08:36
von Jones
wird erledigt... :wink:

Re: HMDs

Verfasst: 17 Feb 2015 19:57
von Jones
Jones hat geschrieben:ah so...

okay... das hani bstellt:
http://www.aliexpress.com/item/2015-Goo ... 53631.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:wixer:

so... hüt isches acho. linse si sitwärts verstellbar, so dass es ufe ougeabstand apassbar isch. verarbeitig isch ok. klappe zum natel dri tue schint nid alllllzu stabil aber meh muess haut chli sorg ha. gumibänder sorge für aständige halt und mis rächt grosse MI3 het easy platz uf dr klappe. ar klappe isch sone "sugnapf-matte" befestigt. je nach smartphone oberflächi (oder hülle) muess meh wohl aber eher no öpis derzwüsche chlemme, dass es guete halt het.
magnetschalter fählt halt aber für 12 dollar chame nid alles ha. miteme chline magnetli vor magnetwand funzt alles o ohni dä chnopf...

itz muessi nur no luege, weles pad ig cha mitem telefon kopple dassi mau eis cha zocke statt nur die demos aluege... effekt chunnt aber rächt geil.

fazit: guet investierti 12 dollar. :sabber:

Re: HMDs

Verfasst: 17 Feb 2015 20:05
von Xinobrax2
What the...? Mis hanget imerna irgendwo in China :damn:

Re: HMDs

Verfasst: 17 Feb 2015 20:35
von Jones
hesch de z'gliche bstellt oder was?
bi mir hange derfür paar anderi aliexpress bstellige, woni knapp 2 wuche vorher bstellt ha immer no fest...

Re: HMDs

Verfasst: 17 Feb 2015 20:39
von Xinobrax2
Nene, die us Karton....aber isch normal...mengisch warti bis zu 3 Monet uf Packet us China...

Entsprechend super sind da natürlich d Nämä vo dene Shops...Aliexpress...Fasttech.... :lol:

Re: HMDs

Verfasst: 17 Feb 2015 22:13
von Jones
bi free shipping ischs mir sowas vo egal wie langs geit... :)

Re: HMDs

Verfasst: 17 Feb 2015 23:18
von Jones
okay... update nach längerer benutzig... nase-ussparig isch nid ideal. tuet weh nach paar minute...
müsst gloub paar mm-cm meh polster um d'ouge anechläbe, so dass dr abstand bitz grösser wird denn würds nüme ar nase drücke...

Re: HMDs

Verfasst: 24 Feb 2015 22:01
von PlanetHarrieR
Steam-Betreiber Valve Software wird auf der Game Developers Conference (GDC) "eine bisher unangekündigte SteamVR-Hardware" vorstellen. Das macht ein Eintrag auf der Steam-Webseite bekannt.

Ob mit der neuen Hardware ein Konkurrent zu Oculus Rift und anderen 3D-Headsets gemeint ist, lässt die Ankündigung offen. Valve hatte Oculus immerhin früh unterstützt: Team Fortress 2, Half-Life 2 sowie Steams Big-Picture-Oberfläche sind Rift-kompatibel.

Valve hatte aber auch selbst, u.a. gemeinsam mit Oculus VR, mit Virtual Reality experimentiert. Mit Michael Abrash wechselte einer der führenden Entwickler im vergangenen Jahr zu Oculus, wo er seitdem als Chief Scientist arbeitet (wir berichteten).

Neben der SteamVR-Hardware will Valve auf der GDC außerdem den überarbeiteten Controller (wir berichteten) vorstellen sowie "Geräte fürs Wohnzimmer" ("living room devices"). Damit sind zuvor unter dem Namen "Steam-Machine" gehandelte Computer gemeint, welche die Flexibilität eines PC mit der Einfachheit einer Konsole verbinden sollen. Als Betriebssystem soll die Linux-Variante SteamOS dienen. Erst im Januar hatte sich der Hersteller von der alten Bezeichnung offiziell verabschiedet (wir berichteten).

Die GDC findet vom 2. bis 6. März in San Francisco statt.
Quelle: Steam Universe
http://www.4players.de/4players.php/spi ... ellen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: HMDs

Verfasst: 28 Feb 2015 09:59
von PlanetHarrieR
apple macht wohl auch eins

http://www.golem.de/news/stellenangebot ... 12651.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: HMDs

Verfasst: 01 Mär 2015 16:44
von Uriel
HTC und Valve scheinen wohl zusammen zu spannen

http://www.htcvr.com

Re: HMDs

Verfasst: 01 Mär 2015 16:48
von Xinobrax2
Valve :panik:

Es werded immer me :shock: Ich chan doch nid alli chaufe :typej:
Ich hoffe echt, dass die sich zimlich schnell mal uf es paar Standards chönd einige...susch wirds enorm müehsam für d Entwickler.

Unterschidlichi FOV, unterschidlichi Framerates, unterschidlichi Tracker, unterschidlichi Uflösige :nut:

Re: HMDs

Verfasst: 01 Mär 2015 19:55
von Xinobrax2
Ah ja...d Cardboard Dinger sind mittlerwile acho. Ich hanmer mal e App gschribe und es paar Tests gmacht. Ich glaube niemert wird demit Games spile oder gar Film luege. De Vorfüereffekt isch aber super drum sinds ideal zum verschenke. Eimal dri luege und mer verstat s Konzept hinter VR, prima Sach.

Re: HMDs

Verfasst: 02 Mär 2015 09:06
von Jones
Zum Filme luege gsehni eh ke würkleche nutze aber game chönnti mit auso scho vorstelle mit däm ding. Hoffe, es git bald öpis bruchbars...

Re: HMDs

Verfasst: 03 Mär 2015 23:18
von Xinobrax2
Morpheus Updates vo de GDC: http://www.engadget.com/2015/03/03/playstation-4-vr/" onclick="window.open(this.href);return false;

Damn...all paar Monet werded d Specs vo dene HMDs aktualisiert aber offiziell isch na keis devo ufem Markt :lol:


Edit:
BREAKING: Sony will release Project Morpheus in the first half of 2016
Edit2: K, s Morpheus het jetzt e Uflösig und e Framerate wo d PS4 id Chnü zwingt. Hauptsach d Zahle gsend guet us und chönd mit Oculus konkurriere. Wer überleit sich son Blödsinn? :lol:

Re: HMDs

Verfasst: 05 Mär 2015 10:26
von Xinobrax2

Re: HMDs

Verfasst: 05 Mär 2015 12:56
von BrainBug
Xinobrax2 hat geschrieben: Edit:
BREAKING: Sony will release Project Morpheus in the first half of 2016
Edit2: K, s Morpheus het jetzt e Uflösig und e Framerate wo d PS4 id Chnü zwingt. Hauptsach d Zahle gsend guet us und chönd mit Oculus konkurriere. Wer überleit sich son Blödsinn? :lol:
s hat die refresh rate (!= framerate). wahrscheinlich wir morpheus ne autarker zwischenbildinterpolation besitzen. der carmack hat mal vor zwei jahren erklärt, wie man das mit nem festen regelwerk als stütze für realtime rendering nutzen könnte. highend spiele sollte man trotzdem nicht erwarten. aber vielleicht kann man ja mehrere ps4s zusammenstacken :sabber:

Re: HMDs

Verfasst: 05 Mär 2015 13:08
von Xinobrax2
Ne, ich meine schon die FPS. Für gutes VR werden ca. 75 FPS angepeilt. Die PS4 schafft bei vielen Spielen knapp 30...bei 720p. Jetzt geht's rauf auf 1080p. Sowas klappt vielleicht bei irgendwelchen Fisch-Techdemos, aber wenn's darüber hinaus geht wird's schnell mal kritisch. Da gibt's dann zwar einige Tricks die man anwenden kann um die Framerate zu ehöhen, aber ob sich die Entwickler das antun wollen ist fraglich.

Spezielle Programmierung für eine einzelne Konsole die auf zusätzliche Hardware angewiesen ist...ich glaube der Markt dafür wird ziemlich klein.


Edit: Hast recht, ich habe mich oben falsch ausgedrückt. Soll heissen, dass die Auflösung zusammen mit der erwarteten Framerate die PS4 in die Knie zwingt.

Re: HMDs

Verfasst: 05 Mär 2015 13:12
von BrainBug
Xinobrax2 hat geschrieben:Die PS4 schafft bei vielen Spielen knapp 30...bei 720p. Jetzt geht's rauf auf 1080p.
eh hallo :groel:

Re: HMDs

Verfasst: 05 Mär 2015 13:14
von Xinobrax2
BrainBug hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Die PS4 schafft bei vielen Spielen knapp 30...bei 720p. Jetzt geht's rauf auf 1080p.
eh hallo :groel:
1080p? Kei Ahnig lol, bezüglich Sony bini nüm ufem neuste Stand :lol: Uf all Fäll werded 75 FPS chli kritisch...