Psychologe, Leiter des Schweizerischen Instituts für Männer- und
Geschlechterfragen
wieso gits sones institut, wer zahlt das, was bringt das? frage über frage, aber wott hüt halt niemert me beantworte. ich muen im job jedi massnahm chöne begründe, damit ich budget überchum und zwar mit zahle.
Musch halt i de Bude säge mach es für Genderstudiezwäck und Diversity. De fragt au niemmer meh.
Hey luegs s Video vom Vyse. Huere lustig. Zwüschedure fast id Hose gseicht vor lache.
und nöd vergessen, neu au 8000 importierti psychologe wo werdet über d grundprämie abrechne. na meh ufblähe de leistigskatalog den aber mötzle wenn alles tüürer wird. idiote simmer worde.
isch geil ebe, sich mal fröge, wieso öper will das mir oisi identität neu definieret und z.b au familiewert immer meh zruggfahre werdet. und wieso wird das vo staate duredruckt?
mensch ohni identität=formbar, d psychologe und de staat und sini helfershelfer seget dir den scho wer oder was du bisch
mensch mit kei identitätsproblem=schwierig formbar , da gwüssi wert das verhinderet.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mai 2024 17:05, insgesamt 1-mal geändert.
zeromeier hat geschrieben: ↑07 Mai 2024 16:30
musch halt europa verlah oder id politik und was ändere.
id politik und was ändere, klar im jetzige ziitgeist vorallem da chunsch mit minere politische istellig grad schnell en fette stempfel über und d familie wird den au nah chli fertiggmacht
Glaube, sProblem mit Politik hützutags isch und anderem au, dass dPolitiker en easy Job wänd oder sGfühl häged, es säg en easy Job und söll au eine si.
Is Büro cho, chli Sache mache, Papierkram, mal es Interview usw. En Teil vo dä Regierg zsi, bedüüted aber, dass schwierigi Entscheidige träffe muesch, dass du als Person vo vielne verurteilt wirsch, dass dich gäge Empörig und verbali Ahgriff vom tumme Pöbel muesch chönne stämme, wills du besser weisch als dä unds eigentli guet meinsch mit em. Dass viellicht sogar Mänscheläbe zverantworte häsch, zum die eigeni Bevölkerig schütze. Wasi will säge: Teil vo dä Regierig si, sött und muen en verdammt härte Job si, du muesch dich uf Sturm und Widerstand iistelle und dä uuslöse (wänn zueriichendi Gründ häsch, dass es zur Gsamtverbesserig vo diim Land biitreiht) und uushalte. Aber nei, me tümpled lieber i irgendäre Identitätspolitik zum em Volk chli schmeichle, wie progrssiv me doch säg und wie guet dass me "dPublikumserwartig" erfülle chann.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
schön machsch dir sovill humani gedanke, ich glaub ebe es isch nöd immer eifach alles zuefall. es passiert halt grad relativ uufällig i allne westliche länder fast glichziiitig.
Chönnt si, wahrschiinlicher isch aber dä blind Herdetrieb als Ursach. Gruppedynamik isch würksam i chliinem Rahme wie au uuf nationalem Uusmass.
Wänn eis Land das macht, dänn müemer als Land das also au mache. Ich glaube das Phänomen isch imfall so simpel.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
thaeye hat geschrieben: ↑08 Mai 2024 12:56
meistens isch scho meh dehinder, siehe palästina protest jetzt grad i de unis, irgendöper haet immer en agenda und probiert die durezdrucke.
Glaub de Soros finanziert da vieles... weiss aber nüt genauers, well ich mich nur über Memes informiere
Aber ich hans Gfühl, das mer eus chli in Kultur-Kampf will verstricke, demit niemmer uf d Idee chunnt wieder vo Klasse-Kampf z rede.