esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 13 Dez 2021 22:12
siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 20:32 Öpe so wie du mit dim scheiss chumsch. Scho mal öpis ghoert wo anderi meinige zu akzeptiere?

Ig akzeotiere ja dass du a schwurbler bisch, also? :kicher:
ich akzeptier ja das en tubel bisch. fänds aber trotzdem schöner, wenn dir mal es liecht ufgah wür.
no dazue nervts eifach, dass du so unverbesserlich wie dä ribit bisch und jeglichi kritik und argumänt eifach ah dir abpralled ohni schiens ei sekunde nahzdänke. trau schau wem, aber wundern tu ich mich schon lange nicht.

Okey ig gloube de schwurbel ärzt und de feng shui, yoga muettis. Impfe isch boes, br sind poes, pharma induschtrie sind evil und corona isch a hirngespinscht.

Bisch jetzt zufriede? Mein gott, no schlimmer als die krishna brothers und co. :typej:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 20:32 Öpe so wie du mit dim scheiss chumsch. Scho mal öpis ghoert wo anderi meinige zu akzeptiere?

Ig akzeotiere ja dass du a schwurbler bisch, also? :kicher:
offizielli statistik kännsch? schomal vo dä Ioannidis studie ghört? sterblichkeitsrate und so? staht alles eis zu 1 u dä WHO Siitä. aber die isch natürlich au nur verschwörigstheorie und so...

https://apps.who.int/iris/handle/10665/340124
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Isch de ganz Müll verbii bevor das Topic 1000 Site läng wird? D Hoffnig stirbt ds letzt.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 22:32 pharma induschtrie sind evil
wännd glaubsch das seged good guys, dänn häsch eifach n chliinä. kei ahnig häsch vu wirtschaft. its a fucking business. chrank sii heisst geld machä. gsund sii = kei ihnamä.

scheff vo pfizer grad letscht wuchä gseit, er glaubi mer müässti sich all 3 monet boostere demits nützt. aber hey, das isch ja läbä. vergessemer mal, dass dä gliichi maa mal gseit hätt, eimal impfä langi locker für Carbonara.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Ja und spitäler löh sich die ips patiente durch lappe gah....isch doch gratis kohle wo sie kriege.

Alles idiote hier, der einter tuemmer als dr anger. Kiffed chli weniger und dänked nid grad hinger jeder egge a verschwöhrig ihr idiote.

Verschwurbleti habaschene wo ussem letschte loch usecho sind.

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

kingcaid hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:18
wännd glaubsch das seged good guys, dänn häsch eifach n chliinä. kei ahnig häsch vu wirtschaft. its a fucking business. chrank sii heisst geld machä. gsund sii = kei ihnamä.

scheff vo pfizer grad letscht wuchä gseit, er glaubi mer müässti sich all 3 monet boostere demits nützt. aber hey, das isch ja läbä. vergessemer mal, dass dä gliichi maa mal gseit hätt, eimal impfä langi locker für Carbonara.
eifach mal fress halte du huere arschloch, gang diis mami ga figge und de maschtler kascch grad mit iipacke und sie vo hinger näh!!!

mann das forum hier, alles besserwüsser und professorene nume no da inne. bald kommt dr rössler uf siis schwule verziggerte pferd und gaggeret ohno öpis dahere.

los löt euch endlech mal la impfe ihr egoistischi volldeppe.....halbi welt het dsa gmacht, aslo wo isch problem, problem isch i eures hirni wo nid werklet. :head2wall:

kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:22 Ja und spitäler löh sich die ips patiente durch lappe gah....isch doch gratis kohle wo sie kriege.

Alles idiote hier, der einter tuemmer als dr anger. Kiffed chli weniger und dänked nid grad hinger jeder egge a verschwöhrig ihr idiote.

herzig we du dis vokabular usm blick häsch.
wieviel spitäler sind ih de schwiiz zuegange die letschte zwei jahr? scho wieder voll vergesse? und du weisch scho, dass jedes spitalbett das während corona frei ghalte worde isch, vom staat jewiils 3 mal so hoch vergüetet worde isch. känn gnueg die uf eh wartelischtä cho sind mit de begründig vo wege C und sicherheitshalber freihalte. Spital aber leer. und wer sitzt meischtens no bimne spital im verwaltigsrat und isch hauptaktionär? Walter Vogelsanger, guets biispiel. isch sogar no letscht jahr ine Verwaltigsskandal verwickle gsi. locker ischer devoo cho. weissi wells de nachbr vo mim brüädr isch.

isch doch diis krossmami oder DINI MUETTER gsi wo i dem business tätig isch. die weiss was dett lauft. due nid so als wärsch eh unbildete vollmongo, nur um diin sprützefaschismus zrechtfertige.
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:30

eifach mal fress halte du huere arschloch, gang diis mami ga figge und de maschtler kascch grad mit iipacke und sie vo hinger näh!!!

mann das forum hier, alles besserwüsser und professorene nume no da inne. bald kommt dr rössler uf siis schwule verziggerte pferd und gaggeret ohno öpis dahere.

los löt euch endlech mal la impfe ihr egoistischi volldeppe.....halbi welt het dsa gmacht, aslo wo isch problem, problem isch i eures hirni wo nid werklet. :head2wall:
was hätt en vierte booster mit solidarismus ztue?
ich söll egoistisch sii? kolleg, für dich heisst solidarismus, dass anderi sich sölled impfe lah well du häsch müässä herrehebe und mir nöd.
ich verzichte uf gnueg und dett wos ja kontrolliert wird, wo di böse ahsteckigsherd sind, dett derfi ja eh nid inne. mir verzichted uf so viel und werdet ständig wiiter schikaniert wells eu ihbläut wird. scho klar bisch hässig, wänn dä staat dir verspreche macht udn ancher trotzdem trochä in arsch fickt und mit neue spiränzli fürä chunnt. du häsch ja dä arsch herre ghebt. das du glaubsch das jetzt no die 10% nöd gsprützte es problem sii, isch eifach nur puuri idiotie. mir hocked ja eh nur dehai. liis mal chli, biild dich wiiter und nimm dä zapfä usm arsch
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

kingcaid hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:35
siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:30

was hätt en vierte booster mit solidarismus ztue?
ich söll egoistisch sii? kolleg, für dich heisst solidarismus, dass anderi sich sölled impfe lah well du häsch müässä herrehebe und mir nöd.
ich verzichte uf gnueg und dett wos ja kontrolliert wird, wo di böse ahsteckigsherd sind, dett derfi ja eh nid inne. mir verzichted uf so viel und werdet ständig wiiter schikaniert wells eu ihbläut wird. scho klar bisch hässig, wänn dä staat dir verspreche macht udn ancher trotzdem trochä in arsch fickt und mit neue spiränzli fürä chunnt. du häsch ja dä arsch herre ghebt. das du glaubsch das jetzt no die 10% nöd gsprützte es problem sii, isch eifach nur puuri idiotie. mir hocked ja eh nur dehai. liis mal chli, biild dich wiiter und nimm dä zapfä usm arsch
heb eifach dis verdammte muuli du wixxbiirre. lah dir endlech lah impfi du nulpe, scho mal öper verlore, wenn nid eifach dini verdammti fress halte wenn kei ahnig hesch. :box:

schnurred öpis vo wäge vercshwörig und pharma scheiss, dabi isch er längscht drinne und checked nid. chli weniger filmene u so luege du voll hoschi.

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

kingcaid hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:30
siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:22 Ja und spitäler löh sich die ips patiente durch lappe gah....isch doch gratis kohle wo sie kriege.

herzig we du dis vokabular usm blick häsch.
wieviel spitäler sind ih de schwiiz zuegange die letschte zwei jahr? scho wieder voll vergesse? und du weisch scho, dass jedes spitalbett das während c
dr duemmscht bisch. spitäler sind scho vor 10 jahr nach und nach zugange du idiot. das was fehlt sind nid spitäler, sondern das personal du habasch, sogar dr rössler het das gmerkt dass es a üersonal manglet.

gang mal chli ga schaffe bevor du so unsinniges zueg wieder behouptescht. eifach fress halte....so schwierig chas ja nid si.

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 22:32 Bisch jetzt zufriede?
nei. https://youtu.be/_t3POfNbx6M?t=87
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

kingcaid hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:35 was hätt en vierte booster mit solidarismus ztue?
damn, man ich ha dich vermisst. :herzli:
siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:39 heb eifach dis verdammte muuli du wixxbiirre. lah dir endlech lah impfi du nulpe, scho mal öper verlore, wenn nid eifach dini verdammti fress halte wenn kei ahnig hesch. :box:

schnurred öpis vo wäge vercshwörig und pharma scheiss, dabi isch er längscht drinne und checked nid. chli weniger filmene u so luege du voll hoschi.
:confused:
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 14 Dez 2021 00:10, insgesamt 1-mal geändert.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 14 Dez 2021 00:02
siralos hat geschrieben: 13 Dez 2021 22:32 Bisch jetzt zufriede?
nei. https://youtu.be/_t3POfNbx6M?t=87
heb fress und lah dir lah impfe du huere eunuch. :2finger:

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

mis immunsystem funtkioniert normal. ich bruch kei impfig.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 14 Dez 2021 00:11 mis imunsystem funtkioniert normal. ich bruch kei impfig.
eis ids arsch bruchsch und zwar deftig, am beschte vom kingcaid. dr eint duemmer als dr anger...jetzt chäme si us de loecher.

verzicht hier verzicht doert....alles egoistischi arschloecher.

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

1 ganzes fucking jahr hesch brucht um zu begriffe, das corona doch mehr isch als a saisonali grippe.

vor 1 jahr hesch oh mit dem aug schwafflet vo wäge es gäbi kei personalmangel i de pfleg und nun, siehe da der doedel kriecht schoen brav id egg und hebbt fress, da nun alli säge dass es a personalmangel het. was fuer weichi sind das wo da umenang schwaffle. nume guet dsas regierig mal a stasi abteilig usem bode stampft, hoffentlech kriegsch duurend buess! :arnold:

Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Du, es ist noch vieles "mehr" als ein "Grippevirus". Wobei man unterscheiden sollte zwischen mehreren hundert "normalen" grippale-Infekte-Viren und dem Influenza-Virus der schon ewig sehr häufig ältere Menschen tötete... da er sehr gefährlich sein kann. Und ja, Influenza kann auch tödliche Lungenentzündungen verursachen mit Organversagen, das hat Covid nicht neu erfunden.

Seit es Covid gibt ist Influenza scheinbar verschwunden, als ob Covid ihn gekillt hätte. Ist aber nicht so, denn Influenza war wohl genau so lange schon auf der Welt wie Covid: Millionen von Jahren, und er wird nicht wegen einem anderen Virus plötzlich verschwinden... pure Utopie.

Es ist eher so dass heute eben Covid noch dazugekommen ist und beide "grossen Viren" nun am wirken sind, was den Effekt natürlich verschärft. Tun kann man dagegen wenig, denn auch Influenza ist niemand einfach so losgeworden und das wird auch niemals so sein.

Covid war schon immer da aber er ist heute, vermutlich aufgrund Manipulation in einem Labor, sehr viel gefährlicher geworden. Wobei sich der Körper schon daran anpassen wird, das kann aber viele Jahre dauern. Bis dahin wird es eine erhöhte Todesrate anfälliger Menschen geben, eine unausweichliche Tatsache.

Man sollte auch den Fakt akzeptieren dass unser Immunsystem heute mehr aushalten muss als früher, wir es gleichzeitig aber aufgrund ungesunden Lebensstilen eher noch schwächen, hier muss man dann akzeptieren dass es auch mehr "Opfer" gibt und zwar unausweichlich. Nur die genug Starken überleben, da kann man so solidarisch sein wie man will... wir sind keine Götter, auch wenn wir meinen dass es uns zusteht.

Momentan schwächen wir sogar die Starken, sie müssen heute soviel aushalten wie noch nie, da ja nun auch ihre Psyche angeschlagen ist bei dem ganzen Terror.

Ein Mensch ist ein soziales Lebewesen, er kann nicht permanent ohne oder mit stark reduzierter Gesellschaft gesund bleiben... das wird ihn zusätzlich schwächen und auf Dauer wohl sogar noch mehr als ein Covid. Deswegen sage ich da immer, eine Infektion ist das kleinere Übel. Denn wenn man die sozialen Kontakte zerstören muss, dann zerstört man die Gesundheit so sehr dass man sowieso nichts mehr machen kann, dann ist man gesundheitlich "verloren". Und dennoch... 99% überleben es... was eigentlich ein echtes Wunder ist.

Ich glaube, die Ungeimpften sind nur deswegen häufiger "befallen" da sie stark ausgegrenzt werden und sogar mehr aushalten müssen als Geimpfte... während viele Geimpfte "frisch fröhlich" ihre erhöhte Freiheit geniessen und damit auch gleich noch die ausgegrenzten Ungeimpften befallen. Wobei mir da keine seriösen Zahlen vorliegen, denn jeder der an etwas glaubt "macht sich seine Welt so wie es ihm gefällt... und findet immer einen Weg die für sie besten Werte zu kriegen". Im Krieg und in der Liebe geht JEDE Objektivität komplett verloren... man ist alles, bloss nicht neutral.
Die Geimpften sind derzeit die Treiber der Pandemie, da sie sorglos spreading betreiben. Weder Impfung noch Zertifikat schützen medizinisch gesehen vor Ansteckung und Weitergabe der Infektionen. Es ist etwas erstaunlich, dass man dies nicht begreifen will. Man sollte grundsätzlich einen anderen etwas weniger angstgetriebenen Umgang mit der Pandemie finden. Und man sollte aufhören, zwischen Geimpft und Ungeimpft zu unterscheiden und die Zertifikate abschaffen.
Was das Pflegepersonal angeht: Das war schon VOR Covid desolat und "totgespart" und es gab schon VOR Covid echte Personalprobleme. Klar, seit Covid dazukam und es sich noch verstärkt hatte ist natürlich fertig lustig... weil sie ja schon vorher Null Reserven hatten. Eigentlich idiotisch weil wir waren NICHT darauf vorbereitet erhöhten Belastungen gerecht zu werden.

Und da wir nun auch Pfleger "ruinieren" und von ihnen Massnahmen verlangen gibt es dort immer mehr Kündigungen und das ganze Pflegerproblem wird nur noch schlimmer... also wir haben es jetzt dermassen zugespitzt dass wir da echt die weisse Fahne schwenken müssen. Das kann man jetzt leider nur noch hinnehmen und vermehrt Triage machen. Das Problem dieses Mangels löst sich nur nach vielen Jahren "harter Arbeit"; vorher nicht.

Und es ist richtig, sie haben "Betten abgebaut" seit Anfang der Covid-Welle, weil sie immer weniger, weniger statt mehr wie es nötig wäre... Pfleger hatten und sie demzufolge die Bettenzahl nach unten drosseln mussten. Wir haben heute landesweit nicht einmal mehr 1000 Intensiv-Betten... also der Mangel ist gravierend und eine echte Infektions-Welle ist absolut nicht abzufangen... mit sowas.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Was die Geimpften angeht, allermeistens ist eine tiefe Überzeugung dahinter oder aber sie werden, sobald sie geimpft wurden, zu einem überzeugten "Vertreter dieses Lagers" wie eine Art höherer Glauben. Geimpfte welche völlig neutral sind und auch Ungeimpften volle Freiheiten zusprechen wollen... das ist die wohl mit Abstand seltenste Gruppe. Ich kenne auch so einen Hausarzt, der wird jetzt attackiert von allen gegnerischen Seiten.

Es ist ein direkter Zusammenhang zwischen Impfquote und Abstimmung erkennbar, das ist kein Zufall sondern es ist praktisch deckungsgleich mit dieser Impfquote.

Bei mir ist eher so... ich glaube nur an Gott und vertraue dazu noch meinem Körper, Herz und Geist. Von dem ganzen Pharma-Wahnsinn und dessen Glauben halte ich nichts und möchte damit auch nichts zu tun haben. Pharma ist für mich eine Notfallmedizin, hier auch sehr gut, es ist allerdings keine gute "Immunisierungsmedizin"... also habe ich diesbezüglich auch absolut Null Interesse.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Was die Gläubigen angeht, allermeistens ist eine tiefe Überzeugung dahinter oder aber sie werden, sobald sie gläubig wurden, zu einem überzeugten "Vertreter dieses Lagers" wie eine Art Irrsinn. Gläubige welche völlig neutral sind und auch Atheisten volle Freiheiten zusprechen wollen... das ist die wohl mit Abstand seltenste Gruppe. Ich kenne auch so einen Pfarrer, der wird jetzt attackiert von allen gegnerischen Seiten.

Es ist ein direkter Zusammenhang zwischen mangelnder Praxiserfahrung und idiotischen Beiträgen erkennbar, das ist kein Zufall sondern es ist praktisch deckungsgleich mit dieser Religionssache.

Bei mir ist eher so... ich glaube nicht sondern ich weiss und vertraue dazu noch meinem Körper, Herz und Geist. Von dem ganzen Jesusquatsch und Gottesblödsinn und dessen Glauben halte ich nichts und möchte damit auch nichts zu tun haben. Religion ist für mich eine Medizin für Dumme, hier auch sehr gut, es ist allerdings keine gute "Indokteinierungsmedizin"... also habe ich diesbezüglich auch absolut Null Interesse.

Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Aso ganz ehrlich, 2012 hani scho biz schiss gha.

Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

DD58E64C-BC30-4152-AEF0-C1F28FDDF838.jpeg
DD58E64C-BC30-4152-AEF0-C1F28FDDF838.jpeg (62.36 KiB) 1571 mal betrachtet
9290011D-332E-48B8-94E1-4D7AA02BA4C1.jpeg
Yes, it will.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

siralos hat geschrieben: 14 Dez 2021 00:20 1 ganzes fucking jahr hesch brucht um zu begriffe, das corona doch mehr isch als a saisonali grippe.

vor 1 jahr hesch oh mit dem aug schwafflet vo wäge es gäbi kei personalmangel i de pfleg und nun, siehe da der doedel kriecht schoen brav id egg und hebbt fress, da nun alli säge dass es a personalmangel het. was fuer weichi sind das wo da umenang schwaffle. nume guet dsas regierig mal a stasi abteilig usem bode stampft, hoffentlech kriegsch duurend buess! :arnold:
jetzt söttsch langsam s müüüli chli hebe. du bisch z dumm z verstah i villne sache und ziehsch lüüt sache us de nase wos nie gseit haend.

als ob ihc d pfress heb will "alli" seget es git personalmangel :groel: laeck du bisch echt en hirnamputierte :lol:

wenn "alli" was seget, ändere ich natürlich immer mini meinig. :lol: und so eine red vo weich :lol:

much triggeret u are. gang de booster go neh den wird alles guet.
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

Avenger hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:16 Isch de ganz Müll verbii bevor das Topic 1000 Site läng wird? D Hoffnig stirbt ds letzt.
schwär zum säga. jede wo da richtig kohle macht wirds melka solangs goht. medie allne voraa. villicht lohts bitz noh wenn dr trump wiedergwählt (lol) wird. oder sie kombinierends.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

so laufts truurigerwiis immer ab. eine argumentiert und dä wo kei argumentation füährä cha, beleidigt. was argumentiere mann. logik frisch usm kioskregal.
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

Waldschrat hat geschrieben: 14 Dez 2021 07:08
Avenger hat geschrieben: 13 Dez 2021 23:16 Isch de ganz Müll verbii bevor das Topic 1000 Site läng wird? D Hoffnig stirbt ds letzt.
schwär zum säga. jede wo da richtig kohle macht wirds melka solangs goht. medie allne voraa. villicht lohts bitz noh wenn dr trump wiedergwählt (lol) wird. oder sie kombinierends.
d frau martullo isch di erschti gsi, die ih ihrere politische funktion mit maske ummegwetzt isch.
Antworten