Hesch nid letschthin gseit gha es wäri eventuel je nach kanton angers? Mal so mal so wie'd fähnli im wind?

Lol der demänte wärweisender. Frag besser einer dame bi de staatsawalt, eventuel cha sie dir da chli ungerichte.

Moderator: Avenger
lol wieder emal am wärweise bisch
Nei! Es gaht bi Gschlächt im Verhältnis zum Staat nöd um e intmi, persönlichi Identität, sondern darum, dIdentität vonere Person im Sinn vonere klare Wiedererchännbarkeit festzlegge in Form vo eidüütige Merkmal. Dass das dLüüt nöd checked macht mich sprachlos. Es liiht nöd am Staat, dich als bsunders Schneeflöckli z annerchänne, sondern dahdrum, dass du für dä Staat, als biologischi Entität, wo als Homo Sapiens kategorisiert wird, eidüütig identifizerabar bisch, beruhend uuf unveränderbare Merkmal, wie fucking sbiologische Gschlächt, wo me genetisch chann eidüütig feststelle.
rofl, wie inere schlächte Komödie
Schiinbar nid, süsch würdisch dir nid so überem nemo ufrege....oder isches eher nur de niid, dass er sich het chöne öffne und du nid?!!
Denn: «Nemo steht als neuer Schweizer Superstar wie keine andere Person für Kreativität und Diversität», sagt Marketingexperte Felix Murbach gegenüber 20 Minuten.
dito
Doch doch. I bi sehr tolerant diesbezüglich..
I ha no nie e ESC gluegt...
Bisch so tolerant wie ds'äugli mit de inder. Wenn me bedänkt was du scho alles überem nemo, esc etc. Scho weisch.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste