Stimmt - Du bisch absolut vorhersehbar ...

Eis Wort über Honda und sofort isch er wieder do:
Aber Antworte gits immer nonig bzgl. däm agebliche Rekord ...

Moderator: Avenger
wär genau dreht sich im chreis töfflibüebli?
lustigerwiis seit sogar dini bible (AMS) folgendes im verglichstest:vectrex hat geschrieben: ↑06 Nov 2022 20:22 Es git Längs- und Querdynamik. Längsdynamisch isch es absolut beschämend wie en Civic Type R null Brot gege en Golf R het. Entsprächendi Videos hani jo scho glieferet. Drum verstandi das "Mimimi, aber aber aber, mimimi ..." vo Dir nid, obwohls ebe so bezeichnend für en Honda-Fanboy isch ...![]()
Scho wieder vergässe das Video?
Chasch no lang versueche so Querverglich z'mache.
Das gseht im einte Test so us und im andere so.
Und was het jetzt das Video mit em AMS-Magazin z'tue? Oder händ die im Video au falsch testet wil Honda so abkackt het?
Scho no blöd wenn gemäss dr EINZIGE Quelle Honda hoffnigslos unterlege isch:
Ich ha gseit konzepttechnisch isch FWD en Seich. Cha wohl schnäll si aber isch und blibt glich en Kompromiss. Genauso wie en Soundgenerator cha guet töne aber im Grund gno glich en Seich isch ...
Honda bewiesenermasse au nit suscht wär dä Rekord vom Mégane doch scho lang kassiert ...
Und Du weisch wie mer en Getriebewächsel in Uftrag git, aber cha das nid jede mit es bitzli Batzeli?
Ja - hauptsächlich isch es günschtiger in dr Produktion. Und en Otto-Normalverbrucher wie Du merkt eh kein grosse Unterschied ...
Nei würklich? Uf sone Weisheit wär ich jetzt eigentlich nid sälber cho.
Und dr eigentlich Vorteil isch, dass en G60 schnäller isch als en CRX VTEC. Simple fact - au wenn das Hondajünger natürlich nid gärn ghöred, ganz klar ...
Interessant - aber ebe: Cha das nid jede Dorftrottel namens Beatli?
Mein Gott - jetzt goht das wieder los ... :typej:
itz hets mi fasch verbutzt! uuuuuuuusgrächnet vo dir...
Klar hets mit dr Marke und dr Positionierig im VW-Konzern z'tue ...
Und Du hesch NULL erfahrig mit G-Lader und schwingsch diesbezüglich e grossi Frässi, so what?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste