Battlefield 3
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
würsch gschider mal dis wheel ifahre. oder isches no underwägs?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hesch doch hütt morge scho oder?TypeJ hat geschrieben:hüt spiel ich nach 3 monet wiedermal

- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
het en chlinä server patch geh hüt
- Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds.
- Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
- Tweaked tank armor strength
- MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will still disable it
- Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds.
- Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
- Tweaked tank armor strength
- MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will still disable it
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
???Master(G) hat geschrieben:hesch doch hütt morge scho oder?TypeJ hat geschrieben:hüt spiel ich nach 3 monet wiedermal
Wohl eher nöd

Re: Battlefield 3
Einigi vo de Updates sind ja verdammt Schwachsinnig gsi... Wenn chasch Heli flüge, paar gueti Schütze dinne hesch und no eine wo repariert bisch FAST unzerstörbar... so lächerlich... gwüssi Waffe hends so gnervt, dass si nid me überagend super sonder überangend scheisse worde sind. Katastrophe.
Immer no es easy Game, aber die Idiote wo die updates ufeglade hend, hend das Spiel sicher nid gspielt denacht...
da simmer wiedr bim Problem: Warum es fertigs Game usebringe? Chönnd ja eis Update am andere nacheschoppe...
Immer no es easy Game, aber die Idiote wo die updates ufeglade hend, hend das Spiel sicher nid gspielt denacht...
da simmer wiedr bim Problem: Warum es fertigs Game usebringe? Chönnd ja eis Update am andere nacheschoppe...

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja, chasch nüm bruche.
m4 und m16 sind defür umso geiler
m4 und m16 sind defür umso geiler
Zocke fast nur no mit dene Waffe wo gad zu Beginn hesch. M4 isch au besser worde. Famas isch Müll. Aber ich hau uf alli Waffe Schalldämpfer oder de Long Barell druff. Denne ruckleds nid so pervers.TypeJ hat geschrieben:m416 bini umgstiege, isch super!
Ganzgeil sind Shotguns mit SlingShot und eme 6x ZoomUfsatz! :typej: So brutal und jede hasst di!

- swordfish
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
360
... muessi demfall mal probiereBuccaneer hat geschrieben: Ganzgeil sind Shotguns mit SlingShot und eme 6x ZoomUfsatz! :typej: So brutal und jede hasst di!

- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
allgemein info: foregrip+suppressor isch jetz praktisch bi allne waffe unbruchbar sit em patch.
Assault:
AK74M mit heavy barrel --> isch für mid-long range extrem guet worde
AEK971 und M16A3 mit heavy bar. oder Flashs. --> sind für close combat extrem guet. vorallem het m16a3 diä chürzischti ladezit vo allne primäwaffene.
G3 isch au sehr starch post patch --> muemer glaubs im coop freischalte
Engineer
A-91/Scar-H mit FS oder HB --> chliners magazin aber au extrem starch
G36C/M4A1/AKS74U FS/HB -->sind au immer no sehr guet.
SG553 (hopp schwiiz) --> isch au ä coop waffe. gheimtipp
Recon:
SKS (semi auto rifle) mit Flashsup. und FG. --> mit derä waffe chasch au wenn unter starchem beschuss bisch immer no gnau zilä. bi allne andere waffe nöd userd magnum als secondary.
mit bolt actions känni mich nöd us...
all:
PP19 mit FS oder HB und P90 mit Suppressor und Laser . --> grosses magazin und au zimli gnau. hochi fürrate. au guet uf chlinerä maps
ps.
m26 dart mal a dä assault gun montiere. mit dem holsch lüt vo risä entfernig us mit eim bis zwei schüss i sini richtig
wird aber bald durch dice gfixt..
Assault:
AK74M mit heavy barrel --> isch für mid-long range extrem guet worde
AEK971 und M16A3 mit heavy bar. oder Flashs. --> sind für close combat extrem guet. vorallem het m16a3 diä chürzischti ladezit vo allne primäwaffene.
G3 isch au sehr starch post patch --> muemer glaubs im coop freischalte
Engineer
A-91/Scar-H mit FS oder HB --> chliners magazin aber au extrem starch
G36C/M4A1/AKS74U FS/HB -->sind au immer no sehr guet.
SG553 (hopp schwiiz) --> isch au ä coop waffe. gheimtipp
Recon:
SKS (semi auto rifle) mit Flashsup. und FG. --> mit derä waffe chasch au wenn unter starchem beschuss bisch immer no gnau zilä. bi allne andere waffe nöd userd magnum als secondary.
mit bolt actions känni mich nöd us...
all:
PP19 mit FS oder HB und P90 mit Suppressor und Laser . --> grosses magazin und au zimli gnau. hochi fürrate. au guet uf chlinerä maps
ps.
m26 dart mal a dä assault gun montiere. mit dem holsch lüt vo risä entfernig us mit eim bis zwei schüss i sini richtig

swordfish hat geschrieben:... muessi demfall mal probiereBuccaneer hat geschrieben: Ganzgeil sind Shotguns mit SlingShot und eme 6x ZoomUfsatz! :typej: So brutal und jede hasst di!
Perfekt closequarter aber au midrange Waffe. Han aber au scho viel uf über 100m erschosse

Empfiele gad die ersti Shotgun 870 oder so

Isch M16A3 die wo immer so drüer Schüss abgid? Findi Mischt... guet, finde fast alli Waffe Mist...
Obwohls Silcencers "gnervt" hend ,findi glich, dases mit dene druffe wesentlich besser gaht. Viel Waffe sind mi eifach z ungenau und ich triffe nix...

Buccaneer hat geschrieben:swordfish hat geschrieben:... muessi demfall mal probiereBuccaneer hat geschrieben: Ganzgeil sind Shotguns mit SlingShot und eme 6x ZoomUfsatz! :typej: So brutal und jede hasst di!
Perfekt closequarter aber au midrange Waffe. Han aber au scho viel uf über 100m erschosse![]()
All jammered wägem Granatwärfer M320 oder de USAS mit Sprängmunition. Aber die Sniper-Shotgun möched glaubs nid viel, obwohls uf YouTube jensti Vids gid.
JEDE hasst di denn![]()
Empfiele gad die ersti Shotgun 870 oder so
Isch M16A3 die wo immer so drüer Schüss abgid? Findi Mischt... guet, finde fast alli Waffe Mist...
Obwohls Silcencers "gnervt" hend ,findi glich, dases mit dene druffe wesentlich besser gaht. Viel Waffe sind mi eifach z ungenau und ich triffe nix...

- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
scheiss Patch..... 

Das Game isch nüme spielenswärt und jedem vo dene gäldgeile Wixer bi EA sött mer beidi Bei bräche... Sorry, das Game isch gloffe... Haue lieber wieder s Bad Company 2 ine. Oder verdient mer dete jetzt au Gäld i dem mer Server vertickt mit sälte dumme casual Regle und mit willkürliche Admins?

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Bi Bad Company 2 Server wird (oder isch scho?) dr Server eh abgstellt...
y?Buccaneer hat geschrieben:Das Game isch nüme spielenswärt und jedem vo dene gäldgeile Wixer bi EA sött mer beidi Bei bräche... Sorry, das Game isch gloffe...
1. Kei normali Server meh.
2. Irgendwelchi komische Regle. 300 Tickets, gwüssi Waffe verbote etc...
3. willkürlichi Admins. Ich und paar Kollege sind jensti mal kickt worde.
4. Mer chunnt oft ine Server, wo nur zwe drü Lüt am booste sind, und wird gad kickt. Guet, was wott mer dete? Hunderti wenn nid tusigi vo Lüt sind sinnlos am booste und unglücklicherwis landet mer oft i so Spieli.
D Willkür findi s schlimmst. De Kolleg macht de Sniper und da er rächt guet isch, flügt er relativ schnell usem Game. Er verteilt paar Headshots und scho wird er gschmisse.
Andere Fall, mir chömmed ines Spieli. Min Squad landed im gliche Team wie d Admins. Die hend all über 100 Kills aber vo de Gägner keine meh als 10 mal gstrobe. Die hend jede wo guet gsi isch useghaue und Afänger dinne glah zum kille. Mir sind im Team mit de Admins gsi. Denne sind immer paar neui inecho und natürli als Gägner huere drunder cho. Keine vo de Gägner isch länger als 5 min i dem Spiel gsi. Und de hetz einisch nur no wenig Gägner gha. Was passiert? D Admins haued mich und d Kollege vo mim Squad is feindliche Team und möched de glich scheiss mit eus.
Sorry uf so Dräck hani ächt kei Bock. Darfsch nur no ime Spiel inne blibe, wenn die schön brav vo de Server-Bsitzer lasch la abknalle. Wenn die wehrsch, wirsch gschmisse. Hend ihr die ERfahrig nonig gmacht oder was?
Chan mer viellicht istelle, das mer nur no uf EA Server chan spiele? Es macht so nämli überhaupt kein Sinn meh.
2. Irgendwelchi komische Regle. 300 Tickets, gwüssi Waffe verbote etc...
3. willkürlichi Admins. Ich und paar Kollege sind jensti mal kickt worde.
4. Mer chunnt oft ine Server, wo nur zwe drü Lüt am booste sind, und wird gad kickt. Guet, was wott mer dete? Hunderti wenn nid tusigi vo Lüt sind sinnlos am booste und unglücklicherwis landet mer oft i so Spieli.
D Willkür findi s schlimmst. De Kolleg macht de Sniper und da er rächt guet isch, flügt er relativ schnell usem Game. Er verteilt paar Headshots und scho wird er gschmisse.
Andere Fall, mir chömmed ines Spieli. Min Squad landed im gliche Team wie d Admins. Die hend all über 100 Kills aber vo de Gägner keine meh als 10 mal gstrobe. Die hend jede wo guet gsi isch useghaue und Afänger dinne glah zum kille. Mir sind im Team mit de Admins gsi. Denne sind immer paar neui inecho und natürli als Gägner huere drunder cho. Keine vo de Gägner isch länger als 5 min i dem Spiel gsi. Und de hetz einisch nur no wenig Gägner gha. Was passiert? D Admins haued mich und d Kollege vo mim Squad is feindliche Team und möched de glich scheiss mit eus.
Sorry uf so Dräck hani ächt kei Bock. Darfsch nur no ime Spiel inne blibe, wenn die schön brav vo de Server-Bsitzer lasch la abknalle. Wenn die wehrsch, wirsch gschmisse. Hend ihr die ERfahrig nonig gmacht oder was?
Chan mer viellicht istelle, das mer nur no uf EA Server chan spiele? Es macht so nämli überhaupt kein Sinn meh.

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
I gahn immer über de server browser, so chani ea server wähle! Andersch isches definitiv müll...server mit 1500 tickets, roffffel

- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
genau. gisch bi dä suechfunktion im serverbroser z.b. DICE i. denn findsch diä offizielle serverTypeJ hat geschrieben:I gahn immer über de server browser, so chani ea server wähle! Andersch isches definitiv müll...server mit 1500 tickets, roffffel
Naja, das mit de Tickets wür no gah. Machts mängisch au chli interessanter. Bi Rush anstatt 75 z.B. 150 findi nid so leid. Aber äbe...
Sehr güt, ich gange uf Dice Server go spiele.
Sehr güt, ich gange uf Dice Server go spiele.

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Vorher e 700er rundi metro gspielt, geil abgange!!! Aber die wixer mit de m26 dart nerved andersch