Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich glaub weniger dleischtig als meh sganze gsamtkonzept....
Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
ja klar den muess d leistig guet sii :typej:Goran hat geschrieben:Wieso seid de nvidia ceo Leute die Switch wir euch umhauen und vieli Hersteller vo Games lobed Switch.
Also muess Leischtig guet si. Oder was meined ihr?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
No 2 Täg und 18 Stund 

Nintendo isch halt ebbe geil weil ihne "leistig" so egal isch. Ins fudi stecke könneder euch euri teraflops
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130

sit jahrtuusige immer die gliich diskussion

I speeled my drink!
videospielforum halt und en neue konsolerelease, das meh sich demit nöd chan abfinde, isch mir eher es rätsel.
chasch dir den au is füdli stecke wenn de mario nur nah ufeme iphone mal umehüpft.evo hat geschrieben:Nintendo isch halt ebbe geil weil ihne "leistig" so egal isch. Ins fudi stecke könneder euch euri teraflops
thaeye hat geschrieben:videospielforum halt und en neue konsolerelease, das meh sich demit nöd chan abfinde, isch mir eher es rätsel.
Wils nüt zur sach tuet. Und söll dr mario vo mir us ganz igstellt wärde, mir doch schnupperdischnupperwurst. Sin gnueg videospiel bis hüt erschine dass ich mich bis zu mim abläbe drmit unterhalte ka.
schön, den passts ja für dich. chli retro zocke und fön ha.
oh, hesch begriffe um was es bi videospiel goht, gratullation.thaeye hat geschrieben: fön ha.
für di passt doch au alles, spielsch ja eh kei nintendo games, viel zu kindlich für sonen jääse dude wie di. aber zum glück funktioniert nintendo ebbe nit so wie si dinere meinig nach sötte sondern ebbe so wie sis für richtig halte. und wenn das t konsequänz isch dass es sich für si nüm lohnt konsole und spiel zmache, denn läb ich mit däm. witerhin wirdi aber no jedi aktuelli retrokonsole vo nintendo kaufe und mit dene games fön ha wo druf erschine.
und du häsches glaubs au langsam begriffe um was es imene diskussionsforum bezüglich neue konsolereleases etc. gat. simmer glich dumm?
lässig dude bini scho, und nintendo findi eigentlich super drum find ich ihres vorgehe wo sie langfristig wird usem konsolemarkt dränge (ob selber gwollt oder nöd sei dahingestellt), nöd guet. aber jedem das seine.
lässig dude bini scho, und nintendo findi eigentlich super drum find ich ihres vorgehe wo sie langfristig wird usem konsolemarkt dränge (ob selber gwollt oder nöd sei dahingestellt), nöd guet. aber jedem das seine.
ich glaub ich has effektiv nonit ganz begriffe. jede verzellt sit 20 johr welli spieli är toll und welli dasser tumm findet. biz abstrahiert machemer jo genau das? was wilsch mit diner prognose sage? si söttet um himmelswille die fätzigschti hardware verbaue, dasi ins gliche segmänt rutsche wie ps4/xbox/pc, weils jo alles andere nit überläbensfähig isch?
ja hört her imene videospielforum wird über technischi details und uflösige und aber i de spielithreads au über spielqualität gredt! was füren erkenntnis. neu isch au das es lüüt giit wo nintendo alles verzeihet und sötigi wo halt chli kritischer sind. so villi noi erkenntnis.
ich sag jo nur dass die technische details und uflösige nacher rein überhauptgarnüt mit dr spielqualität ztue hän. ich klink mi quasi ind diskussion ih
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Leistig hin oder her, wenn de Akku nur 3 Stund hebed, denn isches en fail. Trotzdem werded denn Lüt cho und argumentiere, dases ja eigentlich en Konsole isch und de mobili Aspekt nur es netts Extra isch. Di gliche Lüt werded au sege, dases nid fair isch de Switch mit de PS4 und de XBox One z vergliche wills ja eigentlich en Handheld und kei Konsole isch. Meine Güte...
...es isch Nintendo. S Grät wird sehr interessant, het massivi Mängel und d Spiel werded super. Thema erledigt.
...es isch Nintendo. S Grät wird sehr interessant, het massivi Mängel und d Spiel werded super. Thema erledigt.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
i dem thread zeigt sich sehr idrücklich, dass
de aug monochrom dänkt
ich bim release vom Switch e fettere Akku wirde chaufe
mich deja-vus vo dere art langwiled
de aug monochrom dänkt
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Vilicht isch de Akku au super...isch nur es Bispiel gsi. Erfahrigsgemäss werdeds irgendwas wesentlichs verbocke 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Gemach, am 14. Januar chunnt alles us.
wildi voruussag: en drittel wird lache, eine sich freue, am letschte ischs egal. und es sind die gliiche drittel wo immer.
wildi voruussag: en drittel wird lache, eine sich freue, am letschte ischs egal. und es sind die gliiche drittel wo immer.
I speeled my drink!
Herr Rossi hat geschrieben:i dem thread zeigt sich sehr idrücklich, dass
de aug monochrom dänkt
es wird immer besser das forum, monochroms denke. sehr guet.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Scho am 13. Januar...bi üs am Morge am 5izwirrlibatz hat geschrieben:Gemach, am 14. Januar chunnt alles us.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
gits en direct oder was?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Kei Ahnig i welem Format, aber ja, s git en Stream am morge am 5i. Am Namitag (15:30 glaubs) gits denn na en Treehouse Stream wo si d Spiel im Detail vorstelled.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Ich glaub, was s Aug wott sage: vieli wänd emoll wüsse, wie es Nintendo Game (eher Zelda oder Metroid) würdi ussgseh mit de Power vonere PS4Pro und M$ Scorpio....oder?
Au ich wür gern emolle erläbe, wie so nes Nintendo Game mit sonere Power würdi ussgseh...bliebt aber es Wunschdängge.
Jedefalls freu i mi (sitt geschtert Obig) extrem uff de Switch, nachdem ich im Bett nomol de Switch Trailer (obwohl de jo eigentlich sowas vo NID Real isch) gseh ha. Irgendwie hetts mi glich aagfange risse....obwohl ich immer gseit ha, ich kauf se nur am release Day, wenns Mario Kart en N64 oder MK7 Battle modus hett.
Au ich wür gern emolle erläbe, wie so nes Nintendo Game mit sonere Power würdi ussgseh...bliebt aber es Wunschdängge.
Jedefalls freu i mi (sitt geschtert Obig) extrem uff de Switch, nachdem ich im Bett nomol de Switch Trailer (obwohl de jo eigentlich sowas vo NID Real isch) gseh ha. Irgendwie hetts mi glich aagfange risse....obwohl ich immer gseit ha, ich kauf se nur am release Day, wenns Mario Kart en N64 oder MK7 Battle modus hett.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
glaub ich jetz ehner nöd, susch würd er's doch so säge?mr.raw hat geschrieben:Ich glaub, was s Aug wott sage: vieli wänd emoll wüsse, wie es Nintendo Game (eher Zelda oder Metroid) würdi ussgseh mit de Power vonere PS4Pro und M$ Scorpio....oder?

mich nimmt viel meh wunder was Nintendo eigetli mit Metroid ztue gedänkt in zuekunft....
I speeled my drink!