[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ha zerscht gmeint sig en fake wonis uf tiktok gseh ah 

Re: [OT]Generelles Politik-Topic
holsch du dir dini täglechi dosis news uf tiktok?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
scho so. besser als mainstream nachrichte.

Ja softball hesch gschriibetso a fette siech mitere paintballwaffe![]()
du merksch gar nix meh odr?

Bisch ou so demänt wie dr beat gworde, alt und tatterig?

bezwiifli, beides glich schlecht.
guet... alles isch besser als dr choufti US-mainstream... die hei itz grad bewiese, dass jedi angeblechi VT betr. ihrer geldgeber wahr isch...

dennoch findi itz tiktok nid grad das medium der wahl...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es gitt keis medium meh wo unbiased isch. leider.
aber uf tiktok chani wenigstens no ungschnittni videos vo allne siite und us allne länder luege und mir sälber es bild mache.
schiint mer no die bescht option zsi.
aber uf tiktok chani wenigstens no ungschnittni videos vo allne siite und us allne länder luege und mir sälber es bild mache.
schiint mer no die bescht option zsi.

ihr verschwurbler
Also du bisch doch dr ober schwurbler und uf'z mal isch alles so wie's isch?
Isches nid chli verdächtig dass er a freii schusslinie uf das podescht gha het und warum verwändet er en ar statt en sniper us dere entfärnig?
Gwüssi schwurbler meine ja dass der biden schuld wäri wäg siner rethorik, dass em armer unschuldige trump das ohrläppli agschosse isch worde. Ah ja...nun sötti ou dr biden schuld sii, da ja fbi lüut ihm ungerstellt isch.
Isches nid chli verdächtig dass er a freii schusslinie uf das podescht gha het und warum verwändet er en ar statt en sniper us dere entfärnig?
Gwüssi schwurbler meine ja dass der biden schuld wäri wäg siner rethorik, dass em armer unschuldige trump das ohrläppli agschosse isch worde. Ah ja...nun sötti ou dr biden schuld sii, da ja fbi lüut ihm ungerstellt isch.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
es isch en 20jährige gsi und ned de agent 47, d'ar15 heter vo sim vater gha
was au viel vergessed, er hetti troffe wenn de trump sich im rechte moment ned kehrt het
ich bin suscht au schwurbler aber das gseht legit us, bi mir göhnd kei alarmglogge los.
es isch gschosse wurde, es het toti geh. und dass de trump da söll dehinderstecke und mit irgend somene zaubertrick zum sich s'ohr bluetig mache trau ich em trump jetzt mal hind und vorne ned zue
chunnt dezue, dass hunderti kameras jedes detail live igfange hend
nei, das isch gnau so passiert wiemers gseh het, de trump het unglaublich glück gha
gschwurbled wird denn ehner richtig motivation vom täter, da chunnt sicher bald was richtig mk ultra oder sowas
was au viel vergessed, er hetti troffe wenn de trump sich im rechte moment ned kehrt het
ich bin suscht au schwurbler aber das gseht legit us, bi mir göhnd kei alarmglogge los.
es isch gschosse wurde, es het toti geh. und dass de trump da söll dehinderstecke und mit irgend somene zaubertrick zum sich s'ohr bluetig mache trau ich em trump jetzt mal hind und vorne ned zue
chunnt dezue, dass hunderti kameras jedes detail live igfange hend
nei, das isch gnau so passiert wiemers gseh het, de trump het unglaublich glück gha
gschwurbled wird denn ehner richtig motivation vom täter, da chunnt sicher bald was richtig mk ultra oder sowas
Da, nume als reminder.....

Ds lied samt text het me schiins genau 1 anere live sändig ufem srf gseh.

3 mönet später interessierts kei sau, nid mal dem demänte aug.
genauso wieni's gseit ha.

Z'sicherheitsdispo het aber ganz sicher paar frage z'beantworte...
Wie chunnt sone habasch miteme gwehr ir hand uf sones dach ufe? 150m isch nix für sones gwehr mit ZF... Mit üsem STGW machsch ja easy 300m...
Lüut dr medie heigi a cop ihn biim schiesse gstört. Killt ischer ja vo de scharfschütze.
En ar isch ja au fascht en stgw90
En ar isch ja au fascht en stgw90

Zämehang mau wieder?

150m null problem...Effective Range: The AR-15’s effective range is typically considered to be under 500 yards, with some sources suggesting it can reach up to 800 yards with proper ammunition and shooting technique.
Aber dämfau isches DOCH kes luftgwehrli gsi?

siralos hat geschrieben: ↑15 Jul 2024 10:27 Also du bisch doch dr ober schwurbler und uf'z mal isch alles so wie's isch?
Gwüssi schwurbler meine ja dass der biden schuld wäri wäg siner rethorik, dass em armer unschuldige trump das ohrläppli agschosse isch worde. Ah ja...nun sötti ou dr biden schuld sii, da ja fbi lüut ihm ungerstellt isch.![]()
de siro, de lebend bewiiis für dummheit vo de mainstreamler

und ja de Trump isch zum abschuss freigeh worde, au vo oisne medie und lüüt wie dir.s nazi gebrabbel haet na de rest geh und s demokratie abschaffe.
ah ja: deepstate gits nöd, aller schwurblerei, corona isch alles super gsi, alli anderei schwurbler.
Zuletzt geändert von thaeye am 15 Jul 2024 11:18, insgesamt 5-mal geändert.
Z'wenig suurstoff bir geburt schadet... Passet uf wenn dir eltere werdet 

x isch die best wahl. ja au vill scheisse ume, aber sicherlich besser als tiktok.
Je weniger Zensur desto besser, aber meh muess de halt echli mitdenke... Wär itz also nüt für gwüssi lüt... 

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
eis vögle na bessr
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
now we're talking!
[quote=thaeye]
im ernst???? thema? wieso machsch das? bisch dumm? du häsch würkli en malfunction im chopf.
[/quote]
Numme um dir chli uf sprüng zu bringe. Weisch no wie du ume gweiblet hesch wägem lied?
Hesch äuä chli zvil wiise pulver iche gschnupft dass eu npme weisch was wahr isch und was nid, houptsach die angeri sind schuld herr schwurbler.

[/quote]
Numme um dir chli uf sprüng zu bringe. Weisch no wie du ume gweiblet hesch wägem lied?

Hesch äuä chli zvil wiise pulver iche gschnupft dass eu npme weisch was wahr isch und was nid, houptsach die angeri sind schuld herr schwurbler.

Lol wie tönt für dir en schuss, scho mal gschosse du hohlbirne?thaeye hat geschrieben: ↑15 Jul 2024 11:10siralos hat geschrieben: ↑15 Jul 2024 10:27 Also du bisch doch dr ober schwurbler und uf'z mal isch alles so wie's isch?
Gwüssi schwurbler meine ja dass der biden schuld wäri wäg siner rethorik, dass em armer unschuldige trump das ohrläppli agschosse isch worde. Ah ja...nun sötti ou dr biden schuld sii, da ja fbi lüut ihm ungerstellt isch.![]()
de siro, de lebend bewiiis für dummheit vo de mainstreamlerich wiederhol mich: mit so lüüt lat sich eigentlich kein staat mache. anderi lüüüt verurteile als schwurbler etc und nachem staat ruefe, aber selber den waen was passiert, au verschwörigstheorie bruche. die geilste sinder
lächerlich.
und ja de Trump isch zum abschuss freigeh worde, au vo oisne medie und lüüt wie dir.s nazi gebrabbel haet na de rest geh und s demokratie abschaffe.
ah ja: deepstate gits nöd, aller schwurblerei, corona isch alles super gsi, alli anderei schwurbler.

Du gsesch ja überall en verschwöhrig, und hier uf'z mal nid, obwohl es gwpssi ungereimheite gibt?!

redewenig: zum abschuss freigegeben, passt da halt au im kontext, drum hanis bracht, idiot.