Dark Souls
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Dark Souls (360/PS3)
Qwatsch alti fasnacht du hodesack, dä dlc chunt/isch cho und im ganze www interessierts keine. Bim einer häts internet brännt. BRÄNNT
Re: Dark Souls (360/PS3)
es interessiert alli! s WWW isch en alti stinkigi futz. chunt ja scho bald de 2 dlc !!!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Breaking News: De DLC isch au nöd bsunders guet!
Aber ja, de Hype isch selbstverständlich uhuere ume gsi.
Aber ja, de Hype isch selbstverständlich uhuere ume gsi.
er isch nöd schlecht, es isch chli zelda mässig mit vill schieberätsel. ich find ihn bisher sehr passend und es git en netti überraschig am schluss.
de afang isch sehr geil wott so langsam id tüüfi abegasch.....
de afang isch sehr geil wott so langsam id tüüfi abegasch.....
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
D'Gegner sind soooo langwiilig und mer mues überall luege das mer nöd abegheit. Ich hasse abgheie bi Dark Souls. Es isch s'DÜMMST!
Aber ja, alles grau und d'Gegner sind chli mini Kritikpünkt, hans aber au nonig dure.
Aber ja, alles grau und d'Gegner sind chli mini Kritikpünkt, hans aber au nonig dure.
ja d Gegner sind eifach alti mit neue texture, da haends eh chli gschlampt bim 2. findi generell en kritikpunkt au d bosses obwohls sehr viel sind. meistens en Kopie usem 1 mit es paar adds oder so.
abegheie ghört halt dezue:) weisch wievill mal han ich scho gfluecht.
abegheie ghört halt dezue:) weisch wievill mal han ich scho gfluecht.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Logisch ghörts dezue, aber sie hetted au en Wald chönne mache mit viel Grund zum sich bewege. Das ghört au dezue 

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Händs im 1 DLC scho gmachtSupersonic hat geschrieben:Logisch ghörts dezue, aber sie hetted au en Wald chönne mache mit viel Grund zum sich bewege. Das ghört au dezue

Ich han dä ersti dlc nöd gspuelt (jaja ich weiss er isch mega) und mich schissts jetzt ah wieder so wiit z'spiele im NG+
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Gad jedem soTrunks hat geschrieben:Ich han dä ersti dlc nöd gspuelt (jaja ich weiss er isch mega) und mich schissts jetzt ah wieder so wiit z'spiele im NG+
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
han enorm müeh gha mit de erschte stunde vom DS2, mit spiele und möge. ehner en chrampf als en challenge gsi, glangwiilet statt fasziniert. sit No Man's Wharf isch aber viel besser. ich weiss nöd wrum... irgendwas am leveldesign isch so schtier bis dethii. aber mal kuckn. jetz lost bastille.
mängisch dunkt mich s'chnöpflidrucke chli laggy, im 1 isch alles immer supersmoothie gsi. det bin ich im NG+ scho fasch wieder dure und no mit 3 anderne chars zwüsche blighttown und anor londo. dä hett mich aso inegnoh du, wie so chli früehner mit turok, metroid und shadowman...
mängisch dunkt mich s'chnöpflidrucke chli laggy, im 1 isch alles immer supersmoothie gsi. det bin ich im NG+ scho fasch wieder dure und no mit 3 anderne chars zwüsche blighttown und anor londo. dä hett mich aso inegnoh du, wie so chli früehner mit turok, metroid und shadowman...

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
uiiiii i de bastille und em huntsman corpse ziehts aber rächt ah. gfallt mer jetz doch. und extrem.
vilech ischs nöd so clever gsi mitmene magier azfange, hesch lang käne und denn nur lächerlichi schild und rolle mit dere mickerstamina und 2 estüsser... aber sit de Wharf gahts. gueti magie, füürschwert backup und de drangleic rüschtig. ich han nur chli angscht vor de ruins sentinels. wird wohl de O&S punkt sii.
vilech ischs nöd so clever gsi mitmene magier azfange, hesch lang käne und denn nur lächerlichi schild und rolle mit dere mickerstamina und 2 estüsser... aber sit de Wharf gahts. gueti magie, füürschwert backup und de drangleic rüschtig. ich han nur chli angscht vor de ruins sentinels. wird wohl de O&S punkt sii.
I speeled my drink!
lol und ich han mueh mitem rotten, eigentlich en pipifax aber ich bin z blöd.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah ja nur wägem 2 han ich jetz es 1 monet gold abo gmacht. d'spieler nachrichte sind scho e grossi hilf (gar nöd gwüsst) und co-op böss sind so bis jetz super easy. de alti dracheschlächter hätt ich elei nie gschafft. youtube seit immer schön rächts strafe, voll easy imfall, jahaha fuck you.
pvp und invade intressiert mich nöd. s'1 han ich alles gsoloet, usser die böss wo me chan npc summone. läck dark souls. schier verpasst hätt ichs.
pvp und invade intressiert mich nöd. s'1 han ich alles gsoloet, usser die böss wo me chan npc summone. läck dark souls. schier verpasst hätt ichs.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
grad de ruin sentinels de bikini abzoge. i eim versuech.
mit 2 summons.
mit 2 summons.
I speeled my drink!
Ich bin au drah, bitz wiiter als du. Es isch würkli sehr super aber trotz allem schlächter als Teil 1. Bisher hani als hex mage würkli kei grösseri Problem gha, au dä alti Drachetöter hani bim erste Versuech ällei gschafft. Bi dä Sentinels hani en Computer Typ mitgnah, dä obe isch gschwind weg und une isch au nöd sooo schlimm wänn immer beidi gsehsch.
Bisch scho im Gloggeturm gsi?
Bisch scho im Gloggeturm gsi?
Im zwei levlisch irgendwie viel viel schnäller, oder? Ich bin zwei mal go farme (bi dä Ritter und bim Wasser une bi dene hässliche type) und ich bin Level 93.. 
Tuen alles in Int und Faith ine. Mit em Sunnestab machts huere Bumm

Tuen alles in Int und Faith ine. Mit em Sunnestab machts huere Bumm
hex nur bis 40 int und faith levle , isch cap.
und gang am alte maa im rolllstuehl sini chleider go hole, super für hex. zumindest bis s Lion set häsch.
und gang am alte maa im rolllstuehl sini chleider go hole, super für hex. zumindest bis s Lion set häsch.
Zuletzt geändert von thaeye am 20 Aug 2014 10:21, insgesamt 1-mal geändert.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
yep und uf em dach wo me muess heble händ mich die 3 zwerge wahnsinnig gmacht und natürlich muess de invader umbedingt det obe invade. kei chance gha bis ich bim 08756789056 versuech mal dänkt han, hey wieso nöd eifach harakiri uferänne und nur de hebel umlegge...Trunks hat geschrieben:Bisch scho im Gloggeturm gsi?

hätt au de sunnestab aber find kei twinkling. schwinge immerno de sorceres staff +4. und s'füürschwert. und endli chan ich de drangelschild rächt hebe. huntsman copse isch no läss und gange mal is harvest valley. ich find s'1 au besser sowiit. s'warpe und s'effigy vor emne boss nutze für summons isch super aber dass me nöd am bonfire chan levle und de xundheitsschwund wenn hollow find ich dumm, trotz dem einte ring.
sind die ruins sentinels jetz de hertischt boss oder nöd? me liest so dies und das.
I speeled my drink!
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
dböss im ds2 sind nur darum schwer wills fascht immer mehreri hät (bescht biispil: arschloch ratte)
solo böss sind alli eifach gsi
distanz in Dark Souls 2 = easy win, ömu PVE
solo böss sind alli eifach gsi
distanz in Dark Souls 2 = easy win, ömu PVE

härtischt isch de Drache, de isch aber optional. oder de darklurker. aber je nachdem halt.
ruins sentinel isch sobald öpper summonsch und de erst obe schnell kaputt hausch, eigentlich pipifax.
ruins sentinel isch sobald öpper summonsch und de erst obe schnell kaputt hausch, eigentlich pipifax.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
scho. sie sind weniger individuell designed als im 1, also s'dunkt mich die einzelne vonere gruppe händ weniger eigenartigi moves und verlange daher nöd würkli verschiedeni taktike, drfür chömeds zsiebte. aber ich han au noni viel gseh.Parisienne hat geschrieben:dböss im ds2 sind nur darum schwer wills fascht immer mehreri hät
I speeled my drink!
Dark Souls (360/PS3)
Ah super merci, ich han int und faith aktuell je uf 30. Dä alti mah kille? Will verchaufe tuet er mir nix dete une - er redet nur bitz vor sich hi. Ich han glaubs ä Lion usrüstig (gschwinder zaubere) gfunde. Dä Skorpion hät mehr was geh wo dä Leuemah entsteineret und dete isch was gsi mit lionmage oder so.thaeye hat geschrieben:hex nur bis 40 int und faith levle , isch cap.
Huere Twinkling Tiitanitler hani erst zwei gfunde. Eis brucht für dä Staab. Warte nomal uf eis, chani dä Stab nomal uflevle - hät es S scaling bi Hex. Jedes +1 macht uhuere BUMS. Aber die sauhünd findsch nöd.
Gargels sind als Mage huere iisi. Sind halt eifach 4, wänn immer alli gsehsch chönds der ja quasi nix mache.
Dä tummi Sinner hät mehr chli müeh gmacht (wäri glaubs eifach wämer nöd total verblödet isch), dänn hani en NPC mitnah :lolz: dänn grift er die gar nüme ah und gaht nur uf dä anderi Habasch. Machsch eifach Pew pew pew und er isch weg. Cheatler
du brusch en gwüsse in und faith wert glaubs ebe 30, den git er dir d hexerusrüstig. aber jetzt häsch ja scho s Lion mage set. muesch chli pröble mir haets s Lion mage set besser zuegseit.
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
das isch sozwirrlibatz hat geschrieben:scho. sie sind weniger individuell designed als im 1, also s'dunkt mich die einzelne vonere gruppe händ weniger eigenartigi moves und verlange daher nöd würkli verschiedeni taktike, drfür chömeds zsiebte. aber ich han au noni viel gseh.Parisienne hat geschrieben:dböss im ds2 sind nur darum schwer wills fascht immer mehreri hät
und es wird mehrheitlich au so bliibe bis uf es paar wenigi usnahme
de drache hani gar nöd gmacht, lolthaeye hat geschrieben:härtischt isch de Drache, de isch aber optional. oder de darklurker. aber je nachdem halt.
so 1-shot aoe scheiss gaht mer ufe sack.
lieber sowas wie de blau ritter im DLC vom erste teil