guet, ich ha nonie uf anabol pumpt, bezwiefles aber trotzdem. vorallem da ers ja selber zugeh hät.abyss hat geschrieben:En geistige vielech scho...![]()
trotzdem geils tier. lug en ah. hett au sölle als bueb afah pumpe.
guet, ich ha nonie uf anabol pumpt, bezwiefles aber trotzdem. vorallem da ers ja selber zugeh hät.abyss hat geschrieben:En geistige vielech scho...![]()
Scho x-fach ghört de sig super. Muess i luege demnächst. Grad nach em Queen's Gambit.sidusson hat geschrieben:Boss Level. 8/10 grossartigs Deathloop fiumli, sogar mitem Mel gibson. Sehr sehenswert u sehr gamig!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ohni erwartige ine u super isches. widrmau e richtige fium fium.Avenger hat geschrieben:Scho x-fach ghört de sig super. Muess i luege demnächst. Grad nach em Queen's Gambit.sidusson hat geschrieben:Boss Level. 8/10 grossartigs Deathloop fiumli, sogar mitem Mel gibson. Sehr sehenswert u sehr gamig!
In the penultimate episode Adjournment, Beth and Benny play a round of competitive speed chess. The final combo of winning moves is taken move-for-move from the infamous 1858 match between Paul Morphy and Duke Karl/Count Isouard.
At the end of the match, the camera hovers over the chess pieces. The board recreates the final position of the Morphy/Duke match with a Rook/Bishop winning combo-move. Even scholarly chess historians may have missed the hidden detail.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Schlächt is si gloub nid bi BTTF. Es fehle eifach ganzi Wörter/Sätz! Und das geit natürli nid...Reinforced hat geschrieben:cooli vergliiche. Ha leider ke Dolby Vision wonis cha techte isch das dire Meinig nah besser als HDR10+?
übrigens du hesch doch die schlächti dütschi Synchro ahgsproche in BTTF. Das liegt wohl dra das PAL Filme ali 4% beschleunigt wärde und bi 24p lided när d Synchro drunder. Ig bi Jahrelang blind gsi guet luege o keni DVDs wenn den 1080/24 blurays
Das klingt bi dir ja mehr nach Medizin als nach Unterhaltigabyss hat geschrieben:Total Recaller. Scho wider... :typej: 3te mou i 2 Wuche. Aber dä geit halt immer, IMMER!Langsam findi dr UHD Transfer scho naizzz. Nid perfekt, aber nice. Gwöhne mi as Korn bi de helle Szene.
Au contraire, mein Freund, au contraire! Dr Unterhaltigswert isch Immer no ununterbrochen immens bi dem Meischterstreich!The Sheep hat geschrieben:Das klingt bi dir ja mehr nach Medizin als nach Unterhaltigabyss hat geschrieben:Total Recaller. Scho wider... :typej: 3te mou i 2 Wuche. Aber dä geit halt immer, IMMER!Langsam findi dr UHD Transfer scho naizzz. Nid perfekt, aber nice. Gwöhne mi as Korn bi de helle Szene.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast