[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
mer chönnt ja Fraue isetzte als Busfahrerinne, Hochspannigsleitigmontuerinne, Strassebauerinne. oh nei sorry. die wönnd ja nur i gut bezahlti bürojobs mit klimaaalag.
Fachkräftemangel? Warum mangleds dene denn? A Lüt? Oder wett mer die nid ghörig usbilde und agmässe zahle? Warum isch hie jede Arzt, Zahnarzt etc en Dütsche?
Fachkräftemangel? Warum mangleds dene denn? A Lüt? Oder wett mer die nid ghörig usbilde und agmässe zahle? Warum isch hie jede Arzt, Zahnarzt etc en Dütsche?

wiu mir z'gliche problem hei aber üs schamlos bi de dütsche bediene statt in kenia oder pole...

Stimmt. mir hend z wenig Lüt. Die fräche Sausieche! Hend während Corona standing ovations vom Balkon obe abe becho und das langed ihne nid? Was die wennt meh Gäld? Nid immer Überstunde schiebe und Unterbsetzt si? pfff.

und ich Depp han gmeint die Dütsche und Österricher überflueted d Schwiz wäg em Gäld...

...Höhere Einkommen und bessere Karrieremöglichkeiten sind nicht die einzigen Gründe für die Abwanderung in die Schweiz. Manche hätten Mühe mit dem deutschen Gesundheitssystem, sagt Jürg Schlup, Präsident der Verbindung der Schweizer Ärztinnen und Ärzte FMHExterner Link. Dies insbesondere mit den sogenannten Globalbudgets, die in ihrem Land seit dreissig Jahren flächendeckend im ambulanten Bereich angewandt werden. Wird dieses Kostendach überschritten, erhalten die Ärzte weniger Geld pro Behandlung...
...Eine Ursache an dieser Situation ist darin zu finden, dass sich in den 1980er-Jahren die Zahl der Studienplätze in der Fachrichtung Medizin verringerte. Daraus resultierte eine niedrigere Zahl an diplomierten Medizinern, die sich einer stetig wachsenden Bevölkerung gegenübersah. Auch heute verfügen die Schweizer Universitäten noch nicht über die Kapazitäten, selbst ausreichend Ärzte auszubilden (Weitere Informationen zum Medizinstudium in der Schweiz). So wurden seit 2002 an den Schweizer Universitäten insgesamt 13.823 eidgenössische Diplome in Humanmedizin erteilt. Im gleichen Zeitraum wurden 35.502 Diplome von Humanmedizinern aus dem Ausland anerkannt – darunter allein 16.926 Diplome aus Deutschland.
Als weitere Ursache für den Personalmangel wird der „Ärztestopp“ genannt. Der Bundesrat beschloss 2002 erstmals eine befristete Begrenzung der Neuzulassungen von Ärzten in der Schweiz. Durch diese umstrittene Massnahme sollte das Wachstum der Gesundheitskosten gestoppt werden...
Tja, wenn mer d Studienplätz reduziert und n Ärztestopp macht, hed mer weniger Mediziner.
Da isch de Term Fachpersonalmangel wahrschindlich korrekt. D Lösig, de us em Usland müesse decke isch viellicht nid so korrekt.
Alli "Fachchräft" wandered in Weste ab. Was empfiehled Fachlüt de Länder im Oste? "Lueged, dass ihrs Fachpersonal vo Länger wo no witer im Oste liged chönnd abzügle". Kei Witz lol

stellsch di itz äxtra so dumm wie e sira a gell?

muasch mängisch chli blöd tueh. tued guet

wenni weiss, dass es gspielt isch, isches immerhin beruhigend. bim sira isch das andersch...

es land wo siit ca. 20 jahr überfluetet wird mit lüüt, haet kein fachchräftemangel, und wenn den isches selberibrockt und so gwünscht. (reduktion vo de böse iheimische wills halt nöd so gnehm sind) und meh stüürts halt nöd schlau.
und de nöchst wo de trump tod will gseh. aber natürli isch das alles inszenierig vo de böse.
wenn s um die "guet" sach gat sind den Verschwörigstheorie widr super
de mainstream du 
gemäss simpsons wird er im november umbracht und den reist de putin zum jiping und den gits was wuests
wenn s um die "guet" sach gat sind den Verschwörigstheorie widr super

gemäss simpsons wird er im november umbracht und den reist de putin zum jiping und den gits was wuests

die iheimisch bevölkering im weste reduziert sich ganz vo säuber... geburterückgang hei quasi alli westleche länder. d'gründ si vielfältig...
und die, wo dr weste fluete, si halt nur bedingt als fachchräft nutzbar.. dankem asylsystem chasch halt nid eifach grenze zuemache sondern muesch für jede wirtschaftsflüchtling es (meh oder weniger schnells) verfahre mache... wenn negativ, müsst meh aber definitiv nägel mit chöpf mache...

d'fachchräft hesch denn aber immer no nid drum holsch die besser gezielt... (oder bousch es geld- und wirtschaftssystem uf, wo nid zwingend uf ewigem wachstum ufbout)... aber wie söu das usgseh? gits bisher niene...
dass das so gwünscht isch, isch dini anahm us dire sicht! gwünscht und mitverschuldet si zwöi paar schueh...
mir isch das alles scheissegal, sie haend ois stinkfrech agloge, zuewanderig id schwiiz isch generell vill z höch (ob asyl oder EU iwanderig), ich underscheid langsam nömm. alles güsl.
e rassist bisch scho immer gsi und drum erwartet o niemer, dass du ungerscheidisch!

du chasch gern na chli underscheide und diskutiere und nebetbii zueluege wies land sich veränderet.

Du wosch das system genau so mit dine investments! du bisch teil vom problem! 

natürli bini teil vom problem, das bini aber nur na so lang bis ich mich chan usezieh und oi underländler mit dere "diverse" gsellschaftund em in zukunft übergriffige staat chan allei lah 

Zuletzt geändert von thaeye am 17 Sep 2024 13:44, insgesamt 1-mal geändert.
du chasch dich jederzyt uszieh! sägs eifach gnue früeh, dass mir chöi d'ouge zue mache...

uszieh nöd gleich usezieh. differnezierig , herr differenzierer.
Ich bin differenzierer UND dütschlehrer bitte!

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
UsEzieh und uszieh si aber trotzdem immer no 2 Paar Schueh Herr Lehrer. 
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Bim Geburterückgang söttisch halt mou nid usezieh… höhöhö…
Oh Banana…!
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Dä isch so schlächt gsi wie ä Nikolai Binner.
Kolleg hett mi wöue ilade zur Show. Hani grad mou herzlech abgseit.
Dütschi Comedy isch eifach nume leid…
Peniswitze…höhöhöööö… Schenkelklopf….
Oh Banana…!