GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee
Quelle
de vlad isch sehr unsympathisch. ich glaub robinhood wird es grosses problem ha. wobii hüt haends glaubs namal 2 mia chöne uftribe.
$AMC chaufed!
CCIV obwohl no nix verkündet worde isch, gids witer Indizie und d Aktie gaht immer no schön ufe.
Lucid hed sich offiziell la Iträge (name reservation) in Arizone. Das dütet druff hi, dass i de nöggste paar Tag en Merger bekannt gäht wird. Hoffentli mit CCIV
https://stocktwits.com/symbol/CCIV" onclick="window.open(this.href);return false;

CCIV obwohl no nix verkündet worde isch, gids witer Indizie und d Aktie gaht immer no schön ufe.
Lucid hed sich offiziell la Iträge (name reservation) in Arizone. Das dütet druff hi, dass i de nöggste paar Tag en Merger bekannt gäht wird. Hoffentli mit CCIV

https://stocktwits.com/symbol/CCIV" onclick="window.open(this.href);return false;

huere bagholder wirds AMC, aber wenigstens isch sie vor corona bi 30 gsi. also haet potential. 

Bi AMC bimer äbe nid sicher...
Dete gids u huere viel Short Ladder Attacks (Leder-Shorts chchchch
) die ganz Zyt. Vor allem Hüt am Morge. Vorbörslich gsehts ez us als wär de Pris bi 9.90 $. Aber ich wette, wenns am 15.30 losgaht ,wird de Kurs bi 11- 12$ stah.
CCIV... ich hans euch vor ein zwei Wuche gseid...
Dete gids u huere viel Short Ladder Attacks (Leder-Shorts chchchch

CCIV... ich hans euch vor ein zwei Wuche gseid...

hüt na earnings vo amazon und google, drum stiigts hüt au denk ich mal. wen eine vo dene prognose nöd wird erfülle, gats morn härt bergab.
amc landet widr bi ungefähr 4 dollarBuccaneer hat geschrieben: CCIV... ich hans euch vor ein zwei Wuche gseid...

cciv beobachti, pass eifach uf wenn de merger nöd chunt, widr 10dollar.

Ich bin Optimischt! Chunnt alles guet!

AMC13.30
0.04 (0.30%)
Pre-Market - 3.64 (- 27.29%)
I wenige Minute wüssed mer meh!
Wenns usser mier überhaupt öpper interssiert!
Warum isch es interessant? Well chasch huere viel lerne über de Märit und unterschiedlichi Mechanisme.
0.04 (0.30%)
Pre-Market - 3.64 (- 27.29%)
I wenige Minute wüssed mer meh!
Wenns usser mier überhaupt öpper interssiert!
Warum isch es interessant? Well chasch huere viel lerne über de Märit und unterschiedlichi Mechanisme.

Eröffnet bi 9. irgendöppis.
Aber ganz spannend. Am Punkt 15:30 isch de ersti Pris nur ganz churz sichtbar gsi udn zwar 18.30$. Nur e Sekunde zwei unddenn uf 9.... Strange!
Aber ganz spannend. Am Punkt 15:30 isch de ersti Pris nur ganz churz sichtbar gsi udn zwar 18.30$. Nur e Sekunde zwei unddenn uf 9.... Strange!

- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Was erhoffsch oder erwartisch den?Buccaneer hat geschrieben:Ich bin Optimischt! Chunnt alles guet!
Cciv: glaubs da chaufed lüt mit insider wüsse grossi positione und immer meh positivi indizie und no nüt negativs ider es indiz wo uf en merger mit andere firma hidüted oder n ipo
Amc: isch am fritig über nün gsi und somit sind alli ablaufende shorts im gäld gsi! Die münd die positione schlüsse. So oder so. De kurs wird ufe gah. D frag isch nur wenn und wie viel.
Wenn: morn bis fritig. Die zahled ez scho rächt zinse jede tag.
Wie viel? Je nach dem wie höch de kurs isch, wenn si fönd afa idecke
S Mass a Marktmanipulation isch gewaltig uf site vo de broker und hedge fond! Ich dänke bi dene millione reddit lüt heds paar wadebisser wo wärded klage und das wiit triebe.
Wird spanend!
Amc: isch am fritig über nün gsi und somit sind alli ablaufende shorts im gäld gsi! Die münd die positione schlüsse. So oder so. De kurs wird ufe gah. D frag isch nur wenn und wie viel.
Wenn: morn bis fritig. Die zahled ez scho rächt zinse jede tag.
Wie viel? Je nach dem wie höch de kurs isch, wenn si fönd afa idecke
S Mass a Marktmanipulation isch gewaltig uf site vo de broker und hedge fond! Ich dänke bi dene millione reddit lüt heds paar wadebisser wo wärded klage und das wiit triebe.
Wird spanend!

jetzt isch de calanda widr froh über sin verchaufspriis bi gme 

Gme gaht au wieder ufe! Gester nacht genau die gliche agriff gfahre worde. Wenn beidi cheze charts näbenand leisch gsehsch glichi zyt, methode ,effekt. Warum gme agriffe? Dete sind immer no jeeensti shorts dinne.

Cciv unheimlich... 

Buccaneer hat geschrieben:Cciv unheimlich...

Cciv unheimlich... 

- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Buccaneer hat geschrieben:Cciv unheimlich...

Bi wie viel lasch si gah? Scho überleit?
bezos tritt als ceo zrugg (de chef vo AWS wird ceo) und schlat d estimates wie au alphabet au.
amazon down und google jetzt über 2000 nachbörse.
amazon down und google jetzt über 2000 nachbörse.
Ja. Aber nur nach abe.calanda hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben:Cciv unheimlich...
Super
Bi wie viel lasch si gah? Scho überleit?
Han si bi 18.37 kauft. Wird öppe es Stop loss irichte bi 21 $.
Warum so grosszügigs stop loss?
Die Aktie isch jetzt wieder abgange und das nach wie vor nur wäg Grücht und Indizie. Klar die sind handfest wie de Schutz und Itrag vo de Namensrächt im Staat Arizone... Aber immer no kei Bewis. Das heisst, wenn bis am Mäntig Abig (nach 22:00) keine News chömmed, müsst id Aktie allerspötischtens denn starch korrigiere und denn konsolidiere... bis es wieder News gid. Wobi, sie "müssti", aber bi dem huere Internethype im Moment um alli SPACS und trendy elektro Fahrzüg chas guet si, dass sie au witer stigt. Wär denn aber immer meh Risiko.
Nach ufe würd ich mal kei Gränze setze! Im Gägeteil! Warum?
Viel reded vo Lucid Motors als Tesla Killer. Das isch natürli Blödsinn. Niemmer killt Tesla usser sie möched Sälbstmord. Aber Ihri Chäre fanges bime Pris vo 69.000 $ a und gönnd ufwährts. Also höhers Segmänt als Tesla. Luxusshit. Viel wo sichs chönnd leiste, wönnd sich mit so öppis vom normale EV-Fahrer abhebe. Hinzue chunnt, dass d Autos lut Spezifikatione huere güt sind. Schnell lade, super Richwiti etc.
Die hend en Saudiarabische Fonds hinter sich und eventuell wird die marke #1 in Saudi Arabie und somit au i wite Teil vom Nahe Oste. Die vönnd erst im Q1 afa richtig produziere. Das heisst die wärded extrem viel Wachstum ha. Im erste Monet verchaufed de 100 Chäre und im übernöggste 1000. Wow 100% Wachstum und denn Endi ime Jahr 10000 Chärre i eim Monet. Wow 1000% Wachstum i eim Jahr... Mängisch gaht nur um de Scheiss. Wenn en Autobauer 1 Million Autos verchauft und im nöggste Jahr nur 1% meh, denn sind das eigentlich huere viel Autos. Aber halt nur 1% mikrige Prozent.
CCIV - Lucid Motors hed also enorms Wachstumspotenzial. Und natürli gid de ganzi Fomoscheiss au immer schön Gas. D Lüt dänked: Ich bin nid mit Tesla Millionär worde well is verpasst han. Ok, wirdi halt mit Lucid Millionär.
De Biden wird eventuell d "Staatsflotte" uf EV umstelle. Da wirds denn eitentli nur Tesla oder äbe, Lucid Motors in Frag cho... Au wenns Tesla wär: De Boos für EV wär gewaltig!
Was isch ez im Moment wichtig:
1. Es gid n Dude wo Alex Cutler heisst. De gid vor, das er Insiderwüsse hed und weiss d Grücht au immer sehr schnell. Wenn de öppis schlächts seid, gahts abe, wenn de öppis guet seid, gahts ufe... Ich find Social Media Güsel und will mich nid demit befasse, sust wür ich ihm uf Twitter folge.
2. Bi Fakte! Wenns heisst: Kein Merger gad sofort alles verkaufe. Wenns aber heisst Merger und CCIV und Lucid Motors, denn en absolute hold und ich wird denn gad nachechaufe, wenn is früeh gnueg weiss. Die Aktie wird i dem Moment wos usechunnt en rächte Gump mache. Ich befürchte ich wirds erst viel später erfahre. Luege nid all 5 Minute uf News vo all mine Aktie und so...
Aber am Mäntig es genauers Aug druff zha lohnt sich. Mäntige sind die Tage, wo SPACS meistens verkündet wärded. Mergermonday.

reserve vo 137 mia dollarDie Werbung bei der Google -Suchmaschine und der Videoplattform Youtube bleibt für die Konzernmutter Alphabet auch in der Corona-Pandemie ein lukratives Geschäft. Die Aktivität der Verbraucher verlagere sich immer mehr ins Internet, damit sei auch die zunächst gehemmte Online-Werbung wieder angesprungen, erklärte der Konzern bei Vorlage aktueller Zahlen am Dienstag.
Der Alphabet-Umsatz stieg im vergangenen Quartal um 23,5 Prozent auf 56,9 Milliarden Dollar (47,03 Mrd Euro). Beim Gewinn gab es einen Sprung von fast 43 Prozent auf gut 15,2 Milliarden Dollar.
Youtube wird dabei zunehmend zu einem wichtigen Geschäft. Die Werbeerlöse auf der Plattform stiegen im Jahresvergleich um 46 Prozent auf rund 6,9 Milliarden Dollar. Allerdings sind Anzeigen im Umfeld der Internet-Suche nach wie vor die zentrale Geldquelle von Google und Alphabet: Der Umsatz der Sparte wuchs um rund 17 Prozent auf 31,9 Milliarden Dollar.
Auch beim Konkurrenten Facebook, für den Online-Werbung der wichtigste Geldbringer ist, stieg der Umsatz im vergangenen Quartal um ein Drittel auf knapp 28,1 Milliarden Dollar.
Alphabet legte erstmals mehr Zahlen aus seinem Cloud-Geschäft offen, das mit einem operativen Quartalsverlust von 1,24 Milliarden Dollar auffiel. Grund seien hohe Vorlauf-Investitionen unter anderem in Infrastruktur, sagte Finanzchefin Ruth Porat in einer Telefonkonferenz mit Analysten. Der Umsatz des Cloud-Bereichs stieg unterdessen um knapp 47 Prozent auf 3,83 Milliarden Dollar. Der Konzern konkurriert in dem Geschäft mit Amazon und Microsoft .
Die anderen Geschäftsbereiche unter dem Alphabet-Dach wie die Roboterauto-Firma Waymo und der Lieferdrohnen-Entwickler Wing häuften im vergangenen Quartal unterdessen einen Verlust von rund 1,14 Milliarden Dollar bei Umsätzen von 196 Millionen Dollar an. Die Erlöse seien vor allem vom Netzzugangs-Geschäft Google Fiber und der Gesundheitsfirma Verily erwirtschaftet worden, sagte Porat.
Die Finanzchefin hatte Investoren wiederholt mehr Kostendisziplin bei den Zukunftsprojekten versprochen. Erst vor wenigen Tagen machte Alphabet die Google-Schwesterfirma Loon dicht, die ein Geschäft mit Internet-Zugängen über Ballons mit Antennen aufbauen wollte. Im Vorjahresquartal verloren die "anderen Wetten" auf künftige Geschäftsfelder gut zwei Milliarden Dollar bei 172 Millionen Dollar Umsatz. Alphabet kann das verkraften: Zum Ende des Jahres sass der Konzern auf Reserven von 137 Milliarden Dollar./so/DP/stk

Shit scho krass. Aber irgendwie au klar... Pandemie und so.
Viel lönnd ja Youtube au näbehär chli la laufe...
Und denn hends ja d Wärbig rächt ufegschrubt und somit viel gnötiged, Premium z aboniere...
Gids eigentli für s Handy/iPad n guete Adblocker? So dasi glich d Youtub App chan öffne und verwände, aber alles blocked wir? Für de Pc isch es absolut keis Problem. Aber für Tefilon und Tablet hani nix...
Viel lönnd ja Youtube au näbehär chli la laufe...
Und denn hends ja d Wärbig rächt ufegschrubt und somit viel gnötiged, Premium z aboniere...
Gids eigentli für s Handy/iPad n guete Adblocker? So dasi glich d Youtub App chan öffne und verwände, aber alles blocked wir? Für de Pc isch es absolut keis Problem. Aber für Tefilon und Tablet hani nix...

Gib paar Franke für premium us und werbig isch weg!
Wieso muess alles gratis si?

google haet youtube für 1.31 Mia kauft gha 

NIEMALS!Jones hat geschrieben:Gib paar Franke für premium us und werbig isch weg!
Und Youtube hed s Wärbevolume massiv ufedrückt. Vor 1 1/2 Jahr isch mer no glich gsi... nochli normals Level gsi. Jetzt närvts nur no. Es wird immer meh und immer länger.