[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

http://www.faz.net/aktuell/feuilleton/m ... 99415.html" onclick="window.open(this.href);return false;
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

wend sowas publiziersch (oders vor hesch) und nacher zumne talk glade wirsch kasch scho ruig drzue stoh. si het t ihadig jo nit müesse aneh wenn ihre so froge unagnäm sin.
sorry aber die isch eifach jehnsits gsi. bi allem wo si usegloh het. e wahnsinns duo mitem mörgeli.

i ha alpträum vo däm sim grinse ey.

au guet gsi woner vo anno xx het afo verzele wie sich t schwiz bildet het: Ich weiss dass sie geschichte studiert haben herr mörgeli.
er: deutschland hat auch eine bewegende geschichte, da könnte ich ihnen stunden lang von erzählen
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

evo hat geschrieben:er: deutschland hat auch eine bewegende geschichte, da könnte ich ihnen stunden lang von erzählen
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:wobii de köppel bi hart aber fair en guete uftritt gha haet, meh mag vo ihm halte was meh will, aber eine vo de wenige wo sich au usdrucke chönd.
Det bini scho fascht chli erschrockä... wiä oft ich han müese amene Koppel eifach zuästimmä, bi de simpelschte Frogä, wo jo eigentlich völlig klar söttet sii, aber gwüssi Lüt i de EU eifach villicht gar nüm begriffä chönd. Sogar bim Mörgeli ischsmr 1-2 mol passiert.

Und ich bin au erschrockä dass mir en Mörgeli und irgendso en anderi womer nid gnau schnallt wasi meint und wasi will plötzlich afönd leid tuä, will diä Gägänüber fascht no dümmer schnurred. Diä Schwan isch so öpis vo zum Chotzä gsi... gruselig. Ich mein dass söll öpis heissä, wemer näbem wahrschindlich grässlichschtä Schwizer wo überhaupt i diä Sändig hed chönä igladä werdä no sonä miesä Idruck chan hinterloh.

De Spilman hed zumindescht nüt gseit, ussert sini sörgeli wägem mörgeli, und eimol heder no knapp versuecht azdütä, dass das nid eifach alles so eifach isch wiäs diä andere zwei Dübel näb im Wänd machä, undmers dütlich differenzierter sött aluege. Isch aber nur churz Ufgnoh wordä, vom Brüsseler. Lang gnueg aber dassmer gseh hed, dassers ebä genau nid schnallt.

Alles i allem aber e katastrophali Sändig, wasi au gmerkt han willsi so wenig han chönä ernscht neh dass sogar ab em Mörgeli sim Stiermischt mol han müese Lachä. Wemer bedänkt dass sich aber no vil Lüt so Züg alueged, ischs denn aber glich scho fascht chli präkär.

thaeye hat geschrieben:
evo hat geschrieben:die einti vo dr AfD :fear: rächti freakshow
guet d wille isch au chli en schlingel, ihri eint frag haet würkli nur ei antwort zueglah. ansonste haet sich d afd nah nöcher an rechte rand dränge lah. drum isch sie döt au usgwiche, han ich taktisch ok gfunde. das den alli uf die iprüglet isch nöd unbedingt es guets zeiche. ich han jetzt d Madame schwan namal es spürli schlimmer gfunde und de mörgeli. d schwan vowege Totalitarismus, au mal chli i de EU umeluege, GENmais ifüehre obwohl sicherlich 60-nahmeh Prozent das nöd waend vo de bevölkerig isch au nöd so koscher und da gits nah vill meh bispiel.
Also diä Frog mit de öbsis guet fändi dass d Schwiz das machi oder nid, mit so viel Usländer und so, hätti si scho eifach echil Wortgwandter beantwortä chönä, statt im Züg umäzstolpere. Will eigentlich hettsi vo Afang a eifach chönä klipp un klar sägä, dass das müend d Schwizer beurteilä, und eiä das au als einzigi würklich beurteilä chönd öb das guet isch oder nid. Und si drum weder chan no mues öpis drüber sägä.
Das hetsi jo au in öpä welä sägä, aber halt denn doch ehnder i de Defensivä, statt eifach z sägä wiäs isch und Punkt. (ebä vo wägä es sig kei richtigi Frog blablalba...).

S Problem isch aber natürlich dass das i Dütschland zumindescht im öffentlichä Diskurs halt gar nüm so verstandä wird, dassmer nid immer grad alle guet oder schlächt mues findä. Chund jo i de Schwiz leider au immer meh.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

du es sind fängs zwei welte, das haetme ja muesse gseh choh, direkti Demokratie und das eu gebilde wird nie zämäpasse. und ich glaub nöd das d schwiiz a dem fat a rüttle. au leider wird's Volk immer dümmer wenns nöd afangsch sii in politischi belange ibezieh, das schiiint mir langsam i de EU de fall zs iii. leider. ich mein de Luxemburger lebt scho au chli imene türmli.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

de spillmann isch de puppetmaster. en schlingel, uf die muesch am meiste ufpasse.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:du es sind fängs zwei welte, das haetme ja muesse gseh choh, direkti Demokratie und das eu gebilde wird nie zämäpasse. und ich glaub nöd das d schwiiz a dem fat a rüttle. au leider wird's Volk immer dümmer wenns nöd afangsch sii in politischi belange ibezieh, das schiiint mir langsam i de EU de fall zs iii. leider. ich mein de Luxemburger lebt scho au chli imene türmli.
Naja... Git jo au scho diä eint oder ander öffentlichi Stimm wo sich e Abschaffig vo de Notwendigkeit vom Ständemehr wünsched.Wills irgendwiä findet in Züri läbed so viel Lüt, chöng jo nd sii, dass öpis denn nid durächund will irgendwiä in hinterwuppingä und in chaderasch es paar Lüt nid so Freud händ a derä Idee.

Ich verstand denn ebä überhaupt nid wieso dassi denn nid eifach sälber vom Föderalismus gebruch mached. De Ermöglichts inä jo in Züri denn eifach das zmachä, wenn all Zürcher das wänd, ganz egal öb jetzt do en Kanton meh oder weniger dägägä oder defür isch.
Aber nei... nur will sie das wänd münds alli andere au machä, und wenn diä andere das nid wänd, machedses nid eifach ellei, sondern reged sich über diä andere uf... Ich verstand eifach scho de Gedankägang überhaupt nid.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

tja... e abstimmig uf bundesebene betrifft halt alli...
o wenn das z.b. dr SP Levrat nid wott kapiere mit sim 10punkte plan... :typej:

zwöitwohnigsinitiative knallhert umsetze, landwirtschaft übermässig "bestrafe", de städt meh kontingent gäh als de landkantön, usw...

nach dere logik müsst meh ja z.b. d'zwöitwohnigsinitiative i de landkantön o nid umsetze wiu die ja dergäge gsi si... :roll:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

es wird sich nüt und wider nüt ändere. die wo wän ko wärdes witerhin mache. ob legal oder ilegal. nur wils e gsetz git heissts no lang nit dass mer sich muess dra halte
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:es wird sich nüt und wider nüt ändere. die wo wän ko wärdes witerhin mache. ob legal oder ilegal. nur wils e gsetz git heissts no lang nit dass mer sich muess dra halte
:groel: es änderet sich höchstens nix willd wirtschaft eh glichvill kontigent überchunt, jetzt chan d svp würkli bewiiise wies sies gmeint haend.

ich selber bin au gspannt druf.

nach dinere These chömer ja grad so guet ois würkli uflöse.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:
wiene stuck zucker im tee?
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Klar betrifft e Abstimmig uf Bundesebeni alli... drum mues jo das au chli fair gwichtet sii. Und drum bruchts ebä au diä Ischränkig dass nid nur meh Lüt müend defür sii, sondern au meh Kantön.

Und wemers uf Bundesebeni nid duräbringt, chamers ebä eifach uf Kantonsebeni machä, statt dassmer sich drüber ufregt dasses diä andere nid wänd.

Es mues ebä eifach nid immer alles vo allnä gmacht werdä oder suscht gar nid. Uf dem Prinzip basiert doch d Schwiz, und drum simer au nid i de EU. Wenn ich öpis guet und richtig find, unds für mich machä chan, mach ich das, und tuen nid zerscht allnä anderä sägä dass sie das jetzt au guet und richtig müend findä.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
wiene stuck zucker im tee?
:2finger: aber härzig wie hilflos du argumentiersch.

"es änderet sich eh nix, und ich will au nöd das sich was änderet den ich leb ja in basel am rhyyy und bruch eh nix." alli liebet sich und haend sich gern.
Zuletzt geändert von thaeye am 13 Feb 2014 14:14, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben: :groel: es änderet sich höchstens nix willd wirtschaft eh glichvill kontigent überchunt, jetzt chan d svp würkli bewiiise wies sies gmeint haend.
wieso d'svp?
sind ja all beteiligt ade umsetzig
zumal d'svp au de toni brunner selber bereits versicheret het, dass d'wirtschaft ihri ateil immer becho wird. staht au gnau so im initiativ text.
und da dwirtschaft ohnehin d'iwanderig bestimmt, wird sich gnau gar nüt ändere.

isch eimal me heissi luft vode svp de ganz schissdreck wo eh nüt söll ändere, wär ja schad wenn sie ihres topthema nüm bewirtschafte chönntet.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: :groel: es änderet sich höchstens nix willd wirtschaft eh glichvill kontigent überchunt, jetzt chan d svp würkli bewiiise wies sies gmeint haend.
wieso d'svp?
sind ja all beteiligt ade umsetzig
zumal d'svp au de toni brunner selber bereits versicheret het, dass d'wirtschaft ihri ateil immer becho wird. staht au gnau so im initiativ text.
und da dwirtschaft ohnehin d'iwanderig bestimmt, wird sich gnau gar nüt ändere.

isch eimal me heissi luft vode svp de ganz schissdreck wo eh nüt söll ändere, wär ja schad wenn sie ihres topthema nüm bewirtschafte chönntet.
80'000 segi d Obergrenze gester namal widrholt worde. ich denk Eber eher dra das den plötzlich uf de schwächere umegritte wird und d wirtschaft trotzdem ihri 79'999 lüüüt überchömet.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

z baaasel a mim rhyyy, jo do wöti syyyy
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:
"es änderet sich eh nix, und ich will au nöd das sich was änderet den ich leb ja in basel am rhyyy und bruch eh nix."
s darf sich alles ändere, ich kammi ahpasse. zb. basel zu dütschland wär no fren oder e neue staat us wälschland + basel + züri wär doch öppis. huere puure könnemer dr buckel aberutsche, do hani no lieber dr eint oder ander tyrk
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:80'000 segi d Obergrenze gester namal widrholt worde. ich denk Eber eher dra das den plötzlich uf de schwächere umegritte wird und d wirtschaft trotzdem ihri 79'999 lüüüt überchömet.
die zahl staht aber nöd im initiativtext, dur das isch sie nüt anders als en intention, vo einer partei vom parlament wo das bestimme wird.

aber mir chönd eh sicher si, egal wie höch die kontigent si werded, d'svp wird ned zfriede sie und verantwortig wie immer uf anderi abschiebe.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
"es änderet sich eh nix, und ich will au nöd das sich was änderet den ich leb ja in basel am rhyyy und bruch eh nix."
s darf sich alles ändere, ich kammi ahpasse. zb. basel zu dütschland wär no fren oder e neue staat us wälschland + basel + züri wär doch öppis. huere puure könnemer dr buckel aberutsche, do hani no lieber dr eint oder ander tyrk
:groel: dumm, nix verstande. egal. mach doch nur, git ja initiative. probiers doch mal uus!
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

kei luscht uf initiative. ich relax
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:80'000 segi d Obergrenze gester namal widrholt worde. ich denk Eber eher dra das den plötzlich uf de schwächere umegritte wird und d wirtschaft trotzdem ihri 79'999 lüüüt überchömet.
die zahl staht aber nöd im initiativtext, dur das isch sie nüt anders als en intention, vo einer partei vom parlament wo das bestimme wird.

aber mir chönd eh sicher si, egal wie höch die kontigent si werded, d'svp wird ned zfriede sie und verantwortig wie immer uf anderi abschiebe.
wenns so isch, wird's s Volk d ECOPOP aneh. ganz eifach, den haemmers gschenk.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:kei luscht uf initiative. ich relax
so chli kei lust uf nix Generation? aber ja chame au mache. den aber nöd schimpfe wenn die wo probieret öpis z verändere, das nöd nach dim gusto machet. den nah lieber d NEI seger wo jetzt i de usländische medie und fore umewuetet und sich für de usgang vo de abstimmig entschuldiget.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:

wenns so isch, wird's s Volk d ECOPOP aneh. ganz eifach, den haemmers gschenk.
ersch i 3 jahr muess die massiwanderigsinitiative umgsetzt si
ich wär überrscht wennmer bis zu de ecopop scho konkreti zahle hättet
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:
evo hat geschrieben:kei luscht uf initiative. ich relax
so chli kei lust uf nix Generation? aber ja chame au mache. den aber nöd schimpfe wenn die wo probieret öpis z verändere, das nöd nach dim gusto machet. den nah lieber d NEI seger wo jetzt i de usländische medie und fore umewuetet und sich für de usgang vo de abstimmig entschuldiget.

mol, lust uf viel. aber nix mit politik.
chli im internet schimpfe isch immer fren.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

evo hat geschrieben:chli im internet schimpfe isch immer fren.
du NUTTÄÄÄÄÄÄ :herzli:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten