Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
husch no was retrigs: http://www.nintendo-gamer.net/2012/11/1 ... echnology/" onclick="window.open(this.href);return false; LOL
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
D'Reviews vom ZombiU sind total gspalte: Gamespot gitt 4.5/10, Edge 7/10 und Eurogamer 9/10.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wo sieht man das Gamespot-Review denn?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich finde nur lustig, dass die halbe Welt einen Test zitiert, den es nirgends zu lesen gibt (außer auf einer seltsamen Mobilseite von gamespot).
edit: ah, jetzt isses da
http://www.gamespot.com/zombiu/reviews/ ... w-6400225/" onclick="window.open(this.href);return false;
vielleicht hatten sie das embargo gebrochen o.ä....
edit: ah, jetzt isses da
http://www.gamespot.com/zombiu/reviews/ ... w-6400225/" onclick="window.open(this.href);return false;
vielleicht hatten sie das embargo gebrochen o.ä....
Re: Wii-U
Ich glaub, dä Typ verstaht das Spiel nöd.
Dä einzig Punkt, woni im Review gültig find, isch dSach mit dä banale Rätsel.
Dä einzig Punkt, woni im Review gültig find, isch dSach mit dä banale Rätsel.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
was schwafle die vollidiote ständig vom red steel? han ich da (gottlob) en dümmliche gamerinternetzrönninggäg verpasst?
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
es ist halt ubisofts "hardcore-spiel" zum konsolenlaunch.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Bim Red Steel härrscht praktisch im ganze Internetz de Konsens, dass es en megamässig ghypte aber schlächte Launchtitel mit grauehafter Stüürig gsi isch. Du bisch glaubs de Einzig uf de ganze Wält, wo s'Red Steel gfalle hätt. Ich han's nie gspielt, drum chan ich nüt dezue säge.zwirrlibatz hat geschrieben:was schwafle die vollidiote ständig vom red steel? han ich da (gottlob) en dümmliche gamerinternetzrönninggäg verpasst?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ich chum ebe drus. De Ngamer wo s'Starfox Adventures als Einzige verrisse hett, finds au super. D'Stüürig isch 1a. Sie isch wohl verrisse worde, will damals vieli vo dere no ungwohnte Wiimote FPS Stüürig überrumplet worde sind. S'Ballere isch tiptop. S'Katanakämpfe muess me zersch erlerne, das gaht nöd eifach so easy vom Fläck wäg. Vo däm sind Vieli wäg falsche Erwartige enttüscht gsi. Perfekt genau isch es zwar nöd, s'hett e bitz en unberächebare Lag, aber nüt Schlimmers als s'Twilight Princess Händling. De Präsentationsstil isch mega. Mir es Rätsel werum alli HC Gam0rz Japan Yakuza Nerds en grosse Boge drum gmacht händ. Isch halt ufnere Chinderkonsole usecho. Ab ca de Hälfti wirds plötzli sogar ganz unlinear. S'ghört qualitativ ine Reihe mit XIII, Killer7 und Second Sight. Ich spiel de grad hüt wieder emal!Gurgelhals hat geschrieben:Bim Red Steel härrscht praktisch im ganze Internetz de Konsens, dass es en megamässig ghypte aber schlächte Launchtitel mit grauehafter Stüürig gsi isch. Du bisch glaubs de Einzig uf de ganze Wält, wo s'Red Steel gfalle hätt. Ich han's nie gspielt, drum chan ich nüt dezue säge.zwirrlibatz hat geschrieben:was schwafle die vollidiote ständig vom red steel? han ich da (gottlob) en dümmliche gamerinternetzrönninggäg verpasst?
Ich verstah d'Kritik vo de Schurnis her a däm Spieli würkli nöd. Für mich en klare Fall vo copy/paste Journalismus. Wie bim Wiimusic. Ich bin aber au nöd so Hype afällig und han's eifach so und als das gnoh wie's isch.
I speeled my drink!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
das hät mer doch scho vo de gameplay vids gseh, dass das totale abfall isch. wieso so erstuunt?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Schad hät er nöd sonic 1 und super mario bros gspielt.PlanetHarrieR hat geschrieben: edit: ah, jetzt isses da
Maxwell McGee earned a degree in Journalism from the University of Arkansas, and has contributed to The Escapist, GamePro, PC Gamer, and more. His introduction to video games was Sonic the Hedgehog 2 on the Sega Genesis, and he has never looked back. He welcomes your feedback through the site, or Twitter.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
zombi u review:
http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... biu-review" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... biu-review" onclick="window.open(this.href);return false;
shubidu
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Tzombie u review filmli
http://www.youtube.com/watch?v=3wSG2BGe3_c" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3wSG2BGe3_c" onclick="window.open(this.href);return false;
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Dä Gamespot Review isch en riese Fail.
Scho klar bisch entüscht, wänn dZombies kille willsch, anstatt dier die bescht möglich Strategie züberlegge, zum so sälte wie möglich an en Zombie zgrate.
Das bruucht halt au bitz Geduld.
Scho klar bisch entüscht, wänn dZombies kille willsch, anstatt dier die bescht möglich Strategie züberlegge, zum so sälte wie möglich an en Zombie zgrate.
Das bruucht halt au bitz Geduld.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
ich bin immer de meinig gsi das es mediokr wird aber im moment gsehts würkli eso us das die wo meined mer sött zombies links und rechts verschwöre chönne s scheisse findet und die wo findet das en zombie en challenge sött si findets guet.
ich glaub aber immer no es wird durchschnittlich.
ich glaub aber immer no es wird durchschnittlich.
I don't believe in orange
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
de vo gamespot hät nur öppis degege, dass zombies s'ganz game dure gliich verschwörsch, mit em cricket schläger, amigs 5 schläg bruchsch, amigs 2, aber s'ganz game mit einere waffe durespielsch, mit de immer gliiche langwiilige fight mechanik.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
de isch offebar dumm.h4xX0r hat geschrieben:de vo gamespot hät nur öppis degege, dass zombies s'ganz game dure gliich verschwörsch, mit em cricket schläger, amigs 5 schläg bruchsch, amigs 2, aber s'ganz game mit einere waffe durespielsch, mit de immer gliiche langwiilige fight mechanik.
http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?p=174745#p174745" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- swordfish
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
360
Um das bis zu 5 Gigabyte große System-Update für den Start des Geräts herunterzuladen...

Quelle und Rest: Wii U mit holprigem US-Start
stimmt nid es isch 1GB und het viil funktione dezue gfüegt, aber höhöhöhöhöh wii u höhö.swordfish hat geschrieben:Um das bis zu 5 Gigabyte große System-Update für den Start des Geräts herunterzuladen...
Quelle und Rest: Wii U mit holprigem US-Start
I don't believe in orange