[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Gwalt gaht ebbe immer vo dä Rächte uus, also, i däm Fall nöd, au nöd im letschte, vorletschte oder vorvorletschte Fall.. hmm, also au nöd i dä letschte 10 oder 20 Fäll, ABER mier müend präventiv gäge Gwalt vo Rächts vorgah.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Genau. Super, bald werdet die psych. Chranke dämonisiert. Also, wänn en depressive Emo als Nachbar häsch, mueme ihn guet im Blick bhalte, nöd, dass er ahfaht mit em Mässer ummefuchtle. Und Nazis, vor Nazis müemer eus au in Acht näh, will, fuck dä Missbruch vo däm historische Wort, die Linke wüssed dWält richtig zinterpretiere.
Zum sGwaltproblem löse, chönnt me suscht ja riesigi Psychiatrieä baue und all psych. Chranke döt verstaue aber dLandesgränze, die lömmer offe, will Wältbürgertum und kunterbunt und fucking Hirnfigg.
lütlis... wär miteme messer chiner abesticht, isch doch ganz sicher nid normal im chopf?
aber wo faht e psychischi erchrankig a und wenn isches "terrorismus" oder "amok"?
nid immer ganz eifach zum trenne...
psychiatrie si hüt scho massiv!!! überlastet mit akut-patiente! was meinsch, wie oft mir scho die gliche spinner iglieferet hei und e wuche später hei mir sie wieder gha? i cha's nüm zelle so oft! oftmals passiert aber gar nid würklech öpis strafrechlechs und denn si am justizapparat d'händ bunde... e fürsorglechi ungerbringig wege spinne allei gits halt nid. es brucht immer e fremd- oder eigegfährdig. und die cha meh oder weniger starch si. und usspreche tuets e arzt u nid d'polizei oder dr staatsawalt...
aber wo faht e psychischi erchrankig a und wenn isches "terrorismus" oder "amok"?
nid immer ganz eifach zum trenne...
psychiatrie si hüt scho massiv!!! überlastet mit akut-patiente! was meinsch, wie oft mir scho die gliche spinner iglieferet hei und e wuche später hei mir sie wieder gha? i cha's nüm zelle so oft! oftmals passiert aber gar nid würklech öpis strafrechlechs und denn si am justizapparat d'händ bunde... e fürsorglechi ungerbringig wege spinne allei gits halt nid. es brucht immer e fremd- oder eigegfährdig. und die cha meh oder weniger starch si. und usspreche tuets e arzt u nid d'polizei oder dr staatsawalt...
Isch Sarkasmus gsi imfall. Es gaht um dä Punkt, dass anstatt s offesichtliche Problem ändlich vo dä Medie, Politiker und dä gsamte Bevölkerig annerchännt wird, so billigs Geflunker uusglah wird, wie psych. chrank gsi, ergo channs ja dänn nöd e fanatischi, kulturelli Prägig si, wo Hass uuf dä Weste vo Chliiuuf kultiviert. Will, wärs das, müesst me ja sich zuegestah, dass me e gwüssi Xenophobie an Tag leiht und das gaht ja nöd, wänn sälber em fanatische Ideal vom Multikulturalismus verfalle bisch.
meh müsst halt ufhöre, no meh psychisch chranki ine lah... 
aber hey... mir wei dene ja allne hälfe!

aber hey... mir wei dene ja allne hälfe!

es sind kei psychisch chranki, es sind verbrecher und terroriste. meh wills au nach 100 aschläg na nöd igseh, ja nu, chunt halt de adolf würkli na.
mitem "psychisch chrank" gisch dene es alibi. waenn wird das endlich kapiert.
moll ich verstahs, aber bi ois gilt "psychisch chrank" halt als "behandligswürdig" und den gisch dene sogar na hilf. super.
s wort "psychisch chrank" haet bi dene nix verlore, das sind terroriste und mörder.
s wort "psychisch chrank" haet bi dene nix verlore, das sind terroriste und mörder.
DAS isch dr punkt! wer e psychose het und denn 10 chinder abesticht, ghört für immer i knast und nid ine therapie. blöd für ihn, guet für gsellschaft!
aber ame terrorist generell abspräche, dass er psychisch chrank cha si, isch dennoch falsch!

De isch guet haessig und mit allem recht, drum choemet jetzt die libertaere
Don’t say Hess to Nazi accusations!
Some people will Goebbels anything down!
Stop Gőring your enemies!
His pronouns would’ve been He/Himmler!
Bet you did nazi that coming
Some people will Goebbels anything down!
Stop Gőring your enemies!
His pronouns would’ve been He/Himmler!
Bet you did nazi that coming
De Elon trollt
scho geil. de merz forderet es ireiseverbot vo "illegale iwanderer"
politikverbot für politiker wär au mal was.
da chasch langsam nöm...es wird immer dümmr. uf das chönd nöd mal die dütsche inflüge.

da chasch langsam nöm...es wird immer dümmr. uf das chönd nöd mal die dütsche inflüge.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
de merz wiederholt jetzt gnau das, was d'weidel scho sitt 2 jahr seid 

und nach 2 wuche wieder alles vergesse... huere habasche! 

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
US haet welle kolumbianischi verbrecher zruggschicke, in bogota aber abgwiese worde, de trump macht en tweet und droht mit höche zöll und schwuppps lat bogota und de sozi petro das doch zue....es gat also....
oisi waend eifach nöd und sind z fuul worde. trump schafft glaubs 24/7 mit bald 80gi, maschine!!!
bi ois heissts: gat nöd, chömmer nöd, isch nöd irgendes internationals recht blabalablablablala, EU recht, irgendwas findets immer
oisi waend eifach nöd und sind z fuul worde. trump schafft glaubs 24/7 mit bald 80gi, maschine!!!
bi ois heissts: gat nöd, chömmer nöd, isch nöd irgendes internationals recht blabalablablablala, EU recht, irgendwas findets immer
Trumps Machtdemonstration: Kolumbien lenkt ein
Kolumbien hat Abschiebeflügen aus den USA zugestimmt, nachdem US-Präsident Donald Trump dem Land Sanktionen – darunter hohe Strafzölle – angedroht hatte. Trump hat daraufhin die Strafmassnahmen zurückgenommen. Kolumbien hatte zwei Abschiebeflügen aus den USA die Landung verweigert. Kolumbiens Präsident Gustavo Petro reagierte zudem seinerseits mit Importzöllen auf US-Waren, führte jedoch später Gespräche und lenkte dann ein. Trump liess seine Reaktion auf mehreren Kanälen mitteilen und demonstrierte, welch gewaltigen Zorn er entwickeln kann, wenn sich ihm jemand widersetzt.
Die diplomatische Krise zeigt, dass es Trump auch darum geht, seiner Anhängerschaft zu demonstrieren, dass er sein zentrales Wahlkampfversprechen umsetzt: Massenabschiebungen in einem Ausmass, wie es dieses Land noch nie gesehen hat.
Dir isch scho klar, dass dr trump chli dr lenger hebel het als mir gäu? 
Und eifach JEDES aliege mit zolladrohige düresetze het halt nüt mit 'uf ougehöchi verhandle' z'tüe...
I däm fall itz akzeptabel, aber er machts ja quasi überall...

Und eifach JEDES aliege mit zolladrohige düresetze het halt nüt mit 'uf ougehöchi verhandle' z'tüe...
I däm fall itz akzeptabel, aber er machts ja quasi überall...
au mir haend hebel für oisi verhandligsmasse. um das gats, die wird überhaupt nöd gspielt au i de verhandlige mit de EU. klar haet d USA en anderi macht bi verhandlige (meh hebel).
logisch machts er überall und sicherlich am liebste bi länder wie schwiiiz mit eme handelsüberschuss, isch new york mafia mobster. und er wird erfolg ha.
und vo augehöchi schnorr ich gar nöd. kei ahnig was du machsch. ich wür als USA sicher au nöd uf "augehöchi" verhandle, chasch nur verlüüüre
verhandlige haend immer au mit machtspieli z tue ansonste häsch na nie um vill stutz oder business verhandlet.
logisch machts er überall und sicherlich am liebste bi länder wie schwiiiz mit eme handelsüberschuss, isch new york mafia mobster. und er wird erfolg ha.
und vo augehöchi schnorr ich gar nöd. kei ahnig was du machsch. ich wür als USA sicher au nöd uf "augehöchi" verhandle, chasch nur verlüüüre

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Es bitz nur lol. Aber all expat amis hend jetzt angscht dasmer sie hasst usserhalb vode usa die negschte 4jJones hat geschrieben:Dir isch scho klar, dass dr trump chli dr lenger hebel het als mir gäu?![]()
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Dr Rocco Siffredi hett dr längscht Hebel! 
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben