nach langer pause wieder wiitergmacht. ratte tschüss. spinne tschüss. magier mit minions tschüss. bin öppe lvl 6584856 aber glaubs ersch i de hälfti.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Okt 2014 11:25
von zwirrlibatz
dä frosch
dä spiegelritter
soooo schlächt isch s'bossdesign also au wieder nöd.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Okt 2014 09:29
von Pandemonium
Dä Spiegelritter isch sogar super.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Okt 2014 10:34
von zwirrlibatz
Ich han zersch 10mal d'halle vor ihm ufgruumt sprich gläärt. dass d'bonfires dasmal nööcher bi de böss sind isch aso scho e verbesserig.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Okt 2014 10:40
von Pandemonium
Jein, machts halt scho einiges eifacher. Sicher weniger frustig aber es gaht au es Element verlore wo i der Vorgänger wichtig gsi isch. S Game wot dich ja nöd bestrafe mit dem sondern dich besser mache.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Okt 2014 11:08
von zwirrlibatz
Scho, wobii die Ufruumete macht eim ja au besser. Ich hans mit Absicht aber nur det und bimne närvige Bogeschütz bim zweite Pursuer Kampf im Iron Keep gmacht. Was gafft de immer zur Türe ine? Gaht ihn nüt ah. Drfür cha me nöd endlos farme.
und giftpfiil = fründ. extrem unterschätzt han ichs.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Okt 2014 14:41
von Pandemonium
Bewusst uufgruumt hani nie. Aber irgendwenn sinds denn halt eifach nüme uuftaucht. Giftpfiil = mega.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 09 Okt 2014 08:48
von Parisienne
bis ich bim spiegelritter grafft han das anderi summons/lüüt sini minions chönnt sii :typej:
Teil 2 endli dure und türli grad in NG+ ghöselet statt in DLC. BRAVO TROTTEL! chan ich mich zersch mal wieder bis zum Rotten prügle. wobii's mir liechter vorchunnt als im NG, bin wie im Teil 1 komplett überpoweret. fasch jede boss im erschtversuech gsoloet (ok mit NPC summon wo möglich). dä Lost Sinner kett käni 20 Sekunde überstande. nur d'Bell Gargoyles händ bitz blöd tah. ich fürcht mich zwar jetz scho wieder vorem spiegelritter.
Teil 1 nach 360er au fasch dure uf PC, isch ebeschogeiler. schöner. viel chürzeri ladeziite und teils gar käni.
Im 1 funzt stüürig enorm viel besser. s'2 hett nöd nur es trägmomänt (muesch viel meh drugge), chasch au nöd wie im 1 amigs im vorus waffe/items wächsle, zbsp während em heile oder ufnere leitere. rächt dumm.
niemert? scho chli en komische releasetermin so nööch bim bloodborne aber trotzdäm?
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 05 Apr 2015 14:36
von zeromeier
ich freu mich komischerwiis druf, obschons dütlich schlächter isch als de erscht teil
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2015 09:21
von zwirrlibatz
aso grad liechter ischs nöd worde.
halbe dur de Gigantewald: Grafik und Uslüchtig sind scho anderscht, uf em PC ischs zwar nöd sooo en Gump wie's wohl vo 360/ps3 zu x1/ps4 isch. Und weniger uffallend als bim original DS2 vo Konsole zu PC. Mag sich no ändere bi de dunklere Level.
Gägner gumped eim us anderne Egge ah und d'Items sind andernorts zfinde. Dark Souls 2 Master Quest sozusäge.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2015 15:55
von Trunks
Aber ebe, überneh chasch dä Save nöd oder? Total doof
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2015 21:19
von zwirrlibatz
nö cha me nöd.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Apr 2015 05:12
von Skeletor
ich wirds chaufe, nach em bloodborne.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Apr 2015 10:28
von Supersonic
Trunks hat geschrieben:Aber ebe, überneh chasch dä Save nöd oder? Total doof
Und genau uus dem Grund chauf ichs nöd. Das Spiel gaht 20h+ sogar wenni weiss was chunnt und ich han eifach kei Ziit zum nomal s'Game durezspiele und z'grinde bis d'Add-Ons started. Kackt mi massiv ah!
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Apr 2015 10:49
von zwirrlibatz
de save nöd übernäh chöne macht doch nüt. machsch en build wo nonie gha hesch.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Apr 2015 13:28
von Trunks
S'Problem isch halt au, dass dä Zweier so viel schlächter isch als Dark Souls 1 und ich irgendwie nöd so motivation ha, nomal frisch azfange. Vor allem häsch im 2er ja din Build chöne komplett ändere und das wäri jetzt perfekt gsi für dä 2ti run uf dä xbox eine.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Apr 2015 13:52
von DeftOne
Wönt er eu öpe so gueti Idee wie vorem Ornstein en Drache zplatziere entgo lo? da isch doch die perfekt Version.
Für mi isch da halt e guets Bispiel defür, wie beliebig und ustuschbar alles in Dark Souls 2 isch. Da sind Bloodborne oder die andere Souls-Teil ziemlich andersch gsi.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Apr 2015 15:03
von zwirrlibatz
De Drache vor em Ornstein isch halt en taffe Gägner für spöter. De Ring Of Binding isch drfür nüme det z'finde. Zum Glück. Es isch ja eh alles beliebig gsetzt, me isch sich eifach a die Erschtversion gwöhnt und akzeptiert die vo dem her grundlos als die Richtig. So en "remix" chönnt me im DS1 genauso guet mache, das bewiist aso gar nüt. Demon Souls und Bloodborne känn ich nöd aber vermuetlich gieng das det au, bhaupt ich mal eifach so ganz keck. DS2 findi überhaupt nöd "viel schlächter" als s'1. DS1 isch am Afang grad s'Zähni aber gheit im hindere Drittel ufnes siebni. Nöd will öppis schlächter würd, sondern wills sich eifach no zieht bis am Schluss ohni Steigerig. DS2 fangt uf 8 ah und bliibt das drfür bis am Schluss. D'Schtimmung gfallt mir im 1 besser und es schtüürt sich au zackiger. S'2 aber brchunnt vielzviel Haue über was es nöd verdient hett. D'Levels sind super und eh abwächsligsriicher als im 1. Und wie immer gilt i so Spielserie: s'Erschte wo me drvo spielt find me immer s'beschte wäg em Woah! und Neu! Effekt.