zwirrlibatz hat geschrieben:De Drache vor em Ornstein isch halt en taffe Gägner für spöter. De Ring Of Binding isch drfür nüme det z'finde. Zum Glück. Es isch ja eh alles beliebig gsetzt, me isch sich eifach a die Erschtversion gwöhnt und akzeptiert die vo dem her grundlos als die Richtig. So en "remix" chönnt me im DS1 genauso guet mache, das bewiist aso gar nüt. Demon Souls und Bloodborne känn ich nöd aber vermuetlich gieng das det au, bhaupt ich mal eifach so ganz keck. DS2 findi überhaupt nöd "viel schlächter" als s'1. DS1 isch am Afang grad s'Zähni aber gheit im hindere Drittel ufnes siebni. Nöd will öppis schlächter würd, sondern wills sich eifach no zieht bis am Schluss ohni Steigerig. DS2 fangt uf 8 ah und bliibt das drfür bis am Schluss. D'Schtimmung gfallt mir im 1 besser und es schtüürt sich au zackiger. S'2 aber brchunnt vielzviel Haue über was es nöd verdient hett. D'Levels sind super und eh abwächsligsriicher als im 1. Und wie immer gilt i so Spielserie: s'Erschte wo me drvo spielt find me immer s'beschte wäg em Woah! und Neu! Effekt.
Da chan i nöd würkli zuestimme. Vor allem be Bloodborne passet Gegner so richtig wunderbar it Welt je nachdem wo du bisch. I find es ghört halt scho e gwüsses Zämespiel vo Umgebig zu Gegner und da sind halt Dark Souls, Demon's Souls und Bloodborne em DS 2 scho ziemli überlege. Mer cha im Endeffekt säge, dass zumindest da wa i bisher gseh ha, passt die neu Version im Grunde besser zum DS 2 als die alt. Vorem Ornstein isch en Drache, er isch de Drachekiller, im Wald isch en Troll passt au, es git im Heide Tower au würkli Heiden Knights. Aber da zeigt denn halt miner meinig na eifach, dass mer sich i de erste Version zwenig Gedanke gmacht het. Dass i Gegner in Dark Souls 2 nöd mag, isch halt eifach min Gschmack, aber i finds eifach würkli nöd sonderlich guet. Immer die Bosskämpf womer no 2-10 Minions hent wo eim uf de Sack gönt mönt eifach nöd si. En Smelter Demon e zweits Mal bringe eifach in blau isch au nöd grad so super.
Dass OBERHALB vonere Windmühli no e Eiseschloss miteme Lavameer isch grenzt denn au a ziemli bescheuertem Leveldesign. Dark Souls 1 isch alles wunderbar und sinnig verbunde.
Aber joa, isch ja au schö, wenns no lüüt git, wo au de zweiti Teil sehr gern spielet. Für mi persönlich ischs en Chrampf.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 08 Apr 2015 21:00
von zwirrlibatz
Ok, han dich chli falsch verstande: So dass s'2 dermasse beliebig designt gsi wär, dass me's au beliebig chan umenanderändere. Aber demfall findsch im Upgrade d'Logik vom Design besser bzw überhaupt jetz ersch vorhande. Das denk ich ebe au. Böss falled ab, da sind sich glaubs so zimli alli einig.
Ich han s'2 en uhuerechrampf gfunde bis zum Wharf Level, ab det hetts mir sehr super gfalle.
gopfrtami wett ebe scho au s'Demon's Souls spiele aber e PS3 UND no e 4 poschte fürs Blutgetragen... wänn wird die Chrüppelchischte endli abwärzkompatibel??
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 09 Apr 2015 08:36
von Supersonic
Trunks hat geschrieben:S'Problem isch halt au, dass dä Zweier so viel schlächter isch als Dark Souls 1 und ich irgendwie nöd so motivation ha, nomal frisch azfange. Vor allem häsch im 2er ja din Build chöne komplett ändere und das wäri jetzt perfekt gsi für dä 2ti run uf dä xbox eine.
Amen brother
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 18 Apr 2015 13:44
von zeromeier
Krass wie unglaublich super ds2 isch
Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 18 Apr 2015 16:17
von Trunks
Meier regts dich nöd uf immer zu dere tumme Sau z'gha zum z'levle? Und ebe d'Leveldesign isch zum vergässe (ich het kei ahnig meh wie was zämehanget), zum eine wäg em beame und zum andere wills ja sowieso kei Sinn macht. Im 1 isch alles zämehängend gsi und mega und im 2 häts es riese Schloss wänn inere Windmühli in en Lift stiigsch. Jaja isch es Game und so - aber isch für mich eifach sehr läääiziii Leveldesign.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 18 Apr 2015 23:33
von Supersonic
Isch aber ebe trotzdem no fantastisch
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 18 Apr 2015 23:38
von zeromeier
Supersonic hat geschrieben:Isch aber ebe trotzdem no fantastisch
Schoso, und s go levle bide huure isch sit ps4 version keis problem meh, ladeziite nahezu null. Leveldesign isch im total besser gsii im 1, aber im einzelne sind d abschnitt nach wie vor supi. Macht mir Spass. Bin bim schiff, chum aber nöd ine
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 19 Apr 2015 09:54
von derinderinderinderin
Hesch d'glogge glütet?
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 19 Apr 2015 10:18
von zeromeier
derinderinderinderin hat geschrieben:Hesch d'glogge glütet?
han feschtgstellt, ich han ide tumme feschtig irgendwas nöd gmacht. die blöde gargoyls hani au nöd gfunde
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 19 Apr 2015 11:22
von Trunks
zeromeier hat geschrieben:
derinderinderinderin hat geschrieben:Hesch d'glogge glütet?
han feschtgstellt, ich han ide tumme feschtig irgendwas nöd gmacht. die blöde gargoyls hani au nöd gfunde
Musch go Bimbele im Hafe, eigentli logisch.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 19 Apr 2015 11:24
von Trunks
Wäri nöd Papi würdi glaub das Game glich nomal uf dä xbox eine chaufe und spiele.
Het uhuere luscht uf so es Game
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 19 Apr 2015 11:39
von zwirrlibatz
Trunks hat geschrieben:Musch go Bimbele im Hafe, eigentli logisch.
dark souls spiele = nüt meh anders spiele. dann gahts scho. so isch mis 2014 gsi.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 19 Apr 2015 20:52
von Supersonic
Lieber mal no Demon Souls spiele imfall. Das lohnt sich massiv! Vor allem ischs de ultimativi Souls Challenge.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 20 Apr 2015 06:06
von Skeletor
Supersonic hat geschrieben:Lieber mal no Demon Souls spiele imfall. Das lohnt sich massiv! Vor allem ischs de ultimativi Souls Challenge.
mit em geilschte sound im titelmenu. und so es geils intro.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 21 Apr 2015 13:27
von zeromeier
Fun Fact: Ich han zersch de Wald, denn d'Feschtig und denn die grosse Ritter gmacht. Ersch jetzt hängi bim Hafe unä bi dene Trottel-Wikinger.
Ergo han ich d'Levels wohl in falscher Reihefolg gmacht, fühl mich bide Wikinger au dezänt überpoweret lol.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 21 Apr 2015 21:10
von zeromeier
Wikinger glocke glütet, schiff abgfahre, gargoyl gsehni immer no keine
Edit: ah pharaone fark, mussi eis chaufe, isch priiswert
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 22 Apr 2015 07:05
von thaeye
sentinel abehacke
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 22 Apr 2015 17:37
von zeromeier
Was mussi mache, demit min typ es grossschwert chan träge? Er chan offesichtlich d waffe nutze, aber er lauft nachher unsäglich langsam, wieso?
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 22 Apr 2015 18:32
von Parisienne
Will es grossschwert meh gwicht het und du sehr warhschindli demit ueberem maximalgwicht bisch
Fuer das gitz en ring oder mousch glaub endurance lvle, weisses nuemme gnau
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 22 Apr 2015 18:34
von zeromeier
Das isch ebe d frag,was levle und uf wie viel
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 22 Apr 2015 18:41
von zwirrlibatz
wieviel % me vom umetreite zügs "dörf" usglaschtet sii, xeht me i de stats.
Grad churz nahgluege:
Vitality isches. Vigor isch HP only und endurance stamina.
Ueber 70% gwicht = fat roll.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 29 Apr 2015 16:42
von zwirrlibatz
so, im füfte rutsch s'erschtmal zersch smough, dänn ornstein. im erschte versuech und i öppe 3 minute. zweihänder ftw und drum hani endli mal d'ornstein röschtig. tasty. han susch egalwele build immer s'crimson set gnoh.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 30 Apr 2015 06:57
von Trunks
5te mal neu agfange? Also nöd NG+(+++) ? Guet eigentli logo susch hetsch immer dä gliichu build.