Skeletor hat geschrieben:king kong hät würklich ä geili atmosphäre gha. mir hät das damals also guät gfalle
Wahr. Es gibt nur sehr wenige Shooter, in die ich so versunken bin. Michel Ancel für den Gewinn! Nur beim Bugfixing haben sie geschlurt, dank eines Speicherbugs konnte ich's auf meiner Box nicht zu Ende spielen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
"That the Wii U struggles to render games (that run perfectly on the Xbox 360 and the PS3) is a worrying trend for Nintendo. In fact, some games currently scheduled for release on the 360, PS3 and PC won’t be heading to the Wii U at all because of the differences in processing power."
chasch mal wieder nur fürd nintendo exclusives bruche.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
sorry aber was hett de für en hirnschade? was isch de sinn zum eifach i dem topic d konsole bashe? und nacher go call of duty spiele. 100% ige volltrottel.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
lakritz hat geschrieben:sorry aber was hett de für en hirnschade? was isch de sinn zum eifach i dem topic d konsole bashe? und nacher go call of duty spiele. 100% ige volltrottel.
tue mal paar siete zruggblättärä und lueg wer au na bashed het
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
chum, de wii-u isch doch eifach en wii ime neue ghüüs mit eme batterieschwache tablet-controller.
eigentlich sgliiche wie damals de wii, isch ja au nur en gamecube mit fuchtel-fiitschr...
händer ächt meh erwartet? ich nöd.
:bäsche:
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Masatshi hat geschrieben:chum, de wii-u isch doch eifach en wii
de wii-u
en wii
wii-u
wii
:bäsche:
Masatshi hat geschrieben:chum, de wii-u isch doch eifach en wii ime neue ghüüs mit eme batterieschwache tablet-controller.
eigentlich sgliiche wie damals de wii, isch ja au nur en gamecube mit fuchtel-fiitschr...
Masatshi hat geschrieben:chum, de wii-u isch doch eifach en wii ime neue ghüüs mit eme batterieschwache tablet-controller.