lakritz hat geschrieben:sorry aber was hett de für en hirnschade? was isch de sinn zum eifach i dem topic d konsole bashe? und nacher go call of duty spiele. 100% ige volltrottel.
fanboy? den wäri klar, dass lieber nur pr-gelaber ghörsch und uf jeni artikel liecht miteme usschlag reagiersch, wo d muet hend sich dem woaaaah-alles-super-wo-vo-N-chund geschribsel abzsetze.
abgseh vode ganze kritikpünkt i dene artikel, es isch en viel z türe wii 2.5 miteme verchrampfte versuech au es bitzli chönne vom tablet-hype z profitiere, das isch mini meinig - und mit dere stahni absolut nid allei da (und wenn, ischsmer au ziemlich egal.)
ah ja: und nachher gahni no go call uf duty spiele!
hey shit! swordi, din avatar bewegt sech !!
häsch scho mal gmerkt?
roffel, gott.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
lakritz hat geschrieben:sorry aber was hett de für en hirnschade? was isch de sinn zum eifach i dem topic d konsole bashe? und nacher go call of duty spiele. 100% ige volltrottel.
tue mal paar siete zruggblättärä und lueg wer au na bashed het
machi au jezt teilwiis na. de ander isch aber nur für das da ine. eifach artikel poste wo de wii als scheiss bezeichnet wird und nacher go hihihöööhöhööhö aneschriibe. wahnsinnig super.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
eigentlich normal, dass d devs erscht denn sich öffentlich üsseret, wenn es grät offiziell ufem markt isch. meischtens. dass da zuvor nid diskussione stattgfunde hend intern (devs vs. hersteller) bezwifli.
ich kha mi no guet a d vor N64 zitt erinnere, wo einigi entwickler gmüühüüelet hend, will Nintendo uff Moduls statt CD tuet baue/glaube.
Wie au immer...es närft mi wieder einisch meh, will gmüühüüelet wird...
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 22 Nov 2012 07:58, insgesamt 1-mal geändert.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Stimmt das au, dass ihr nur so unfassbar chlini Furzmengene a WiiUs a d'Schwizer Händler chönd abgäh, dass es nöd emol für de Launch gnüegend Konsole het?
Agestuffer war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammergeile Games verkaufte und sich für exotische Gamer einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges macht und Alcom verlassen hatte ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst. Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten pflegt und gerne mit dem Finger auf andere zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
Mastler(P) hat geschrieben:Agestuffer war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammergeile Games verkaufte und sich für exotische Gamer einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges macht und Alcom verlassen hatte ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst. Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten pflegt und gerne mit dem Finger auf andere zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
CLASSIC!!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
sidusson hat geschrieben:nid vorbsteue bimene release vomene nöie grät =
sie sorry aber ä! Han vor 6 Jahr dä Wii reserviert und denn wo ich ihn gohole bin seit mir dä Verkäufer für was hand sie reserviert? Hät ja no viel im Gstell :typej:
Aber ja gang wieder uf Nummer sicher, han wieder eine reserviert
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07