50k na die wuche

Moderator: Avenger
ja das mim hebel isch miar klar... i vergliche nur immer grad aktie und de hebel. han no gar nuet kauft. sege nur das 40 % an einem tag viel sind. da chöntsch ja scho wieder usstiege.thaeye hat geschrieben:was heblisch alles du huere gambler! dir gats glaubs chli z langsam sogar i dere haussenöd unbedingt besti vorussetzige für langfristige erfolg a de börse
bisch dir scho bewusst das du mit hebelprodukt alles verlüre chasch (also din ganze isatz?) das isch nöd z glich wie wenn du d aktie haltisch.
aber d aktie isch spannend.
guet das dir das bewusst bischcalanda hat geschrieben:ja das mim hebel isch miar klar... i vergliche nur immer grad aktie und de hebel. han no gar nuet kauft. sege nur das 40 % an einem tag viel sind. da chöntsch ja scho wieder usstiege.thaeye hat geschrieben:was heblisch alles du huere gambler! dir gats glaubs chli z langsam sogar i dere haussenöd unbedingt besti vorussetzige für langfristige erfolg a de börse
bisch dir scho bewusst das du mit hebelprodukt alles verlüre chasch (also din ganze isatz?) das isch nöd z glich wie wenn du d aktie haltisch.
aber d aktie isch spannend.
genau, aber d ledger app nimmt dir ja de "chauf" eigentlich ab, dezue chömet den na d kreditkartefees , netzwerkchoste. ledger machts über coinify ja. du chasch aber ja au selber en account bi coinify mache und dött chaufe und sött den au möglich sii ohni die handlingfees und kk fees d cryptos uf dini extern wallet z haue.Buccaneer hat geschrieben:aber 35€. isch nid normal oder?
Chani mit dem Ledger direkt ane Börse?
Fuck ez muss mi mit dem scheiss no befasse... ha dänkt isch easy und min Vater checkts scho.
Mit dem Ledger chani d Ledger Abb installiere und denn gang i ja über die... und die verlinkt denn mit Coinify oder so...
ich hoff für dich , dasers s passwort au irgendswo ufbewahrtBuccaneer hat geschrieben:Äbe. Ich will das mi Vater de scheiss irgendwo online hed. De söll das ufeme Stick ha und irgendwo innere Schublade vergässe und ich find denn i 20 Jahr
thaeye hat geschrieben:glaub eher das jetzt die verchaufet wo uf de hashtag tesla inegfloge sindmarketingfuzzis halt. da merksch das sie ebe na am afang sind.
Nur sit Afang Januar hend mal chli zuegleid. Jetzt isch es chli Achterbahn. Ich will meh! Die sölled de ganze Wält E-Bus verkaufe und gad no en Monorail dezue!thaeye hat geschrieben:also chum scho gierhals, byd isch i de letschte 2 wuche guet abgange
Eigentlich wahr... Aber bi dere sägi immer: die isch mir ztür. Allzythoch und so. und jedesmal hett sich n Istig glohnt :typej:thaeye hat geschrieben:soen hyper wie du brucht eigentlich tesla
WASHINGTONS BIRTHDAYBuccaneer hat geschrieben:Isch nöggst Mäntig 15. Feb irgend n Firtig a de Börse? Hed irgend eine gschriebe... aber ohni Quelle. Finde nix... 14 isch Valentinstag... aber isch sunntig und wen interessiert de Scheiss?
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 7 Gäste