ligt miner meinig nache weniger am gräät sälber und mehr an dr entwicklig vo dr gsammte videospiel branche. oder würd euch en ps4 (erheblich mehr) interessiere mit cod 27, infamous 3 und mein ponyhoof MOVE EDITION als launch titel?
mich lost de wiiu au kalt. und ich hät vo es paar jahr no lüt umbracht im name vo nintendo
zeromeier hat geschrieben:
Notiz a mich sälber: interessant a dem Launch isch, dass mich no nie e neui Konsole so wenig (gar nöd) interessiert hed wie die.
das isch bi mir zum erschte mol bineme konsole launch bi dr PS3 dr fall gsi. Und ich bin eigentlich en kaufkräftige Mensch. Aber PS3? ... neee
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
TypeJ hat geschrieben:i glaub de hitler het am dejan sin account ghackt
reinkarnation?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
mr.raw hat geschrieben:
das isch bi mir zum erschte mol bineme konsole launch bi dr PS3 dr fall gsi. Und ich bin eigentlich en kaufkräftige Mensch. Aber PS3? ... neee
schön für dich. das macht die abfallkonsole namens wiiu keis bitz besser.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
mich interessierter ja au immer na null, leider. debin bini würklich en nintendo fanboy, chamer nüt säge.
aber ich bezwifle scho, dass nintendo mit dem au nur asatzwis an erfolg vom wii anechunnt. bruched casuals namal sowas? und d'mainstream gamer lached eh nur über third party games wo schlechlter laufed als uf uralte budget konsolene.
najo, bim erschte richtige mario, metroid oder zelda haui ine.
Im sunspider benchmark 30% langsamer als s'Motorola Razr M
wow. und der grafikchip ist vermutlich in etwa so flott wie der in meinem alten pc von 2003. (da mir söze damals den tipp mit der 9800 pro gegeben hat )
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 24 Nov 2012 10:42, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
interessierts würklech epperjepper wie schnell de prozässer isch oder wievil ram drinn isch?
mich interessiert gnau eis; öb mich d schpil underhalted. bis es sowiit isch lis ich no chli da inne und lole ab dem schissdräck wo teilwiis verzapt wird.
Grundsätzlich gliiche Meinig, mich nimmts trotzdem Wunder was für e Haltig Spielientwickler gägenüber dänne Specs händ.
Ich stell mier ebbe scho vor, dass i dänne Gamestudios i dä Pausene und i dä Büros rächt es Gemurre herrscht, wänns ah jedem Egge öppis optimiere müend, will dFramerate no immer nöd gnueg höch isch.
Mier gahts nöd mal so sehr um mega gueti Grafik usw. sondern darum, dass dEntwickler sich möglichscht frei fühled bim Schaffe.
Das nervt und demotiviert doch es Team, wänns z.B. Meetings abhaltet unds döt heisst: Ja, im uurpsrüngliche Konzept hättemers so und so wälle mache, aber das chömmer vergässe bi dä Leischtig vom Wiiu.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
meine fresse...machet doch es gschiss wäge dene specs
lueget mol wie dr SNES taktet gsi isch... und was sie uss dem Grät alles zauberet hend.
Guet, au dört isch scho gmühüüühelet worde...
was närf i mi eigentlich.
und wenn i denn no so Kindergarte antworte bikumm vo gwüssne do inne, denn isch das numme no
langsam begriff i, wieso einigi nümmi do inne sind
h4xX0r hat geschrieben:schgeil mis iPhone hät die bessere specs und wahrschiinlich au die bessere Spiel. musch wenigschtens nöd uf zwei usenandstehendi screens luege.