evo hat geschrieben:alcom isch halt cooler als offiziell, verstaasch?

Moderatoren: Master(G), zeromeier
evo hat geschrieben:alcom isch halt cooler als offiziell, verstaasch?
Super denn muessch ihn ufmache! Hät kei USB das isch problemXinobrax2 hat geschrieben:Uf dem Teil lauft es LinuxYey, vilicht holi glich na eis
Würdi wohl mache...interessant isch au na, dasmer mit de gliche Hardware au problemlos SNES Games chänt emuliere. Wensene nur um s NES gange wär, heteds das sicher au billiger chöne produziere...d Wahl vom Board ergit eigentlich nur en Sinn, wennses i grössere Stückzahle produziere lönd und in Zuekunft au na für änlichi Produkt isezed.LuiStyle hat geschrieben:Super denn muessch ihn ufmache! Hät kei USB das isch problemXinobrax2 hat geschrieben:Uf dem Teil lauft es LinuxYey, vilicht holi glich na eis
![]()
lol ja und wieHerr Rossi hat geschrieben:Ich glaub de Lui schpilt grad zum erschte mol uf 60 Hz
Dä Faktor hani nöd berücksichtigtHerr Rossi hat geschrieben:Ich glaub de Lui schpilt grad zum erschte mol uf 60 Hz
Gid jo glaub gar kei 50Hz Modus bim mini, oder?
dört chasch sogar mitem home knopf resettemr.raw hat geschrieben:geil findi, dass me s WII Classic Pad au kha bruuche uff em NES Mini...so muesch dr keis zuesätzlichs Pad kaufe, wenn mit eme Kumpel wettsch zöggle.
Au findi früsch, dass me s nes mini pad au für de wii kha bruche.
das isch gloub ziemlech z'beschte, wo chasch mache...Xinobrax2 hat geschrieben:In erster Linie gfallt mir halt vor allem s Case...ich würd aber wohl es Raspberry Pi 3 dri tue
Super was bringt mir das wenn Kabel au nu gfühlti 50cm lang isch?!?sidusson hat geschrieben:dört chasch sogar mitem home knopf resettemr.raw hat geschrieben:geil findi, dass me s WII Classic Pad au kha bruuche uff em NES Mini...so muesch dr keis zuesätzlichs Pad kaufe, wenn mit eme Kumpel wettsch zöggle.
Au findi früsch, dass me s nes mini pad au für de wii kha bruche.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 2 Gäste