Super NES Mini - mit Hammer Line-Up

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Re: Super NES Mini - mit Hammer Line-Up

Beitrag von zeromeier »

blabla hat geschrieben:i ha 10 NES mini gha und zum Ichoufspris a Kollegä vrchouft. Good guy bini.
sehr nett vo dir :idea:
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0

Beitrag von XYBOT »

Bild

:fick:

Bild
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Lol ganz peinlichi kacke da inne, wenn eine sozial isch denn soellers verschenke und wenn eine gern tradet und umedealet wie ich denn soeller das au mache. Aber jetzt mich oder anderi da inne afigge isch eifach nur dumm. Chan jede mache wie er will, ich han mini nes fuer 250 bis 350 verchauft, au a de retroboerse a luet wo eifach fröid gha hend no eine zfinde. Abzocke ischs wenns fuer 2000.- uf ebay stellsch. Und jetzt chaender wieder wiiterläschtere ihr idiote. Lol bin scho bschisse wirde und han 150k verlore und 10 jahr abzahlt skeletor du huere pfoschteschuss.

höred uf mit dem persönliche agefigge, susch machi s'Forum zue, han d'schnauze langsam voll vu dene Idiote da im Forum. immer die peinlichi persönlichi scheisse da. jetzt wüssed er au wieso dass ich kei GN meh mach. danke und en schöne.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

Take it easy shady !
S forum bitte nöd zue mache und mal eis abgame.
:vortex:
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

Ich schiss uf de mini. Isch doch voll sellout. Isch mainstream gülle. Isch en gagg. Isch was au immer...
Fick Nintendo !
:vortex:
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Hey Shady, nimms ganz easy... Sorry, warum regsch Du Dich so uuf... Ich ganz okay was Du machsch.. So Sachä machi ja scho fascht miis ganz läbä.... Han dazumal au Mega Jet us Indonesia iichauft und bim AGE stuff tüürer verchauft, oder NOMAD us de USA, Virtua Boy und und und...... Gäld verdienä isch ganz okay. Eifach Aaagebot und Nachfrag. Solang das Du keinä bsisisch und en Enkeltrick abziesch isches okay. Wenn Lüüt kei Luscht hend zum Deals machä und Gäld verdienä isch das ja nid miis Problem. Darum Shady - calme down und schön wiiterdealä - PS: Das Kei GN machsch findi immer no sauschad.

Und grad no was... Wer en Super Famicom Mini oder en Super NES Mini us de USA will - da bini natürlich au drah.... Versuchs denn wieder - obwohl das wieder schwär bzw. tüür dörfti wärdä. DHändler hend de Bratä natürlich dasmal au scho grochä!!

agestufffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ahand vo de Reaktion vo dir Shady gseht mer beschtens dases voll okay isch dad's de Märt scho lang am Arsch isch. Du hesch dini Ischtellig zum Thema und ich mini. Und ich figge dich und anderi Abzocker au in Zuekunft ah wenns mues sii. Das isch no immer es Forum umd kei Parteiplattform. Das bitzli Kritik settsch scho ushalte chönne wenn scho gwünnorientiert tuesch gschäfte...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: wenn scho gwünnorientiert tuesch gschäfte...
Machts sinn andersch z'gschäfte? lol
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Für mich ja, ich verdiene mis Geld gern mit ere leischtig, ere wertschöpfig
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

De landolt zockt ab und rechtfertigts wills no schlimmeri git :lol:
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

agestuffer hat geschrieben:Hey Shady, nimms ganz easy... Sorry, warum regsch Du Dich so uuf... Ich ganz okay was Du machsch.. So Sachä machi ja scho fascht miis ganz läbä.... Han dazumal au Mega Jet us Indonesia iichauft und bim AGE stuff tüürer verchauft, oder NOMAD us de USA, Virtua Boy und und und...... Gäld verdienä isch ganz okay. Eifach Aaagebot und Nachfrag. Solang das Du keinä bsisisch und en Enkeltrick abziesch isches okay. Wenn Lüüt kei Luscht hend zum Deals machä und Gäld verdienä isch das ja nid miis Problem. Darum Shady - calme down und schön wiiterdealä - PS: Das Kei GN machsch findi immer no sauschad.

Und grad no was... Wer en Super Famicom Mini oder en Super NES Mini us de USA will - da bini natürlich au drah.... Versuchs denn wieder - obwohl das wieder schwär bzw. tüür dörfti wärdä. DHändler hend de Bratä natürlich dasmal au scho grochä!!

agestufffer
Vo de US-Version wuerdi au eine naeh!!!!
Bild

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch

sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

Shadow hat geschrieben:Lol ganz peinlichi kacke da inne, wenn eine sozial isch denn soellers verschenke und wenn eine gern tradet und umedealet wie ich denn soeller das au mache. Aber jetzt mich oder anderi da inne afigge isch eifach nur dumm. Chan jede mache wie er will, ich han mini nes fuer 250 bis 350 verchauft, au a de retroboerse a luet wo eifach fröid gha hend no eine zfinde. Abzocke ischs wenns fuer 2000.- uf ebay stellsch. Und jetzt chaender wieder wiiterläschtere ihr idiote. Lol bin scho bschisse wirde und han 150k verlore und 10 jahr abzahlt skeletor du huere pfoschteschuss.

höred uf mit dem persönliche agefigge, susch machi s'Forum zue, han d'schnauze langsam voll vu dene Idiote da im Forum. immer die peinlichi persönlichi scheisse da. jetzt wüssed er au wieso dass ich kei GN meh mach. danke und en schöne.
Take it easy und relax my friend!

Waer aso schad wenns kein gamenight git! Han im August sowas vo Ziit! Chume au gern wieder gi helfe bzw. wie en voll chranke go Fleisch und restliche Stuff poste.
Bild

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch

sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

ähm...weiss jetzt nid, was do zdiskutiere gitt. Dr Shady hett jo in allne Pünggt rächt?Au ich bi mol bschisse worde...hett mi gnärft, aber was solls? Ich bi de depp gsi, wo damals Agestuffer nid kennt hett und bim Eder (gameactivity) Fr. 890.- für es MetalSlug 3 (Jp) zahlt hett.
Und jetzt? Ha mi dörte sehr drüber gfreut und fascht 2 Johr lang s dVerpackig (inkl. Priiskläber) in dr Vitrine uffgstellt. sSozsage min "Schatz" gsi. Hätt ich sGame inere Gamebude zögglet hätt ich locker 500.- replay köschte kha. Wo d Frends do gsi sinn und zögglet hennd, sinn nomol 500l.- drzue kho...also sozsage ha ich sogar en 100er gwünn gmacht. Jo, i weiss...doofi rechnig etc. Aber für mi hetts trotz dem hohe priis irgendwie gstumme und ich ha freud kha.
Jede söll eso gschäfte wie er wott. Und en Pestalozzi kha me in dr hüttige Zitt eifach NÜMMI sii. Me bikunnt zwar en Händedruck oder es Schulterklopfe und es dankeschön...hindeduure wirsch aber belächlet, will nid meh verlangt hesch oder sogar als "arme siech" betitlet :!:
Isch leider so. Au i mim Business im Kaffiiberiich gohts nid anderscht. Ich wott mini Marge druff und au öppis als chliine gwünn und verlang de Priis für mini Qualität. Wenn ich nur dr iikaufspriis inkl. Wareverluscht (vom Röschte) eifach würd verlange (also ohni gwünn)...was meinsch, wie schnäll ich mi Lade kha schliesse?!
Also...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Shadow hat geschrieben:Lol ganz peinlichi kacke da inne, wenn eine sozial isch denn soellers verschenke und wenn eine gern tradet und umedealet wie ich denn soeller das au mache. Aber jetzt mich oder anderi da inne afigge isch eifach nur dumm. Chan jede mache wie er will, ich han mini nes fuer 250 bis 350 verchauft, au a de retroboerse a luet wo eifach fröid gha hend no eine zfinde. Abzocke ischs wenns fuer 2000.- uf ebay stellsch. Und jetzt chaender wieder wiiterläschtere ihr idiote. Lol bin scho bschisse wirde und han 150k verlore und 10 jahr abzahlt skeletor du huere pfoschteschuss.

dünns hütli de shady. aber isch ok.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Für mich ja, ich verdiene mis Geld gern mit ere leischtig, ere wertschöpfig
:shock:
und übrigens verdient jede geld mitere leistig, aber nöd mit ere wertschöpfig. günn wott au jede mache, sust wäremer ja i dim gwünschte system ;)
Zuletzt geändert von thaeye am 01 Jul 2017 09:48, insgesamt 3-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Ahand vo de Reaktion vo dir Shady gseht mer beschtens dases voll okay isch dad's de Märt scho lang am Arsch isch. Du hesch dini Ischtellig zum Thema und ich mini. Und ich figge dich und anderi Abzocker au in Zuekunft ah wenns mues sii. Das isch no immer es Forum umd kei Parteiplattform. Das bitzli Kritik settsch scho ushalte chönne wenn scho gwünnorientiert tuesch gschäfte...
wieso de märt am arsch? schlussendlich isches es businessmodell vo nintendo, meh nöd. glaubs vo verknappigsagebot und alllgmeine agebotsdefiniereig musch nah chli lerne.
da ine geisteret zum teil züügs ume, sinder alli au mal id schuel oder? sony haets ja au scho schön vorgmacht gha...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich mues gar nüt, ich zocke lieber d Billag ab oder e grosse Konzern statt öper wo eifach nur wett zocke. Aber easy, jede wiener wett =)
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja aber nintendo isch sooo sympathisch.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Wenn du das so gsesch oder wetsch impliziere dass das Mehrheit so gseht... Langwilig
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

:popcorn:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich mues gar nüt, ich zocke lieber d Billag ab
wie zocksch du billag ab? ich will au billag abzocke`! Billag isch gaggi!

@shady: locker bliibe und ned persönlich näh. jede chan mache was er will. ich han jetzt au 3 snes-mini vorbstellt a drü verschiedene ort. natürlich mit em gedanke, dass ich ei chischte denn zume "guete" priis verhöckere han... logisch. :vortex:

ich han au en dünni huut gha früener i dem forum. thema: harmonie und so, die einte erinneret sich sicher no. :lol: mittlerwiile hani en dicki huut entwicklet. danke (G)forum! :herzli:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:Für mich ja, ich verdiene mis Geld gern mit ere leischtig, ere wertschöpfig
schöne heile welt... :groel:

also isch jede importeur vo irgendwelche produkt e abzocker? wiu es schlaht ja jede e gwüssi marge druf...
wär mau spannend, wie das würd funktioniere, wenn nur no das chönntsch choufe, wo hie produziert und zum istandspris verchouft worde isch... :vortex:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Massa, indem dass mer kei Biträg zahlt zum Bischpil ;-)

@Jones
Das hed Nix mit dem Thema ztue
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: @Jones
Das hed Nix mit dem Thema ztue
doch ganz sicher het das was mitem thema z'tüe. es ISCH z'thema. ichouf/verchouf/gwinnmarge...

chame immer als abzocke aluege.
lueg mau handy zuebehör a... so hülle und folie.. z.t. 20-40 fachi marge... da si am shady sini 300 stutz füres 100.-- grät grad es schnäppli... lol
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich rede vo Privatverchauf und du?
Antworten