Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
lol würklich wahr.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich hans 3 Mal duregspielt.zeromeier hat geschrieben:isch jedem so gange.h4xX0r hat geschrieben:bioshock hani eifach irgend wenn uufghört spiele nach 6 stund öppe, bioshock 2 hani 5 minute gspielt.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
offesichtlich hesch det no zviel ziit gha.Supersonic hat geschrieben:Ich hans 3 Mal duregspielt.zeromeier hat geschrieben:isch jedem so gange.h4xX0r hat geschrieben:bioshock hani eifach irgend wenn uufghört spiele nach 6 stund öppe, bioshock 2 hani 5 minute gspielt.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
genauso. und was de moff seit.Gurgelhals hat geschrieben:Die Usenandersetzig isch i däre Form scho konsequent und richtig gsi. S'Bioshock isch en konsequenti Abrächnig mit em ultralibertäre Gedankeguet ("Philosophie" chan me de Quatsch ja nöd nänne) vo de Ayn Rand. Dass die "Utopie" eso mues ände, wie sie im Bioshock ändet, isch nume logisch. Das alles isch an sich ja scho interessant, aber ebe: Wänn s'Spieli drum ume langwiilig isch, nützt's au nöd würklich viel.Vyse hat geschrieben:Genau das hät mi so uufgregt. Will dIdee vo Rapture ja grundsätzlich extrem vill Potential botte hätti, sich schlussändlich aber nur im Setting und evtl. no em Plasmid-Konzept zeigt.Gurgelhals hat geschrieben:[Was nützt es guets Setting und am Ken Levine sini ganze metatheoretische Überlegige, wänn sich s'Gameplay und s'Leveldesign irgendwo uf de Schnittmängi vo "langwiilig" und "fragwürdig" beweged?
Ich hätt vill meh wälle gseh.
Rapture, e Stadt für dElite, wo sich hät sölle unghindert vom Wältgetriebe entfalte und sich ihrem Genie und ihre Muse chönne hiigäh. Wo gsehsch das? Wo gits en differenzierti Uusenandersetzig mit däm Thema? Nienets! Dafür schlahsch und schüssisch hunderte wahnsinnige dä Schädel ii.
s'intro (isch ja grad d'längi vom demo gsi wo eim über alli mass verhyperet hett), hett einersiits grosses versproche und grad ab dänn isch scho wieder ferti gsi. mit paar audiologs e hindergrundgschicht konschtruiere, drmit die ichsägjetzmal aspruchsvolle wie au die wo säb ignoriere und umeballere wänd, zfriede sind, das dörft eifach nüme lange. mal gugge was mit dem 1999 modus würkli isch.
und im 2007 isch übrigens au de Stalker erschiene.

I speeled my drink!
Mir sind glaubs au diä einzige beide wo Teil 2 sehr super gfunde händ und au das durägspielt.Supersonic hat geschrieben:Ich hans 3 Mal duregspielt.zeromeier hat geschrieben:isch jedem so gange.h4xX0r hat geschrieben:bioshock hani eifach irgend wenn uufghört spiele nach 6 stund öppe, bioshock 2 hani 5 minute gspielt.
Ich han mi scho lang nümä so uf es Spiel gfreut wiä uf dä Bioschökler Infintler.. Und nacher grad no dä DLC vo Dishonored (wo ich uuuuhuerä super finde) spielä. GEIL!
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Teil 2 isch uhuere mega gsi, die andere sind leider all dumm.
zwirrlibatz hat geschrieben:genauso. und was de moff seit.Gurgelhals hat geschrieben:Die Usenandersetzig isch i däre Form scho konsequent und richtig gsi. S'Bioshock isch en konsequenti Abrächnig mit em ultralibertäre Gedankeguet ("Philosophie" chan me de Quatsch ja nöd nänne) vo de Ayn Rand. Dass die "Utopie" eso mues ände, wie sie im Bioshock ändet, isch nume logisch. Das alles isch an sich ja scho interessant, aber ebe: Wänn s'Spieli drum ume langwiilig isch, nützt's au nöd würklich viel.Vyse hat geschrieben:Genau das hät mi so uufgregt. Will dIdee vo Rapture ja grundsätzlich extrem vill Potential botte hätti, sich schlussändlich aber nur im Setting und evtl. no em Plasmid-Konzept zeigt.Gurgelhals hat geschrieben:[Was nützt es guets Setting und am Ken Levine sini ganze metatheoretische Überlegige, wänn sich s'Gameplay und s'Leveldesign irgendwo uf de Schnittmängi vo "langwiilig" und "fragwürdig" beweged?
Ich hätt vill meh wälle gseh.
Rapture, e Stadt für dElite, wo sich hät sölle unghindert vom Wältgetriebe entfalte und sich ihrem Genie und ihre Muse chönne hiigäh. Wo gsehsch das? Wo gits en differenzierti Uusenandersetzig mit däm Thema? Nienets! Dafür schlahsch und schüssisch hunderte wahnsinnige dä Schädel ii.
s'intro (isch ja grad d'längi vom demo gsi wo eim über alli mass verhyperet hett), hett einersiits grosses versproche und grad ab dänn isch scho wieder ferti gsi. mit paar audiologs e hindergrundgschicht konschtruiere, drmit die ichsägjetzmal aspruchsvolle wie au die wo säb ignoriere und umeballere wänd, zfriede sind, das dörft eifach nüme lange. mal gugge was mit dem 1999 modus würkli isch.
und im 2007 isch übrigens au de Stalker erschiene.wobii dä denn ja sozusäge im guete sinn scho veraltet gsi isch.
Ich säg's nöd gern, aber ich glaub irgendwiä git's da halt scho en riesige Unterschied zwüschet Konsolespieler und PC Spieler. Für mich als nöd PC Master-Race isch grad Bioshock i sinerä Art öppis völligs neus gsi. En unglaublich guäte Iistieg und ä Wält wo mich total fasziniert und motiviert hät zum wiiterspielä. En überraschende und guäte Twist (da bini halt einfach, mich hät damals scho dä sächsti Sinn guät unterhalte), guäte Iisatz vo Plasmid und ä guäti Grafik. Aber ebe nomal, uf em PC git's halt würklich scho sit immer so spieli (System Shock wird immer wieder gnännt und es git sicher no 28374947 anderi Biispiel) drum sind wohl dä Superschoggi und ich viel meh ghypet und gflääääscht als ihr.
Zuletzt geändert von Trunks am 25 Mär 2013 09:46, insgesamt 1-mal geändert.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
De 2t han ich mit über Bord gworfne Asprüch mal agfange gha und mich ca 2h unterhalte bis de Pfupf dusse gsi isch. Was bi mir i so Fäll schnäll passiert. Da chan ich ja grad Tomb Raider spiele.
I speeled my drink!
Ich dänk mir würdet dä Zwirli und dä Gurgel möge, wämer mal bi ihne verbi fahre und sie hert zämeschlah?Pandemonium hat geschrieben:Teil 2 isch uhuere mega gsi, die andere sind leider all dumm.
Du kännsch ja sicher no es paar unagnehmi Lüüt wo mehr chöntet ufbüüte.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
kännsch du unagnehmi LüütPandemonium hat geschrieben:Teil 2 isch uhuere mega gsi, die andere sind leider all dumm.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ich glaub nöd dass me d'Linie eso und det zieh chan. Ich lueg mich ja au nöd als "PC- oder Konsolespieler" ah. Sowas isch mir völlig egal (wie casual vs hardcore und all dene dümmliche Kategorie). Vo dene 28374947 PC Spieli gitts en grosse Teil au uf Konsole, vo Deus Ex über Witcher und Half Life bis äh sicher no paar... Pfrag isch doch, will me sini Ziit wennscho mit e bitz Aspruch oder mit jedem drhärglaufne "woahwoah gseht hueregeil us krabummpäng!" Spieli verschwände. Schliesslich sind Videospieli an sich brutal dumms Züg. Mir isch wichtig, öb ich was drbii erläbt han und öbs mich uf irgenden Art inspiriert hett. (Näbebii mit en Grund werum mich Sandbox chasch-alles-mache-wo-de-willsch Spieli mittlerwiile langwiilet. Will die nüt hergäbe. De Spieldesigner baut es Spiel als reins Handwerk und muess sich überhaupt nüt meh drzue überlegge. Er schmeisst eifach paar Gummispielzüg drii und d'Lüüt balge sich fröhlich drin und drum und gäbe 15 vo 7 Pünkt.)Trunks hat geschrieben:Ich säg's nöd gern, aber ich glaub irgendwiä git's da halt scho en riesige Unterschied zwüschet Konsolespieler und PC Spieler. Für mich als nöd PC Master-Race isch grad Bioshock i sinerä Art öppis völligs neus gsi. Es unglaublich guäte Iistieg und ä Wält wo mich total fasziniert und motiviert hät zum wiiterspielä. En überraschende und guäte Twist (da bini halt einfach, mich hät damals scho dä sächsti Sinn guät unterhalte), guäte Iisatz vo Plasmid und ä guäti Grafik. Aber ebe nomal, uf em PC git's halt würklich scho sit immer so spieli (System Shock wird immer wieder gnännt und es git sicher no 28374947 anderi Biispiel) drum sind wohl dä Superschoggi und ich viel meh ghypet und gflääääscht als ihr.
Und vo de vielpriesne Konsolehardware her wäre obigi PC Spielbiischpiel ja problemlos müglich. A däm liits aso eh nöd. Und wemme liest was sich d'Spieler vo de nöchschte Gen erwünsche, wird sich überhaupt nüt andere.
I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
s eis hät mir besser gfalle als s 2. mer chan aber no viel meh usehole.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah ja Kickstarter wird d'Wält rette.
I speeled my drink!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Im Ziitruum vo 5 Jahr. Ich hans immer wieder gern usem Regal gnoh und finds jetzt no öppis vom beste vo dere Generation. S'Gameplay mag nüüt revolutionärs gsi si. S'Design und d'Atmosphäre aber scho. Ich han immer gseit, dass Bioshock au es paar dummi Designentscheidige gmacht hett aber all die unvergessliche Moment im Spiel macheds für mich zu eim vo mine absolute Lieblingsgames.zeromeier hat geschrieben:offesichtlich hesch det no zviel ziit gha.Supersonic hat geschrieben:Ich hans 3 Mal duregspielt.zeromeier hat geschrieben:isch jedem so gange.h4xX0r hat geschrieben:bioshock hani eifach irgend wenn uufghört spiele nach 6 stund öppe, bioshock 2 hani 5 minute gspielt.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich versuech eigentlich gar nüt mitem Zwirrli z'diskutiere.Trunks hat geschrieben:Ich dänk mir würdet dä Zwirli und dä Gurgel möge, wämer mal bi ihne verbi fahre und sie hert zämeschlah?Pandemonium hat geschrieben:Teil 2 isch uhuere mega gsi, die andere sind leider all dumm.
Du kännsch ja sicher no es paar unagnehmi Lüüt wo mehr chöntet ufbüüte.
Nur scho bi dere Uussag hetts eifach kei Sinn meh. Es isch nämli au kei Diskussion sondern immer es kompromissloses ineprügle vo eigene Ideal und Aasichte. Ä Wand isch de flexibleri Diskussionspartner.zwirrli hat geschrieben:Schliesslich sind Videospieli an sich brutal dumms Züg.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Übrigens:
Ich freu mich unfassbar uuf das Spiel und han extrem Angst devo enttosche z'werde. D'Aazeiche stönd aber guet für mich. Ich mach mir denn selber es Verdikt nachdem ichs duregspielt han.
Ich freu mich unfassbar uuf das Spiel und han extrem Angst devo enttosche z'werde. D'Aazeiche stönd aber guet für mich. Ich mach mir denn selber es Verdikt nachdem ichs duregspielt han.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Isch mer au so gange und ich bi nöd im gringste entosche worde. Chasch dich beruhigt druf iilah. Ich hoff ich schaffs hüt no vorem Gears fertig.Supersonic hat geschrieben:Übrigens:

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
quote="Trunks"]Aber ebe nomal, uf em PC git's halt würklich scho sit immer so spieli (System Shock wird immer wieder gnännt und es git sicher no 28374947 anderi Biispiel) drum sind wohl dä Superschoggi und ich viel meh ghypet und gflääääscht als ihr.[/quote]
Das stimmt zur Helfti: Uf em PC hätt's tatsächlich immer scho so Spieli gäh, aber det sind die Spieli ebe halt niveauvoller und riichhaltiger gsi. Ebe: Wänn me es System Shock 2 gspielt hätt, dänn isch s'Bioshock eifach nume no ärgerlich gsi; als Fan vom Deus Ex isch me damals vom Deus Ex 2 massiv enttüüscht gsi; wie's mit Bioware nach em Baldur's Gate 2 nume no abwärts gange isch (momentane Tüüfpunkt: Mass Effect 3), isch üsserscht frustrierend; und dass en Gothic 1 & 2-Veteran sich ab de Bethesda-Pseudo-RPGs in erster Linie langwiilet, isch au nume logisch.
Dass öpper, wo all die Spieli nöd kännt, vo dene (us miner Erfahrig halt absolut entüüschende) Versüech, Spieli vo däre Art au uf Konsole z'bringe, begeischteret isch, isch natürlich klar. Aber ich frög mich dänn eifach, werum me die Ziit nöd lieber demit verbringt, die unerreichte Original z'entdecke statt sich mit de blasse Abklätsch zfriede z'gäh. Es wär nämlich ziemlich sehr sicher en Bericherig
Das stimmt zur Helfti: Uf em PC hätt's tatsächlich immer scho so Spieli gäh, aber det sind die Spieli ebe halt niveauvoller und riichhaltiger gsi. Ebe: Wänn me es System Shock 2 gspielt hätt, dänn isch s'Bioshock eifach nume no ärgerlich gsi; als Fan vom Deus Ex isch me damals vom Deus Ex 2 massiv enttüüscht gsi; wie's mit Bioware nach em Baldur's Gate 2 nume no abwärts gange isch (momentane Tüüfpunkt: Mass Effect 3), isch üsserscht frustrierend; und dass en Gothic 1 & 2-Veteran sich ab de Bethesda-Pseudo-RPGs in erster Linie langwiilet, isch au nume logisch.
Dass öpper, wo all die Spieli nöd kännt, vo dene (us miner Erfahrig halt absolut entüüschende) Versüech, Spieli vo däre Art au uf Konsole z'bringe, begeischteret isch, isch natürlich klar. Aber ich frög mich dänn eifach, werum me die Ziit nöd lieber demit verbringt, die unerreichte Original z'entdecke statt sich mit de blasse Abklätsch zfriede z'gäh. Es wär nämlich ziemlich sehr sicher en Bericherig

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
dräcks steam.
Has sit am samstig chas aber nöd game :typej:
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Das wär min Albtraum!Asskicker hat geschrieben:dräcks steam.

i ha de bioshockr au relativ lessig gfunde. nit überragend aber lessig. und ich hass die meiste videospiel ab 2005 wie pest und kollera.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
vo eim wo nur ein Satz usmene - xgüsi - "vielschiichtigere" Poscht usequotet zum sich a säbem ufrege tönt das nöd grad sehr super.Supersonic hat geschrieben:Nur scho bi dere Uussag hetts eifach kei Sinn meh. Es isch nämli au kei Diskussion sondern immer es kompromissloses ineprügle vo eigene Ideal und Aasichte. Ä Wand isch de flexibleri Diskussionspartner.
I speeled my drink!
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Hallo, ich fahre Kajak.Snatcher hat geschrieben:ja denn isch zit zum ufhöre game cho

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ehrlich gxeit hät mir ME1-2, s 3. isch chli bruch gxi, besser gfalle als BG2. mir hät s spieldesign an sich eifach nöd passt: bi Fallout 1-2 die die schrägobe perspective mir agnähm gxi, aber BG1 und 2, aber au Planetscape T händ mir eifach nöd zuegxeit.Gurgelhals hat geschrieben: Baldur's Gate 2 nume no abwärts gange isch (momentane Tüüfpunkt: Mass Effect 3), isch üsserscht frustrierend;

guet, ME1-2 sind halt nümme spiel idem früehnerige sinn, sondern eher SF film mit chli interaktion. wenn mer aber das so gxeht, sind vieli point n click adventures au so.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
will die jetzt so uusgsehnd:Gurgelhals hat geschrieben: Aber ich frög mich dänn eifach, werum me die Ziit nöd lieber demit verbringt, die unerreichte Original z'entdecke statt sich mit de blasse Abklätsch zfriede z'gäh. Es wär nämlich ziemlich sehr sicher en Bericherig
Quelle
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.