Rocksmith > Guitar Hero

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Re: Rocksmith > Guitar Hero

Beitrag von Master(G) »

händer scho euses review gläse?
gschriebe vome ächte gitarre-nerd: http://www.thegnet.ch/article/875/XBOX-360/Rocksmith" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Avenger hat geschrieben:Stimmt, die het keini aktive Pickups. Ich = Kei Ahnig vo Gitarre. :oops:

Komisch isch, dass ds Kabel irgend es Signal lieferet solangs nid richtig bir Gitarre igsteckt isch. Erkennt me au am PC mit em AP Tuner sehr guet. Aber sobalds richtig igsteckt isch, isch alles tot. Merci für e Tip vom umgekehrte istecke, probier ig hüt Obe us.

Und wenn der Fehler bir Gitarre liegt: Machts überhaupt Sinn dran ds schruube? Oder si d Ersatzteil so tüür dass me sich grad es neus Modell cha chaufe? :lol:
Aktivi Pickups sind bi Gitarre ehner sälte (bi Bäss isch es viel verbreiteter) will's de Klang & Dynamik vo de Gitarre nivelliert und de resultierend Kontrollverluscht dadrüber möchte us naheliegende aber de Rahme da schprängende Gründ ehner weni Gitarrischte. Als Vorteil wirds bi de Metaller wahrgnoh will me mit dene immer es Todesbrätt hett.
ds Kabel irgend es Signal lieferet solangs nid richtig bir Gitarre igsteckt isch
Falls drmit es hörbars Brumme meinsch, dänn isch das normal. Das wär denn s'Erdigsbrumme, wo ebe verschwindet sobald s'Kabel richtig iigschteckt isch. Chasch au teschte: wenn s'Kabel am USB Ändi i de Box steckt und s'Volume am TV (oder wo immer din Sound sött cho) offe isch, sötts brumme oder susch hörbar "elektrisch knackse", wenn s'andere Kabeländi am Metallstecker mit em Finger alangsch. Dh denn wär s'Kabel i.O.

Drfür öppis i de Gitarre kabutt... Check würkli nomal öb für s'Volume die richtige Poti i die richtig Richtig ufdräihsch. Im Uhrzeigersinn sötteds ufgah. Bi dere LPJunior mit eim Pickup isch wahrschiinli eine für Luutstärchi, de ander für Klang (bass vs treble). Chöschte vom Ersetze isch schwierig z'säge. Vilech muess me nume es loses Kabeli i de Gitarre drinne lööte. Nur isch de Stundelohn vom Gitarreflicker scho höcher als e neus RS-Bundle => Nahfröge. Und neui Tonabnähmer und/oder Elektronik gäbs ab schätzich sfr 100.-...

Kei Garantie?
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 23 Okt 2012 11:09, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

mase hat geschrieben:hät das öper scho für de pc? ich has mir mal bstellt. nimmt mi extrem wunder wies isch...
noni. wird aber wohl mal. d'songlischte find ich bitz öd.

hoffe am pc isch weniger problem mit de latänz. bzw super wärs, wenn ichs über mini extern jack -> usb soundcharte chönnt ahänke. dänn brüücht ich das mitglieferte kabel nöd und chönnt d'latenz mit säbere iischtelle. miech no sinn aber weissnichobesgeht.
I speeled my drink!
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Wer isch das?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
mase
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von mase »

zwirrlibatz hat geschrieben:
mase hat geschrieben:hät das öper scho für de pc? ich has mir mal bstellt. nimmt mi extrem wunder wies isch...
noni. wird aber wohl mal. d'songlischte find ich bitz öd.

hoffe am pc isch weniger problem mit de latänz. bzw super wärs, wenn ichs über mini extern jack -> usb soundcharte chönnt ahänke. dänn brüücht ich das mitglieferte kabel nöd und chönnt d'latenz mit säbere iischtelle. miech no sinn aber weissnichobesgeht.
kenn die komplett songliste na nöd. ha glese mer chan sich au songs dezue chaufe, jedoch sind die sehr tüür. d latenz isch glaubs au uf pc es grosses problem. und kabel chash nume das original vo ihne bruche...
sötts eigentlich im briefkaste ha, mal luege ob ich hüt na dezue chume. chas der denn säge weg de latenz...

cheers
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

oki.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Bild
I speeled my drink!
mase
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von mase »

so, hans mal installiert und mal kurz chli gspielt. also weg de latenz chum ich nöd ganz drus. de ton chunt direkt uf de aschlag us de boxe. aber bim spiele selber muesch de früehzitig d saite aschlah, dass den ton verwütschisch. ich weiss nöd ob das mit guitar hero au so isch. kenn das ebe nöd.
aber s isch na glatt gsi. d songs sind leider scho nöd so de hammer, aber easy.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

tönt nach konfigurationsärger.
I speeled my drink!
mase
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von mase »

zwirrlibatz hat geschrieben:tönt nach konfigurationsärger.
also denn müestisch genau aschlah wenn s viereck am endi isch? nöd scho vorhher?
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

mase hat geschrieben:
also denn müestisch genau aschlah wenn s viereck am endi isch? nöd scho vorhher?
ich glaub du musch aaschlah, wenns viereck bi der oberschte Saite uf em Screen aacho isch.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
mase
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von mase »

h4xX0r hat geschrieben:
mase hat geschrieben:
ich glaub du musch aaschlah, wenns viereck bi der oberschte Saite uf em Screen aacho isch.
ok, denn muess ich mal d istellige verstelle. ev grafik mal abeschrube und d latenz im game istelle. so isch es halt scho chli schwieriger, wenn alli tön en tick vorhher muesch aschlah...
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

es isch aso au seeehr kullant mit de gnauigkeit
mase
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von mase »

ja extrem isch es. ev chan i ja d latenz na chli abeschrube. mal luege. ha gester nöd lang chöne umepröble. ev isch au min pc chli z langsam...
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

mase hat geschrieben:
ich weiss nöd will han de Rocksmith nöd. aber s'tönt mir dernah will ich han anderi recording software wo me i somne fall im PC bzw de soundcharte software muess a de latänz go schruube.

ziitversetzt müesse aschlah drmits "stimmt" wär türli superfark.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 24 Okt 2012 15:58, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

mase hat geschrieben:ja extrem isch es. ev chan i ja d latenz na chli abeschrube. mal luege. ha gester nöd lang chöne umepröble. ev isch au min pc chli z langsam...
ich han (wenn ich mich jetz nöd vertuen) was gläse, dass es bi de xbox chönnt hälfe, wemme de ton vor em tv abzweigt und über e stereoalag laht laufe. vilech nützt das bim pc au.
I speeled my drink!
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Bi wieder chli witercho. Brumm und Knacks ghört me, also wird wohl ds Kabel OK si. D Gitarre het gester Obe ou funktioniert, für ca. 30 Sekunde und nachdem ig uf d Potis klopfet ha. Ich bring d Gitarre morn in e Musiglade zum teste, irgendöppis schint e Wackelkontakt ds ha.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
mase
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von mase »

so han d grafik abegschrubet. min laptop het wohl nöd grad die beste grafikkarte. jez isch es tip top. muesch aschlah wenns genau uf de saite isch.
finds na chli e gwöhnigssach mit de saite. s het ja jedi sini farb und denn wird de bund azeigt. vorallem wenns denn schnell gaht... uihhh

finds na glatt. isch en abwechslig vom sonstige gitarre spiele...
Pombaer
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Pombaer »

Due mau d Potis lang bis as ändi und wieder as andere Dräihe (mit chli chraft). Isch bi minere alte Gitarre o so gsi, da si o e Waggukontakt het. Wahrschinlech isch ds Kabel wede hinger d Gitarre ufschrubsch nid richtig verlötet. Chönntme auso ohni Problem o säuber löte.
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

hab dem heut gekauft. grad mal e stunde gemacht. is frisch. soound wird beim fernseh leider (naja stan sei dank beim tv gucke) mitgelagt. wenn ich die anlag direkt an der gonsole hab, sollt sich das problem auch erledige.

zum spiel: wird man eigentlich bestraft wenn man zwische dem zeug aufm bildschirm improvisiert? ich finds bisi iritierend mit den pause zwischen den note jetzt am anfang?
mase
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von mase »

BrainBug hat geschrieben:hab dem heut gekauft. grad mal e stunde gemacht. is frisch. soound wird beim fernseh leider (naja stan sei dank beim tv gucke) mitgelagt. wenn ich die anlag direkt an der gonsole hab, sollt sich das problem auch erledige.

zum spiel: wird man eigentlich bestraft wenn man zwische dem zeug aufm bildschirm improvisiert? ich finds bisi iritierend mit den pause zwischen den note jetzt am anfang?
nei, bestraft wirst du soviel ich weiss nicht. stimmt am anfang ist es recht mühsam. lange pausen wenige noten. warte nur, mit höherem level sinken deine pausen.
also deine pausen sind gezählt... ;)
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

merke: auch pausen ist musik machen. :idea:
I speeled my drink!
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

find de songauswahl bis jetzt no lässig. besser als bi de letzte fumf rock heroes.
zwirrlibatz hat geschrieben:
latenz is problem vom fernseh und nid von der gonsol. wenn de böxli direkt dran machst ohne fernseh zwische is kein problem. s proggy muss dann entsprechend s bild ufm fernseh "vorziehen" = latenzkompensation.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Hät wer vo Eu no drums und Gitarre für 360er woner nümme bruucht? ich sött no ha...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

BrainBug hat geschrieben:latenz is problem vom fernseh und nid von der gonsol. wenn de böxli direkt dran machst ohne fernseh zwische is kein problem. s proggy muss dann entsprechend s bild ufm fernseh "vorziehen" = latenzkompensation.
ah, sowas han ich ebe au scho glese. :idea:
I speeled my drink!
Antworten