Nintendo-64-Topic
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25636
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
mischief makers/trouble makers chani us mitneh, denn verstaht mer sogar öppis vo dem wos säget... isch aber keis spiel zum arcademässig mal 20 minute zocke.
wipeout hät mi uf em n64 enttüscht: grafik nöd so flüssig wie uf de psx und au nöd süüberer oder so. im vergliich zum wipeout 3 uf dä psx gsehts sogar ziemli scheisse us...
wipeout hät mi uf em n64 enttüscht: grafik nöd so flüssig wie uf de psx und au nöd süüberer oder so. im vergliich zum wipeout 3 uf dä psx gsehts sogar ziemli scheisse us...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- mr.raw
- VIP-Member
- Beiträge: 10771
- Registriert: 05 Mär 2002 23:37
- Wohnort: Basel Stadt
- TRADINGPOINTS:
-
1010
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
Mag sii (Wipeout)... nur hanni vo dr Spielzitt her öppe 10x länger Wipeout 64 statt Wip3out zocket. Es hett mi eifach meh grisse. Die verschiedenschte Spielmodis und "uffgobene"...hanni dr Hit gfunde. Und vom stüüre her isch es 1A gsi (i dere zitt).
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- Beiträge: 22721
- Registriert: 05 Mär 2002 16:45
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
sorry wipeout ghört dev. uf PSX. D Grafik het extremi PopUps und de Sound isch au limitiert zur CD Variante
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25636
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
isch eigentli nöd so verwunderlich wämmer d'aazahl a handpixlete 2d games druf zellt.Tatsujin hat geschrieben:ich finds di schlächtischti konosole ir gschicht
immerhin gits s'beste star soldier uf em n64

Quelle
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- Beiträge: 22721
- Registriert: 05 Mär 2002 16:45
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
also jetzt übertriebsch... s Design elei isch scho verdammt Hammer. Da du nie würkli viel mit 3D hesch chönne afah chamer das würkli nid säge. Damals bim Release isch halt scho revolutionär gsi und die 3D Grafik isch einzigartig gsi uf Konsole.Tatsujin hat geschrieben:ich finds di schlächtischti konosole ir gschicht
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- Beiträge: 80239
- Registriert: 05 Mär 2002 17:28
- TRADINGPOINTS:
-
1190
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
Lol was für en tubel :typej: :typej: :typej:hanf hat geschrieben: immerhin gits s'beste star soldier uf em n64
@melchi: ja ich meine vo de kommerziel erfolgrichere konsole. logisch findi es 3DO, CD32, Jaguar, Pippin, playdia etc. na schlächter

lol, obschon ich es 3DO mit facht allne japan releases han..ich han halt ab und zue au gern trash.


PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Re: Nintendo-64-Topic
ja finsch denn du sogar t exbaux360 und e playstation3 besser als dr n64? (mol t tatsach usser acht glo dass me ka alti 2d spiel abelade)Tatsujin hat geschrieben: @melchi: ja ich meine vo de kommerziel erfolgrichere konsole. logisch findi es 3DO, CD32, Jaguar, Pippin, playdia etc. na schlächter
.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- Beiträge: 80239
- Registriert: 05 Mär 2002 17:28
- TRADINGPOINTS:
-
1190
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
chani nöd/nanig beurteile, da ich uf beiden fangs grad mal ca. 10 min. gspielt han.


PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25636
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
dich chammer scho huere guet provoziereTatsujin hat geschrieben:Lol was für en tubel :typej: :typej: :typej:hanf hat geschrieben: immerhin gits s'beste star soldier uf em n64

aber weisch no, mer händ mal im (G) abgstumme. und s'vanishing earth hät gunne

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- Beiträge: 7732
- Registriert: 09 Mär 2002 12:36
- Wohnort: Luzern
- TRADINGPOINTS:
-
430
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
gli chond no "die schlächtischt atari konsole". dä wirds weder chli spannender 

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- nascarbryant
- VIP-Member
- Beiträge: 733
- Registriert: 07 Okt 2010 12:44
- TRADINGPOINTS:
-
150
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
hanf hat geschrieben:dich chammer scho huere guet provoziereTatsujin hat geschrieben:Lol was für en tubel :typej: :typej: :typej:hanf hat geschrieben: immerhin gits s'beste star soldier uf em n64![]()
aber weisch no, mer händ mal im (G) abgstumme. und s'vanishing earth hät gunne

Motto: "fly plaything, fly....."
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51636
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
i weiss no.. ha o zersch e saturn gha.. aber woni när imene MM zelda u mario ha gseh hani aues woni ha gha verchouft damit ig mir dr 64er ha chöne zieh. u bis hüt hanis nid beröit.. eine vode beste chäste wo vo mir us gseh die schönste 3d games dennzumaus het gha u games wo zitlosi klassiker u meilesteine si gsi.
N64 roxt!
N64 roxt!

shubidu
- nascarbryant
- VIP-Member
- Beiträge: 733
- Registriert: 07 Okt 2010 12:44
- TRADINGPOINTS:
-
150
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
sidusson hat geschrieben:i weiss no.. ha o zersch e saturn gha.. aber woni när imene MM zelda u mario ha gseh hani aues woni ha gha verchouft damit ig mir dr 64er ha chöne zieh

Motto: "fly plaything, fly....."
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51636
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
its hani defür aues widr u ersch no i mehrfacher usfüehrignascarbryant hat geschrieben:sidusson hat geschrieben:i weiss no.. ha o zersch e saturn gha.. aber woni när imene MM zelda u mario ha gseh hani aues woni ha gha verchouft damit ig mir dr 64er ha chöne zieh

shubidu
- nascarbryant
- VIP-Member
- Beiträge: 733
- Registriert: 07 Okt 2010 12:44
- TRADINGPOINTS:
-
150
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
hoffentlich RGB tauglich.....nöd dä wiess brunz....sidusson hat geschrieben:its hani defür aues widr u ersch no i mehrfacher usfüehrignascarbryant hat geschrieben:sidusson hat geschrieben:i weiss no.. ha o zersch e saturn gha.. aber woni när imene MM zelda u mario ha gseh hani aues woni ha gha verchouft damit ig mir dr 64er ha chöne zieh

übrigens de N64 hät kei RGB signal gha?! Ich han so es booster Kabel gha, hät das öppis gnützt

Motto: "fly plaything, fly....."
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51636
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
aues us u jap, pal ghüderet 
rgb hani oscho gseh u gha.. aber het nid viu bracht..

rgb hani oscho gseh u gha.. aber het nid viu bracht..
shubidu
Re: Nintendo-64-Topic
ich wirdas nie begriffe was du an US toller finsch als PAL zum sammle.
60hz isch e argument wemme kei umbau het/ka mache oder s spiel nie in PAL useko isch. aber du spilsch es ja eh nie. rein zum sammle isch US bi mir ganz zunterscht unte, bi allne konsole.
60hz isch e argument wemme kei umbau het/ka mache oder s spiel nie in PAL useko isch. aber du spilsch es ja eh nie. rein zum sammle isch US bi mir ganz zunterscht unte, bi allne konsole.
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51636
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
US = 60hz
US = uncut
US = läsbar gägeüber Jap versione
US = viufach rarer
aber isch scho so.. us isch nid soo scheeen, aber pal isch ungersti..
US = uncut
US = läsbar gägeüber Jap versione
US = viufach rarer
aber isch scho so.. us isch nid soo scheeen, aber pal isch ungersti..
shubidu
Re: Nintendo-64-Topic
PAL = isch "unser" original
und weli spiel sin denn alles nur in dr US ungschnitte erhältlich?
PAL isch au läsbar
rarer, isch das so? kunt ja wohl extrem ufs einzelne spiel druf ah. kizuna encounter PAL isch au rar
und weli spiel sin denn alles nur in dr US ungschnitte erhältlich?
PAL isch au läsbar
rarer, isch das so? kunt ja wohl extrem ufs einzelne spiel druf ah. kizuna encounter PAL isch au rar

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- Beiträge: 80239
- Registriert: 05 Mär 2002 17:28
- TRADINGPOINTS:
-
1190
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
was für es tumms gschprööch.


PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Avenger
- Exil-Bärner
- Beiträge: 18542
- Registriert: 26 Apr 2002 20:10
- Wohnort: Soledurn
- TRADINGPOINTS:
-
440
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
Möglich, aber: PAL = 50 Hz = ds totale Kilerargument.evo hat geschrieben:PAL = isch "unser" original
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- sidusson
- Zelda Lover
- Beiträge: 51636
- Registriert: 05 Mär 2002 20:43
- Wohnort: börn
- TRADINGPOINTS:
-
6031
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
du u ig wüssä, mir düe ds thema beändeevo hat geschrieben:PAL = isch "unser" original
und weli spiel sin denn alles nur in dr US ungschnitte erhältlich?
PAL isch au läsbar
rarer, isch das so? kunt ja wohl extrem ufs einzelne spiel druf ah. kizuna encounter PAL isch au rar

shubidu
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25636
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
idr chasch uf 60hz umschalte mit mod, oder isch uf n64 oder dc oft au guet aapasst worde.
PAL isch oft am seltenste, au wänns eus nöd so vorchunt will bi eus halt alles PAL isch. d.h. du zahlsch weniger für öppis wo me wert hät.
es isch euses original findi es guets argument...
n64 häts uf PAL RGB gha uf jap/us häsch chöne umboue, dass au RGB gha häsch, allerdings mit schwachem signal dass no en verstärker brucht häsch. RGB unterscheidet sich vo s-video fast nöd i de qualität... oft isch sogar s-video s'besser unterstützte format.
PAL isch oft am seltenste, au wänns eus nöd so vorchunt will bi eus halt alles PAL isch. d.h. du zahlsch weniger für öppis wo me wert hät.
es isch euses original findi es guets argument...
n64 häts uf PAL RGB gha uf jap/us häsch chöne umboue, dass au RGB gha häsch, allerdings mit schwachem signal dass no en verstärker brucht häsch. RGB unterscheidet sich vo s-video fast nöd i de qualität... oft isch sogar s-video s'besser unterstützte format.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25636
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Nintendo-64-Topic
[/quote]evo hat geschrieben: rarer, isch das so? kunt ja wohl extrem ufs einzelne spiel druf ah. kizuna encounter PAL isch au rar
pal isch eher rarer würd ich säge, da in europa dä videospielmärt chliner gsi isch, als in usa und japan, vergliiche mit hüt. das mit em japan isch rarer chunt eus nur so vor will das alles hät müese importiert werde (ohni internet damals no bsunders ufwändig).
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste