velohelm

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Re: velohelm

Beitrag von geosnow »

ich fahre no viel vom schaffe mit em velo hei. Vom Talacker bis Saalsporthalle häts chli viel Verkehr. Denn vo dete Richtig Üetliberg, aber uf de linke Flanke. Nach öppe 1000m, wos denn chli steiler ufegaht, häts eigentlich kei Wanderer meh. Das isch en offizielle Veloweg und meischtens überholled mich dete nur es paar XC Futzis in ganz enge Kleider. Sus bini meh oder weniger allei. Uf em Albis Grat häts denn scho wieder chli meh Lüt. Ca. all 500m ei Person ab em Fiirabig. S guete isch, dass d Wandere immer uf em Kiisweg bliebed und denn häsch mehr oder weniger Rueh uf de verwurzlete Singletrail nebed em Wanderweg. Ab de Felsenegg bis Buechenegg häts denn nur no all 1000m ei Person und ab em Albispass bis Albisspitz triffsch idR nur no uf 2 Lüt. Denn gits e rassanti Abfahrt Richtig Äugstertal oder au für Züricher Richtig Sihlbrugg über s Albishorn. Ab 20h oder später häts denn sowieso gar kei Lüt meh uf de Waldweg. Denn chasch eh krüz und quer dur de Wald. Kei Sau, bzw. dieä ebbe scho und Reh interessierts viellicht no. Han glaubs scho fasch alli Tier ahtroffe. No weniger Lüt häts denn im Winter, wenns scho dunkel isch. Für die Ziit hanni e 900lume Helmlampe. Mit dere channi au Autofahre in 2km entfernig nerve. :arnold:
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Das isch ebä scho chli es Problem... diä wo imene Riesä Garacho krüz und Quer dur de Wald bloched ohni Rücksicht uf Verluscht, und wenns denn Tier gsehnd meineds diä heiged glich viel Freud a inä wiä sie a dä Tier.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Wenn mit vollen Garacho dur de Wald fahrsch gsehsch kei Tierlis. Geil findi, sehr präzis und suber zfahre. Amigs bemerk ich s Wild gar nöd jnd plötzlich staht en Haas 2m nebed mir. Er hätti ja au chönne wegrenne, häts aber nöd gmacht. Weisch, wer gmässigt fahrt verschücht s Wild au nöd. Vorallem wirds schwierig, binere Stiigig über 20grad s tempo zhalte.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

D Wanderer mit ihrem Gschwätz mached denn meh lärme.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

krass was füren Bünzli de Rock n Roller eigentlich isch.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

integral-helm für dä töff. son jet oder klapp-helm isch nöd guet. wänn füre flügsch und mit dä frässi es wo ine, dänn schützt dich nur dä integral-helm.
was ich zimli lächerlich finde, isch, dass mer mittem velo schiins nöd mit dä frässi es wo ine flüge chan.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Isch das so?
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

feeshlee hat geschrieben:was ich zimli lächerlich finde, isch, dass mer mittem velo schiins nöd mit dä frässi es wo ine flüge chan.
sits im internet videos git weiss me dass das sehr wohl geit: http://www.break.com/usercontent/2007/3 ... all-253650
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
kraut
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitrag von kraut »

ha sit jahre kes velo me, drum nüt helm. weni eis hätt, hätti aber ou e helm. kenne grad 2 persone us mim nöchere umfäud wo gschtorbe wäre wesi ke helm hätte angha. :shock:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Ah fair. Selbschtverschuldig?
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

d versicherig het min Velodiebstahl blitzschnell vergüetet :shock:

mues ich das jetzt gliich no ade Polizei melde? wenn ihms fürechund wird d Versicherig informiert und mer mues de Batz wieder zrugg zahle ?!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Reinforced hat geschrieben:d versicherig het min Velodiebstahl blitzschnell vergüetet :shock:

mues ich das jetzt gliich no ade Polizei melde? wenn ihms fürechund wird d Versicherig informiert und mer mues de Batz wieder zrugg zahle ?!
Häsch nonig de Polizei gmolde? Isch das nöd Pflicht zum überhaupt e Vergüetig vo de Versicherig z'becho?

Gäld muesch nöd zrugg gäh wänn's wieder fürechunnt, s'Velo ghört dänn eifach nüme dir, sondern de Versicherig :lol:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

Gurgelhals hat geschrieben:
Reinforced hat geschrieben:d versicherig het min Velodiebstahl blitzschnell vergüetet :shock:

Häsch nonig de Polizei gmolde? Isch das nöd Pflicht zum überhaupt e Vergüetig vo de Versicherig z'becho?

Gäld muesch nöd zrugg gäh wänn's wieder fürechunnt, s'Velo ghört dänn eifach nüme dir, sondern de Versicherig :lol:
ich han eifach ahgäh das ichs no wirde mälde bide Polizei.

Das heisst wenns fürechund bechum ichs nüm sprich wirde nid informiert?
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Reinforced hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:

ich han eifach ahgäh das ichs no wirde mälde bide Polizei.

Das heisst wenns fürechund bechum ichs nüm sprich wirde nid informiert?
Bi mir hätt damals de Bolizischt aglüütet und under anderem welle wüsse, öb d'Versicherig scho zahlt hätt. Da das de Fall gsi isch, hätt s'gklaute Velo dänn ebe de Versicherig ghört. Kei Ahnig, was die mit dene Sache dänn mached, wahrschinlich uf Ebay verchaufe :lol: Dänke aber drum dass es scho no söttsch bi de Polizei mälde, eifach dass es korrekt isch. Für dich isch d'Sach viellicht erlediget aber d'Versicherig hätt jetzt, wo sie zahlt hätt, en Aspruch uf dis Velo, falls es wieder fürechunnt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

ok dangg
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Beitrag von Schummelschumi »

de nächscht schritt zum (integral-)helm wär denn das. nid grad für de alltag, für di gröbere variante vom velofahre möglicherwiis doch empfehlenswert. drum wirdi bald au mit so eim underwägs sii...
Bild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

hanni dihei, aber nonig brucht. viellicht uf em neue pumptrack uf de Kronewiise.
Antworten