mr.raw hat geschrieben:ach chum jetz...
Wenn chaut, denn gitts Raclette/Tischgrill.... genau gliich zögglet wird wie in Züri, eifach no mit eme StreetFighter oder sunnscht Fighter Tunierli...voll gemütlich!
Wenn warm, denn wird verusse erscht no grilliert... *=gitts o no
..i see wut u did thar.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
genau das isch ja de klou!
de sind alli drin und daddlet/pokeret.
full house
mega
grille chasch ja gliich.
Aber denn bitte absoluts Rauchverbot. Muess säge, hett mich letscht Samschtig au scho mega gstört, dass es paar Pappnase dine hei afah rouche. Han als erschti Amtshandlig gar chöne hei go dusche. Sött öppe jede wüsse, dass es in öffentliche Rümlichkeite (also auf Pfadiheim oder was au immer) streng verbote isch, ds'rauche. Nöchscht mal, lahn ich Lolizei lah cho.
Master(G) hat geschrieben:äch chum etz du weichei!
oder besser: warmDUSCHER!
Würkli, macht mich mega hässig, wenn ich nach Rauch stinke. Wenn ihr dusse rauchet, isch mir no glich. Aber bitte nöd in gschlossne Rüm. Isch für mich en Grund, nüme ds'cho.
PS: Ich tuen sehr gern warm dusche, am liebschte sogar heiss!
Master(G) hat geschrieben:äch chum etz du weichei!
oder besser: warmDUSCHER!
Würkli, macht mich mega hässig, wenn ich nach Rauch stinke. Wenn ihr dusse rauchet, isch mir no glich. Aber bitte nöd in gschlossne Rüm. Isch für mich en Grund, nüme ds'cho.
PS: Ich tuen sehr gern warm dusche, am liebschte sogar heiss!
bischs denn am samstig niemertem direkt go saege, oder haesch keine gseh wos gmacht haet?
ich dusch uebrigens au gern vorzugswies warm. warm dusche
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Mastler(P) hat geschrieben: bischs denn am samstig niemertem direkt go saege, oder haesch keine gseh wos gmacht haet?
ich dusch uebrigens au gern vorzugswies warm. warm dusche
Han gnueg gseh, wo grauch hei. z. B. de Master G persönlich und em Shadow sin Brüetsch. Was hätt ich sölle säge - GANG USE GO RAUCHE DU SAUHUND!?