lol, ja Mega, mach das
Grad am Idaplatz häts irgend so e Philosophie Praxis, kopfvoran heissts glaub, was au immer das si söll. Chasch ja sowas uufmache.
Zuletzt geändert von Vyse am 21 Okt 2011 12:17, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Sylvara hat geschrieben:
Lic. phil. selbständige Philosophin
ROFL
mega, ich wirde das glaubs jetz denn o vo bruef
Ja guet ok, die Frau isch doch sehr speziell.
Sie isch übrigens einmalig in Sache "fremdi Idee als eigeni verkaufe". Schrecklich so was.
Und du willsch nid wüsse was ihres gröschte Hobby isch: Gender-Politics. Fussgängerinnen-streifen und so Gschichte.
O_O hat geschrieben:im EVP flyer vo bern het de eint aghä er sig Ninja, ich han rächt müesse lole.
links en lehrer rächts en theolog und er isch en fucking Ninja.
du heschin hoffentlich panaschiert oder? Uf jedere Lischte (ich weiss eh welli dass de hesch gno, du roti Socke) gitts eine zum striche, da wär är doch en recht guete Platzhalter.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Astroboy hat geschrieben:De Ninja muesi morn de ou no druf tue, mega! Hess, Fuchs und Amstutz unger de letschte 10 Räng bi smartvote.
Hani guet gmacht.
JEDE!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Astroboy hat geschrieben:De Ninja muesi morn de ou no druf tue, mega! Hess, Fuchs und Amstutz unger de letschte 10 Räng bi smartvote.
Hani guet gmacht.
defür si die erste 10 irgendwie second@s oder pirate :typej:
Hani guet gmacht.
defür si die erste 10 irgendwie second@s oder pirate :typej:
Bi mir isch zum Glück e erstuunlech viusitige gmässigte linke Huufe usecho, vo PdA über die Grüene bis hi zu JUSO/SP und Secondos. Passt mr prima.
also smartvote für d'ständerät isch bi mir total katastrof - i cha quasi niemer wähle
aber das problem gits eh scho länger.....drum für mich wahle < abstimmige.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."