Bejita hat geschrieben:Irgendwas fäuht Killzone 3 eifach, fingi no schad
ahständigs gameplay und setting.
zum tusigschte mol miteme gwehrli durch e bruuni texturwüeschti watschle und uf soldate in futuristische kampfazüg schiesse wird halt au em abgebrüetischte hardcoregamer mol langwiilig
es isch nöd langwiilig. im gägeteil. es hett es paar enorm bombastische momänt.
es isch au viel abwächsligsriicher als teil 2. mech-kämpf, exo-suit, schneemobil, panzerfahrte, rail-shooter ilaage, verschiedeni settings.
settings und design isch sowieso gott. space-nazis FTW!
trotzdem fehlt was. ich weiss aber nöd was...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
ich han jetzt jedefalls killzone 2 nomal uf eifachschter stufe duregspielt (und no paar trophies gholt ) und finde dlevel im 3 scho besser. grafisch sind öppe beid gliich guet. teil 3 hett viel meh details und grösseri, flächedeckendi level und darum vermuetlich au nöd ganz so schöni texture. teil 2 isch scho meh en "korridor-shooter" im vergliich zum 3.
ich bin jetzt am 2. Durchgang und spiele uf ELITE und ich muess säge, so ischs Spiel VIEL besser! vorhär isch es eifach en Run-n-Gun Shooter gsi, jetzt merksch ersch, wie guet KI vo dem Spiel isch
überhaupt nöd! killzone zeichnet sich scho immer au dadurch us, das die höhere schwierigkeitsstufe nur bessers spiele verlanget. billigi sache wie z.b. gägner mit meh energie oder schüss wo meh abziend, gitts da nöd. KI wird eifach besser... menschlicher... das merksch huere guet.
Master(G) hat geschrieben:überhaupt nöd! killzone zeichnet sich scho immer au dadurch us, das die höhere schwierigkeitsstufe nur bessers spiele verlanget. billigi sache wie z.b. gägner mit meh energie oder schüss wo meh abziend, gitts da nöd. KI wird eifach besser... menschlicher... das merksch huere guet.
Master(G) hat geschrieben:überhaupt nöd! killzone zeichnet sich scho immer au dadurch us, das die höhere schwierigkeitsstufe nur bessers spiele verlanget. billigi sache wie z.b. gägner mit meh energie oder schüss wo meh abziend, gitts da nöd. KI wird eifach besser... menschlicher... das merksch huere guet.
falsch.
du hesch kei ahnig vo KI.
Bitte keine Beleidigungen. Bleib sachlich. Sonst muss ich dich verwarnen.