Bi gspannt uf Priise, da er ja in USA hergstellt wird. Aber z Design isch schono goil.

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Die Botschaft hör ich wohl, allein mir fehlt der Wille (oder so...).Supersonic hat geschrieben:Jede wo weiss en Computer mit so viel Power znutze isch au fähig zum mit Windows z'schaffe. Geld usem Fenster isches, suscht nüüt.
Fähig ja. Ich bevorzuge Mac persönlich aber dur das das ich en leistigsfähigere PC für halb so viel Geld bechum isches mir das nöd wert. Ich han sit 3/4 Jahr wieder en PC und bin sehr z'friede und han meh Geld im Sack. Ich finds ganz eifach völlig Birreweich was die defür verlanged.Acid hat geschrieben:Die Botschaft hör ich wohl, allein mir fehlt der Wille (oder so...).Supersonic hat geschrieben:Jede wo weiss en Computer mit so viel Power znutze isch au fähig zum mit Windows z'schaffe. Geld usem Fenster isches, suscht nüüt.
aber was isch de Punkt? au Lüt wo en Computer mit sehr viel weniger Power znutzä wüssed sind fähig zum mit Windows schaffä...
Supersonic hat geschrieben: Fähig ja. Ich bevorzuge Mac persönlich aber dur das das ich en leistigsfähigere PC für halb so viel Geld bechum isches mir das nöd wert. Ich han sit 3/4 Jahr wieder en PC und bin sehr z'friede und han meh Geld im Sack. Ich finds ganz eifach völlig Birreweich was die defür verlanged.
Mis Macbook würdi aber nüm anegeh.
Das isch ebä eifach scho nid ganz richtig. Natürlich zahltmer au s Design. Aber das isch nid alles was gschaffed wordä isch. Es schlüssigs Konzept brucht au Lüt und Zit, und will au zahlt sii. En anderi Frog isch öbs es guets isch, oder öbs gar für eim sälber wichtig isch.Supersonic hat geschrieben:Besseri Chüehlig, konzipiert für besseri Leistig my ass. Am Schluss zahlsch d'Form vo dem Ding.
Ebä ja, hani jo au gschribä. Isch halt diä dumm "uhhhuhh" Secret Marketing Taktik... das funktioniert bi I Phones guet, will det nur diä druf wartet wo geil druf sind, und niemert würklich willer unbedingt es neuers brüchti. Bi Lüt wo schaffed demit, und uf e gwüssi aktualität oder zumindescht uf en Usblick druf dass tatsächlich irgendwenn öpis chund, und das ganzä nid eifach igstellt isch agwisä sind, chan das guet hinä usä go, und isch au suscht zimlich verschissä.Supersonic hat geschrieben:En andere Grund isch de lächerlichi Support vo Apple im Bereich MacPro. Ich han soooo viel Lüüt chlöne ghört wil Apple sit x-Jahr kein Kommentar zu MacPros useglah hett und mer hett scho vermuetet das Apple sich nume no uuf Laptops konzentriere wird.
Mir isch eifach Unwohl was diä neu Politik betrifft. Und i dem Zug isch eim au wieder eimol meh no bewusster wordä uf was füreme Monopol Dampfer dassmer sich befinded.Supersonic hat geschrieben:Verstah nöd ganz warum du vo Adobe weg wottsch. Apple hetts verkackt i dem Bereich, soviel isch klar aber Adobe isch min Guru und ich lueg nüm zrugg
Eimal Google und Chnopf drucke und denn häsch das nie meh :typej:Gurgelhals hat geschrieben:Adobe = 100% Arschloch. Jede Tag närved die mich mit gfühlt 93847987324 oberpenetrante Updatemäldige![]()
![]()
machends scho lang...zwirrlibatz hat geschrieben:
Wow, eine vo de dümmste Artikel, wo ich jee i mim Lebe glese han. 1. Weli Marktdominanz? 2. Scho mal gse, was Microsoft z.B. alles macht? Denn isch sones Reisli en Witz. Die Type sind hochaggressiv und wenn dr für jede Quatsch so «Serviceverträg» unterjuble. Als Verantwortlichi Lehrperson chunnsch denn au no amigs an recht gueti MS Deals (Praktisch all Software gratis)Auch die Marktdominanz des Computerkonzerns ist dem Schulleiter-Verband ein Dorn im Auge. Von Apple mit seinem geschlossenen System gehe heute Monopolgefahr aus, warnt Baumann: «Schulen geben sich dabei in eine grosse einseitige Abhängigkeit»
mitem Office drufAcid hat geschrieben:so guat glaub au wider nid..han grad letschthin öparam aswas müesa helfa ufama Computer i da Schual... a ganza Ruum volla IMacs
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste