Watch Dogs

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Re: Watch Dogs

Beitrag von Master(G) »

Pandemonium hat geschrieben:Kei Sekunde, für das liesi ja aber die Reviews. Ich game glaub au scho lang gnueg demit ich cha säge was mir passt oder nöd, au ohni 20 Stund zspiele.
jup, ich weiss was meinsch. das chani au. bi action-games.
bime open-world game oder eme rpg mit 40+ stunde chasch das aber ned. usser es staht GTA druff... :kicher:
settig spiel entfaltet sich erst nach es paar stund.
die erschte stunde sind ja meischtens ned meh als es tutorial...
wie willsch da scho entscheide?

aso ich chan das ned. und ich spiele au scho es paar jöhrli :lol:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

jedes GTA und GTA-ähnliche spiel langwillet mich nach 1-2 stunde. jedes.
und d'gta probier ich jedesmal wieder, dumm.

mier gänd diä art vo spieli eifach nüt. nöd dass sie schlächt wärdet, aber mich langwillets immer sehr schnell.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

söölli de müll hole odr nöd..hmmmmm, wär widrmal was für d PS4, ich gsehns ähnlich wie de nussli. mich chotzt so open world mit de ziit eifach aaa.

aber so Thematik vo watch Dogs isch scho na miiiis eigentlich.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Skeletor hat geschrieben:jedes GTA und GTA-ähnliche spiel langwillet mich nach 1-2 stunde. jedes.

mier gänd diä art vo spieli eifach nüt. nöd dass sie schlächt wärdet, aber mich langwillets immer sehr schnell.
Das. Und s'Hackersetting Zeugs findi peinlichi Scheisse.
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Pandemonium »

Supersonic hat geschrieben:
Skeletor hat geschrieben:jedes GTA und GTA-ähnliche spiel langwillet mich nach 1-2 stunde. jedes.

Das. Und s'Hackersetting Zeugs findi peinlichi Scheisse.
Bild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Master(G) hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:lies es buech wenn en gueti story willsch....
wenn hesch du mal es buech gläse?

me dörf sehr wohl d'story vomne spili kritisiere bzw e gueti erwarte, wenn das bimne spili als feature apriese wird. drzue han ich kei meinig zu dem spiel da "obwohl ichs nöd gspielt han", sondern üssere mich zu de reviews an sich. isch unterschied. capisch?
chasch au normal rede?
wieso tuesch immer so als wärsch de messiahs und ich de mongo vom hof?
Rolf, isch völlig normal gsi. Chum chli obenabe und lies eifach ruhig was me schriebt. Tja s'Problem isch vilech, dass intelligenti Mänsche uf Dummi wie Verruckti würke.
I speeled my drink!
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

fair. äbe, wenn thematik scheisse findsch, oder dich charaktere und ihres ussehe störed, dänn isch das fair. das verstahni alles. das machts GAME(play) aber ned schlächter... oder zum durchschnitt. das muesch de scho objektiv aluege findi. und objektiv betrachtet, bütet watch dogs eifach unglaublich viel abwächslig... es isch vollpackt mit näbebeschäftigunge, d'hälfti devo hesch so no nie gseh (stichwort: digitale trips!). autofahre isch extrem super, richtig gueti fahrphysik, fascht wie ime racegame. schüss-mechanik, cover-mechanik.. sehr geil, spielt sich bitz wie es anders ubisoft spiel, namentlich Ghost Recon. AI vode Bulle, AI vode Bevölkerig, was sie alles mached, was alles passiert, wenn nume umelaufsch und beobachtisch. es erschlaht di! du chasch telefongspräch zuelose, ihre handy-, tablet- oder laptop cams häcke und sie beobachte, i ihre wohnige luege. es hett zerstörbari umgebige. en tonne interaktivi element ide stadt. über 100 reali sehenswürdigkeite usem ächte Chicago mit, alli mit umfassende WiKi iträg (lernsch no was!). Wättereffekt, Liechteffekt... beides unglaublich schön. sWasser und Böötlifahre, gseht so guet us wie i keim andere game! Es gitt en Tonne side-missions und tonnewiis collectables. e RPG-ähnliche Skill-Tree (separati Skill-trees bide Trips!). Huufewiis unlockables.... es VOLLpackt wie no selte es game.

du merksch, bi rächt am schwärme. aber ich liebe au open-world games. ich han sie alli gspielt, vo saints-row, über assassins creed, bis zu GTA. und ich chan ohni schlächts gwüsse säge, dass watch dogs en perle isch. als spiel. vom gameplay her.

alles anderi isch halt gschmackssach... de eint hett gärn fette börger (GTA), de ander es steak (Watch Dogs), ich will aber ned entscheide müesse, was jetzt besser isch. und ich mach em ander sin börger au ned abe wäg dem. söll er sin börger gnüsse. ich iss beides u-gärn. am beschte, probiersch beides, oder? :-D
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

100% eso :!:
:lol:
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Ich glaub würkli nöd das es schlecht game isch, aber eifach an Rand vollpacke mit so Sache isch für mich ebe au nöd das Wahre. Ich spiel ca. 9787565 Mal lieber öppis wie es Journey, wo eigentli sehr wenig macht aber das defür unglaublich guet als es riese Game wo alles wot aber nüt würkli guet.

Ich ha GTA 5 recht lang gspielt und au es Ziitli würkli Freud gha, nachem für mich entüschende 4i aber früehner oder spöter chunt immer de Open World Hangover dezue. Red Dead Redemption isch da die einzig Usnahm, aber ebe au will d Welt öppis völlig neus und au d Story, wenigstens teilwiis, für mich verhebt hät. Bi 99% vo de Open World Spiel weiss ich nöd mal um was es gaht. Assassins Creed Black Flag isch es guets Biespiel, nach es paar Stund ha ich gwüsst das ich Pirat bin und das guet find, alles andere isch a mir verbi. Das chas doch nöd sii. Das wo du usehebsch isch für mich Filler, nice to have aber wenn d Gsamtqualität drunder lidet isches entüschend für mich.

Aber wie du seisch söt ich das viellicht au es paar Stunde spiele zums fair beurteile. Aber fest staht ich ha amene Mario Kart 8 eifach meh Spass, das chan der nach 10 Sekunde Mario Kart bereits säge.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

ja äbe, denn sind die art vo spiel eifach ned dis. das akzeptieri ja. denn darfsch aber au ned würkli mitrede. ich schriebe ja au ned ime final fantasy topic ine. ich hasse FF spiel. aber ich würd nie säge, dass sie scheisse sind. sinds nämli offesichtlich ned.

es open world game söll ja usserdem vollgstopft si mit näbebeschäftigunge. das erwartet jede. also muess es dri. und was da drin isch, isch enorm. und alles isch super gmacht, ned halbherzig, wie du vielleicht meinsch. es macht vill aber nüt richtig isch darum komplett falsch.

was isch denn dstory vom GTA? da weiss ich au nur, dass ich en gängster bin und bitz radau mache ide stadt zum riich werde. meh weiss ich au ned und ich han alli GTA duregspielt....

da bisch en häcker, wo en teil vo sinere familie verlore hett und rache will a dene persone, wo defür verantwortlich sind. ziemlich 08/15, aber au rächt verständlich und griifbar.
usserdem hetts ziitgeischt. sthema isch brandaktuell und es wird au guet implementiert.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:gameplay de HAMMER!... mann, frag de meier. mir händs beid lang LANG gspielt. Du au? spiels, denn gsehsch es au du...
finds immer witzig wenn eine es spiel bewertet, ohni dass ers gspielt hett. :vortex:
ich bi de, wo mir gar nüt vo dem spiel erhofft han, und ich bin wegblase worde. ned nach 15 min.... ned nachere stund.... aber nach ca. 5 stund spiele hani müesse igestah, dass das spiel de ober hammer isch, i jeglicher hinsicht.

ignorance is bliss
Es isch würklech super, aber äbe i weiss nid was du meinsch mit es gseht super us LOL! Für mi gschmack isch das befridigend wemä bedänkt dases uf dä aute Konsole nid viu schlechter usgseht! Und btw i ha its de aui side quests gmacht, i has auso ou scho es paar stung gspielt ;)
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

naja, denn chani dir au ned helfe. sorry.
mer gseht eifach a allne egge und ände, a dutzende details, dass die grafik x-mal schöner isch als im GTA 5.
mer muess aber scho gnau luege, dass mers gseht. sind chlini details wie pfütze wo sich sache drin spieglet, rägetropfe wo apperlet, liechteffekt (azahl liechtquelle und schätte wos druus gitt, sogars handy-display wirft schätte).... und wenn i hüser ineluegsch hetts richtige objekt drin. schaufänschter sind ned nur en textur, etc. etc... zudem NULL streaming ruckler (GTA ruckler immer wieder mal). es lauft futzeflüssig! all das und no en aständige physik, nur scho das isch es achievement... ganz zu schweige vo 1080p... GTA 5 lauft mit hälfti vode uflösig, und ned suuber.

ich müesst zu viel schriibe zum dir all das zeige... und ha kei bock für das. :lol:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

vorallem isch 110% sinnlos ihm was welle z'erklärä :lol:
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

Game-Trailers Video-Review:

http://www.gametrailers.com/reviews/726 ... ogs-review" onclick="window.open(this.href);return false;

8.9
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:naja, denn chani dir au ned helfe. sorry.
mer gseht eifach a allne egge und ände, a dutzende details, dass die grafik x-mal schöner isch als im GTA 5.
mer muess aber scho gnau luege, dass mers gseht. sind chlini details wie pfütze wo sich sache drin spieglet, rägetropfe wo apperlet, liechteffekt (azahl liechtquelle und schätte wos druus gitt, sogars handy-display wirft schätte).... und wenn i hüser ineluegsch hetts richtige objekt drin. schaufänschter sind ned nur en textur, etc. etc... zudem NULL streaming ruckler (GTA ruckler immer wieder mal). es lauft futzeflüssig! all das und no en aständige physik, nur scho das isch es achievement... ganz zu schweige vo 1080p... GTA 5 lauft mit hälfti vode uflösig, und ned suuber.

ich müesst zu viel schriibe zum dir all das zeige... und ha kei bock für das. :lol:
Ruckler gits zu genüge, und das game louft i 900p nix 1080p
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

TypeJ hat geschrieben:vorallem isch 110% sinnlos ihm was welle z'erklärä :lol:
Judas! :kuschel:
Bild
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... ogs-review" onclick="window.open(this.href);return false;
Watch Dogs doesn't have that promising kernel. It certainly entertains, but mostly through borrowed concepts, and the central notion that could have made it stand out - the hacking - is the most undercooked of all. It doesn't get anything horribly wrong, but nor does it excel at any of the genre beats it so faithfully bangs out. It's good, and yet that always feels like a criticism when a game comes weighed down by this much hype. You won't regret the time you spend in Aiden Pearce's world, but nor will it be saved as a precious memory when you reboot.
tönt ja würkli nach typisch durchschnittlichem triple AAA mainstreamklischeekram. NEXT!
I speeled my drink!
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben:Ruckler gits zu genüge, und das game louft i 900p nix 1080p
stimmt. sind 900p, sorry. isch denno meh als alles, was es bis jetzt uf consol gäh hett :-D

und ruckle tuet da nix.

es gitt bim auto-save nach missione en chline ruckler. das isch aber keis problem vode grafik-engine oder technik, sondern vode zu langsame HD wo Du drin hesch...
mach en schnelleri ine! :wixer:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

nid mal e ssd bringt würklich gross was! gid gnueg verglichteschts :lol:
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

ich han au d'original drin. isch easy. :herzli:
bitz grösser dörft sie aber si, mini isch glii voll... lol
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

fair!
e ssd oder hybrid bringt bim boote einiges, naher praktisch NULL und darum isches en witz!
aber chasch ja easy sone Teraplatte iehenke, nimmsch e Hybrid, de hesch die bescht Performance mit eme OK pries
Zuletzt geändert von TypeJ am 27 Mai 2014 13:48, insgesamt 1-mal geändert.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

bim pokere de andere via security cam id charte luege und gwünne. unbezahlbar! :kicher:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

soooooooo fies
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

zwirrlibatz hat geschrieben:http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... ogs-review
Watch Dogs doesn't have that promising kernel. It certainly entertains, but mostly through borrowed concepts, and the central notion that could have made it stand out - the hacking - is the most undercooked of all. It doesn't get anything horribly wrong, but nor does it excel at any of the genre beats it so faithfully bangs out. It's good, and yet that always feels like a criticism when a game comes weighed down by this much hype. You won't regret the time you spend in Aiden Pearce's world, but nor will it be saved as a precious memory when you reboot.
tönt ja würkli nach typisch durchschnittlichem triple AAA mainstreamklischeekram. NEXT!
Meine Rede. Sehr guets Fazit.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

aja fair, s'spiel interessiert mich null aber das gebashe da ine isch eimal meh nur na peinlich!

es gid circa 937946469497239724397243 indie games, super für de hamed und de vortex
de müender eu au nüme über de mainstream nerve und mir eus nid über eui kommentär :kicher:
Antworten