Ditogeosnow hat geschrieben:fuck, schaffs wahrschienlich nöd.

Moderatoren: Master(G), mr.raw
Ditogeosnow hat geschrieben:fuck, schaffs wahrschienlich nöd.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
dis medieval häd gwartet of dechhanf hat geschrieben:wärs doch nur nöd so wiit wäg gsi...
sephi, machsch im winter wieder eini?
m.o.terra kaesi hat geschrieben:
isch absichtlich eher chliin gsi.agestuffer hat geschrieben:Eifach so als verteidiung vo de Game Night in Chlotä. Het glaubs in Gasel au scho meh Lüüt gha...
klein aber fein esch devise weischagestuffer hat geschrieben:Eifach so als verteidiung vo de Game Night in Chlotä. Het glaubs in Gasel au scho meh Lüüt gha...
agestuffer hat geschrieben: Jede Fraktion kommt immer und überall hin und macht nicht immer einen auf Separatist!!!
das froit mi notürli ungemein, das au ander (endlich) d'genialität vo dem meischterwerk anerchännidmr.raw hat geschrieben: Bin vom Final Match Tennis absolut begeischteret. Eigentlich isch s Pete Sampras Tennis "mis" Retro Tennis gsi...aber Final Match isch eifach numme noZu viert machts en riiese spass. Mir hend glaubs Gschicht gschriebe kha in unserem 4er Match a dem Obig...(leider hend mir verlore kha)...aber es isch trotz allem spannig und spassig puur gsi!
Das ich ins Halbfinal kho bi (einzel) hätt i nid dänggt kha. Zwar dört mächtig uff kappe biko, aber trotz allem hetts mir unglaublich spass gmacht. Freu mi scho uffs nöggschte Tennis Tunier!
bisch gange?zeromeier hat geschrieben:he avengler: dini kamera isch e kataschtrophä
nö, bim rainer gsii.Pandemonium hat geschrieben:bisch gange?zeromeier hat geschrieben:he avengler: dini kamera isch e kataschtrophä
Isch scho immer so gsi bim 3GS. Ig scho sehr gspannt uf de Mittwuch.zeromeier hat geschrieben:he avengler: dini kamera isch e kataschtrophä
selbschtverständlichm.o.terra kaesi hat geschrieben:
@raw: häsch mer de link nomol zo dem mini-supergun teil? danke
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast