Fleischkonsum

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wie oft?

bin Veganer
0
Keine Stimmen
bin Vegetarier
4
8%
sehr selte
4
8%
1 x pro Woche
4
8%
2-4 x pro Wuche
17
32%
eimal pro Tag
8
15%
meh als eimal pro tag
8
15%
Ich isse NUR Fleisch
8
15%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 53

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: Fleischkonsum

Beitrag von Mastler(P) »

isch scho ert. vorallem da mer ja au guet ohni fleisch cha uscho.
aber industrie isch eh dä gröscht tüfel..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

dä fleischkonsum ide letschte 4 wuche isch bi mier sehr sehr höch gsi. :herzli:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

bi mier also au höcher als ä scho.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Gans zu Wiehnachte :sabber:
No einisch mal en Suurbrate :sabber:
:auslach2: Und no es es Filet im Teig

Filet im Teig isch recht schad fürs Fleisch. :lol:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

han überhaupt kei fleisch ka über dfeschttäg. fähltmer nüt.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Mir hei ou deftig Fleisch gha. Es geils Fillet, vom Mezger des Vertrauens, und min Vater hed es genials Stück Lamm vomne Kolleg wo Buur isch kauft. Han bisher selte Lamm gha, willis nid gern han wes lämmlet, das vo ihm isch jedoch de absoluti Hammer gsi. Vom Coop hani mr no so Fine Food Ente kauft, gräucheret (ungestopft). Hed mi aqber sehr enttüscht, hädi also lieber de Jamon Iberico kauft.

Ich han übrigens das Video gluegt, während ig 250g Chicken mit Bohne und Riis verputzt han. Ich finds zwar scho nid ok was dert zeig wird, widerum chames ja schlecht verhindere. Derum chaufi au nie so günschtigs Fleisch bzw. usschliesslech us dr Schwiiz, wes god Bio bzw. Mutterkuh Produkt vom Coop. Pferd isch eigetlech ds einzige wo us Canada/Pole chunt, und min Fisch, wo au immer FSC/Bio isch.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

mousch hat geschrieben:Ich finds zwar scho nid ok was dert zeig wird, widerum chames ja schlecht verhindere.
doch. wenns nümma kauft wird. und scho gar nüt usem supermarkt.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Glaube, ich fange bald wieder ah Fleisch ässe...
Dänn aber au nöd meh als 1x i dä Woche. Muen mier no en Bio-Hof i dä Nöchi sueche, i däm Tierli ahständig behandlet werdet.
Kännt grad öpper eine?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
blackraini
Mungg
Mungg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0

Beitrag von blackraini »

http://www.natur-konkret.ch/kuhinvestment" onclick="window.open(this.href);return false; :sabber:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

gandalf hat geschrieben:
mousch hat geschrieben:Ich finds zwar scho nid ok was dert zeig wird, widerum chames ja schlecht verhindere.
Every time you spend money, you’re casting a vote for the kind of world you want.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sylvara hat geschrieben:
gandalf hat geschrieben:
Every time you spend money, you’re casting a vote for the kind of world you want.

gilt das au für stüre?
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

ab etz gib ich rein nüüt me uus. huere schiis wält we live in :|
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

fleisch kamme au guet trinke. eifach e cervelat mit 3dl milch ine mixer haue und gnüüse
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Tatsujin hat geschrieben:ab etz gib ich rein nüüt me uus. huere schiis wält we live in :|
ebe falsch. ds geld bewusst uusghä und sich bitz überlegge für was / woher's chunnt etc. wär schomal super.
es weiss glaub jede hier, dass sini chaufchraft/nachfraag beiifusst, was dr markt produziert.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sylvara hat geschrieben:es weiss glaub jede hier, dass sini chaufchraft/nachfraag beiifusst, was dr markt produziert.
Das hani mit 14i ono denkt.

Selbschtverantwortliches Verhalte in Ehre. Probieri au düre dszieh. Aber die Weltverbesserigsgedanke chasch de Hase gäh.

Bischpil: Chürzlich het mi öpper gfragt, öb e Gans z gliche sig wie ne Truthahn. Erkenntnis: Lüt si oft tümmer als meh denkt. bi 70% Vollidiote uf dr Welt chasch no so sehr versueche mit eigeverantwortlichem Handle d Welt zumne bessere Ort z mache. D Idiote werde aber immer d Überhand ha. Es gitt zig so Bischpil. Au Bischpil vo Lüt wos ja eigetlich guet meine, ihres Handle aber trotzdem durch Unwüsse recht verchehrt isch.
Zuletzt geändert von emP am 06 Jan 2012 10:36, insgesamt 1-mal geändert.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Mini Schwoscht hett mer das zu Wiehnachte gschänkt:

Bild
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

emP hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:es weiss glaub jede hier, dass sini chaufchraft/nachfraag beiifusst, was dr markt produziert.
Das hani mit 14i ono denkt.

Selbschtverantwortliches Verhalte in Ehre. Probieri au düre dszieh. Aber die Weltverbesserigsgedanke chasch de Hase gäh.

Bischpil: Chürzlich het mi öpper gfragt, öb e Gans z gliche sig wie ne Truthahn. Erkenntnis: Lüt si oft tümmer als meh denkt. bi 70% Vollidiote uf dr Welt chasch no so sehr versueche mit eigeverantwortlichem Handle d Welt zumne bessere Ort z mache. D Idiote werde aber immer d Überhand ha. Es gitt zig so Bischpil. Au Bischpil vo Lüt wos ja eigetlich guet meine, ihres Handle aber trotzdem durch Unwüsse recht verchehrt isch.
'anderi lüüt'...isch schomal dä aasatz, wo ich langwilig finde. ebeso 'mit 14i blabla' - so sprüch muesch mir nid bringe. isch schwache defeatism. mir ischs wichtig was ICH mache.

i ha nid vo 'welt verbessere' gredet, sondern vo simple konsequenze vom eigete handle. nüt mache / mitmache isch o e handlig, das chame no sogern im eigete konsumverhalte wiuwiu uusblende und mitem fingere uf anderi zeige. "ich bin ja nur ei person" usw., das änderet nüt dran, dass mer sehr wohl selber cha gschiider oder tümmer sis geld uusghä. und ir summe hets sehr wohl uuswürkige, gseht mer ir schwiiz gnueg oft. dass mer gschiider ds fleisch bim schwiizer metzger holt und e aaständige priis derfür zahlt, isch zum bispil e nobrainer im gegesesatz zum billige thai-gflügel multipack usem aldi. ir summe wär scho das mindset e riese verbesserig jetz uf das topic bezoge.

und dr Safran Foer ha ich vor öppe hundert siite bereits verlinkt gha. viel spass. :idea:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sylvara hat geschrieben:und dr Safran Foer ha ich vor öppe hundert siite bereits verlinkt gha. viel spass. :idea:
das weissi doch. ig has ja eigetlich wölle wenn sis (englisch) düre hett. si wotts aber bhalte, darum das Hörbuech. Bi igschlafe bir erschte CD. Ligt aber nid am Buech, eher: ig bi a) nid Hörbuech erprobt und b) müed gsi. Isch e chli viel Religion gsi bis dahin. Moralisch wetti de das (sini Ussage) nid begründet ha. E suuberi Ethik längt da völlig.

Aber ebe: lueg d Schlange vorem Aldi ah. (ds Bern isch uf mire Poschi Strecki grad e neue ufgange ) scho am 07:55 stöh d Lüt i Schlange wülls grad öppis günschtigs gitt.
Dr Ifluss ufe Markt vom einzelne isch verschwindend gring. Immerhin simmer scho zwei wo kes Poulet us Thailand chaufe. :1thumb:

Anderi Lüt = D Masse, letschtendlich di 7 Milliarde Mönsche. Mi cha bi Problem nid numme vo sich selber usgah, sött sich aber natürlich nid usblände.
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

So sinnvoll dass es isch, dört düre realistisch z'si, es gilt trotzdem z'beachte, dass Veränderig gar nie stattfindet, we halt am Aafang nid e chliine Teil und de vilech später je länger je meh derzue chöme. Grad dr Vegetarismus isch vor no nid allzu langer Zyt gradezue reaktionär belächlet worde, es isch e ungloubleche Rächtfertigungszwang vorhande gsi. Im Moment aber passsiert, ömu ir Schwiz, e Wandel, woner haut vilech zersch bi de Hippies, när bi de Lehrer, när bi de Hetis und nah dis nah ou bi de Bünzlis es valabels Modell wird (das isch ize chly meh als salopp formuliert gsi). So Züg isch wichtig. Und es passiert nid, we nid e chliine, aber beharrleche Teil e Vorriterrolle iinimmt.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

emP hat geschrieben:
Anderi Lüt = D Masse, letschtendlich di 7 Milliarde Mönsche. Mi cha bi Problem nid numme vo sich selber usgah, sött sich aber natürlich nid usblände.
masse = du plus anderi lüüt. ;)
und me cha garnüt anders mache, als vo sich uusgha und bi sich aafah. das isch dr punkt!
d'masse chame nid ändere allei, aber summarisch gseh besteit d'masse o nur us einzelne lüüt. wenn mer also seit, "bringt eh nüt 1 person" wird sich garnie garnüt ändere. niemert seit, dass es schnell geit, überhaupt alles geit, eifach geit - aber dr einzeln zellt und cha anderi beeiflusse, zb. im gspräch. darf me nie vergesse.

dr Foer chönnt me ja o als 14-jährige träumer bezeichne idemfall, er het es ganzes buech gschribe zu dem thema. allei i mim fründeskreis sind sitem lese füüf lüüt vegetarier worde und bliibe. i würd säge dr Foer het weltwiit doch einiges bewürkt, ob jetz paar hundert tuusig me vegetarier oder o lüüt, wo immerhin sit dem bitz bewusster fleisch chaufe. das isch immerno wenig, aber es isch bewegig. jede vo dene, redet jetz i sim eigete fründeskreis wieder dervo. usw.
oder dass zb. in züri immer meh restaurants à la Samses uuftauche und erfolg hei, isch es chliises zeiche für umdenke.

und buech isch sicher viel besser, als audio. a religion chani mi wenig erinnere, also er verzellt halt vo sinere jüdische chindheit etc. aber grundsätzlich ischs kultur und sozialisierig vom mensch, wo er aaluegt.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

ech ess was of de tesch chont.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Mached doch bitte en "Wiso ich kei Fleisch isse" Thread im Off Topic uf!! Hie geids um FLEISCH KONSUM!!! :wixer:

Dezue mol e Frog: I han iz lang mini Pferdefillets bzw. Rindsentrecotes immer nur mit chli Pfäffer und Salz und ev. chli Knobli zuebereitet. Langsam hani aber luscht uf was neus becho, und hamer darum geschtr en Chrütterbutter kauft, leider nid gd en würklech gueti...gids do en gueti wome chaufen chan, oder wert hed es guets Rezpät?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

mousch hat geschrieben:Mached doch bitte en "Wiso ich kei Fleisch isse" Thread im Off Topic uf!! Hie geids um FLEISCH KONSUM!!! :wixer:
Villicht sötsch no mol e Blick uf diä erscht Sitä werfä (oder uf d Umfrog z oberscht vo jederä Sitä)... Diskussionä drüber öb und werum mer kei Fleisch, nid so viel fleisch, nur fleisch oder weiss ich was isst, isch glaub scho nid so dänäbed i dem Thread...

Aber zu diner Frog: Was ich sehr Gern han, isch wemers zuäsätzlich zum Salz und Pfäffer no mit chli Rosmarin würzt. Am Beschtä natürlich frischä, aber tröchnätä god scho au. Aber eifach luege dasserder nid verbrännt, also nid z früä dri tuä, erscht so gägä Schluss. Je nach dem wiä vil Fett debie willsch ha (wenn Chrüterbutter OK isch, isches de Vorschlag allerdings sicher au), muesch en au gar nid ufs Fleisch tuä, sondern chasch eifach es Zwigli gägä schluss näbäm Fleisch i bitz Butter Adünschtä, und das denn über s Fleisch tuä.
Rosmarin... grad zu Fleisch öpis vom absolut Beschtä.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

gang z Bärn uffe märit zum Chrütermaa und chauf "Café de Paris" Chrüterbutter Mischig. Muesch eifach selber mit Butter vermische. Öppis besseres gitts IMO nid.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Astroboy hat geschrieben:So sinnvoll dass es isch, dört düre realistisch z'si, es gilt trotzdem z'beachte, dass Veränderig gar nie stattfindet, we halt am Aafang nid e chliine Teil und de vilech später je länger je meh derzue chöme. Grad dr Vegetarismus isch vor no nid allzu langer Zyt gradezue reaktionär belächlet worde, es isch e ungloubleche Rächtfertigungszwang vorhande gsi. Im Moment aber passsiert, ömu ir Schwiz, e Wandel, woner haut vilech zersch bi de Hippies, när bi de Lehrer, när bi de Hetis und nah dis nah ou bi de Bünzlis es valabels Modell wird (das isch ize chly meh als salopp formuliert gsi). So Züg isch wichtig. Und es passiert nid, we nid e chliine, aber beharrleche Teil e Vorriterrolle iinimmt.
Wahr, ist in anderen Bereichen ja ähnlich. Als jemand im Nachbardorf sich in den Achtzigern ein Windrad und Solarzellen in den Garten gebaut hat, wurde er von den meisten noch als Freak-Hippie und Öko-Spinner angesehen. Heute hat dort fast jeder Solarzellen auf dem Dach und einige große Windräder wurden auch im Feld aufgestellt..

Ähnlich mit der Vollkornbäckerei im Ort. Erst wollte sie kaum wer fort haben und heute finden es viele ganz toll.

Einer muss immer anfangen und ist dann 20 Jahre lang erstmal der Spinner.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Antworten