Schweizer Videospieler. (2x UPDATE)
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Ja aber nöd wenns en einzelbschtellig gsi isch, und er isch stammchund gsi damals
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Re: Schweizer Videospieler. (2x UPDATE)
http://de.wikipedia.org/wiki/Lappalie" onclick="window.open(this.href);return false;
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
age-cholerik-stufferagestuffer hat geschrieben:Sowas macht dich hässig?? Das passiert bi üs jede Tag 10 x glaubs!! Ich wär ja nur no hässig!!Shadow hat geschrieben:Scho no krass. Mich hätter mal ganz grusig hässig gmacht willer paar mal abbschtellt het will de protovision eder 1 tag schneller gsi isch.... Aber easy. Glich en luschtige gsi
agestuffer

Quelle
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
Ich kenne die Hintergründe nicht, aber es ist immer tragisch und traurig, wenn ein junger Mensch uns verlässt.
Mein herzlichstes Beileid an die Familie und die Freunde von Erwin.
Mein herzlichstes Beileid an die Familie und die Freunde von Erwin.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Hey Zäme..
Ich ha leider erst hüt vo sim ablebe erfahre und bi au sehr, sehr gshockt gsi woni das ghört han.. chans au jetzt no nid würkli glaube.. Er isch sehr en eigene Mensch gsi aber meh hets guet chönne mit ihm ha! Han immer wieder mal mit ihm ghandlet und tusched..er het mich sogar hin und wieder zu sich hei iglade zum game und sini sammlig ahluege.. Mis Beileid a sini Familie und Enge Bekannte... Alles gueti Erwin..
Ich ha leider erst hüt vo sim ablebe erfahre und bi au sehr, sehr gshockt gsi woni das ghört han.. chans au jetzt no nid würkli glaube.. Er isch sehr en eigene Mensch gsi aber meh hets guet chönne mit ihm ha! Han immer wieder mal mit ihm ghandlet und tusched..er het mich sogar hin und wieder zu sich hei iglade zum game und sini sammlig ahluege.. Mis Beileid a sini Familie und Enge Bekannte... Alles gueti Erwin..
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Mal e frag, weiss öper, was mit sine games passiert? hät sich de softi oder sus en händler sich diä scho under de nagel grisse.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich glaub das nid....
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich frög eifach, was fasch jede scho lang hät welle wüsse. wenn du wüsstisch: bi JEDEM buur, wo stirbt, wird bide nachkomme ade beerdigung nach em hof gfröged. wenns um landbsitz gaht, kennt de mensch kei moral.Herr Rossi hat geschrieben:Ich glaub das nid....
das isch eifach so, dass sich das vielli nachemene tod fröged, au wenn nur ide gedanke. aber wenn de gedanke scho da isch, warum denn nöd grad usspreche. denebed isch isch nöd, will ich so alli glich stelle chan. wenn ichs nöd öffentlich fröge tuen, versuecht 100%ig eine sich de blunder günschtig zsichere. so wird d konkurrenz gweckt und d nachkomme händ am meischte devo.
nur zum säge, ich wott sini war nöd.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
chan der soviel schomal sege de Erwin het vorgsorget..kenne die ganz sammlig.. und au sis System woner ka het..geosnow hat geschrieben:ich frög eifach, was fasch jede scho lang hät welle wüsse. wenn du wüsstisch: bi JEDEM buur, wo stirbt, wird bide nachkomme ade beerdigung nach em hof gfröged. wenns um landbsitz gaht, kennt de mensch kei moral.Herr Rossi hat geschrieben:Ich glaub das nid....
das isch eifach so, dass sich das vielli nachemene tod fröged, au wenn nur ide gedanke. aber wenn de gedanke scho da isch, warum denn nöd grad usspreche. denebed isch isch nöd, will ich so alli glich stelle chan. wenn ichs nöd öffentlich fröge tuen, versuecht 100%ig eine sich de blunder günschtig zsichere. so wird d konkurrenz gweckt und d nachkomme händ am meischte devo.
nur zum säge, ich wott sini war nöd.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
@geo
Finds eifach moralisch absolut nid ok, a das würd ich nid mol dänke. Scho gar nid als nid Aghörige. Aber ok, vilicht bild ich da es Usnahm. Ha der nüt welle underschtelle.
Finds eifach moralisch absolut nid ok, a das würd ich nid mol dänke. Scho gar nid als nid Aghörige. Aber ok, vilicht bild ich da es Usnahm. Ha der nüt welle underschtelle.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Lueg, de Hekel weiss meh. Bini nöd falsch gläge.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich will nöd respektlos würke, aber das isch mer in sinn cho:

aber ernschthaft: ich glaub er hät scho gluegt dass sis züg ih gueti händ chunt. rip win.

aber ernschthaft: ich glaub er hät scho gluegt dass sis züg ih gueti händ chunt. rip win.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Het er defintive ^^..Mastler(P) hat geschrieben:ich will nöd respektlos würke, aber das isch mer in sinn cho:
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
häsch der epis krallt?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
er-win 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Nei nei aber ich weiss wie ers ghandhabt het.. Er isch bevors passiert isch mal na bi mir diheim gsi und het mer all sega sache woner no ka het annegstellt zum tusche und kaufe..het mi damals scho strange dunkt..ha de aber denkt er isch halt e psxler..Mastler(P) hat geschrieben:häsch der epis krallt?
Schaut in anderen Foren, dann wisst ihr, was mit seiner Sammlung passiert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Bezieht sich das uf di eint psone combo?DeftOne hat geschrieben:Schaut in anderen Foren, dann wisst ihr, was mit seiner Sammlung passiert.
Unter anderem joa.Hekel hat geschrieben:Bezieht sich das uf di eint psone combo?DeftOne hat geschrieben:Schaut in anderen Foren, dann wisst ihr, was mit seiner Sammlung passiert.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
gib doch eifach bscheid, welles forum, etc.DeftOne hat geschrieben:Schaut in anderen Foren, dann wisst ihr, was mit seiner Sammlung passiert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Also das isch es gschenk vo ihm a mich gsi woni bi ihm dihei gsi bi aber eis isch sicher ich ha sini sammlig nid!DeftOne hat geschrieben:Unter anderem joa.Hekel hat geschrieben:Bezieht sich das uf di eint psone combo?DeftOne hat geschrieben:Schaut in anderen Foren, dann wisst ihr, was mit seiner Sammlung passiert.
Es werden aufjedenfall gewisse Teile der Sammlung verkauft. im WoG-Forum ist unter anderem dieser Thread:geosnow hat geschrieben:gib doch eifach bscheid, welles forum, etc.DeftOne hat geschrieben:Schaut in anderen Foren, dann wisst ihr, was mit seiner Sammlung passiert.
http://forum.wog.ch/showthread.php?5983 ... ieles-mehr" onclick="window.open(this.href);return false;
in irgendeinem deutschen Forum ist auch noch etwas zu finden, welches das genau ist, weiss ich jedoch nicht mehr.
Sorry war ein kleines Missverständnis. Ich meinte den Thread, welchen ich hier verlinkt habe.Hekel hat geschrieben: Also das isch es gschenk vo ihm a mich gsi woni bi ihm dihei gsi bi aber eis isch sicher ich ha sini sammlig nid!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Hehe ok kei sach! Aber ja das im Wog isch definitive vom erwin.. Sini zetteli..DeftOne hat geschrieben:Es werden aufjedenfall gewisse Teile der Sammlung verkauft. im WoG-Forum ist unter anderem dieser Thread:geosnow hat geschrieben:gib doch eifach bscheid, welles forum, etc.DeftOne hat geschrieben:Schaut in anderen Foren, dann wisst ihr, was mit seiner Sammlung passiert.
http://forum.wog.ch/showthread.php?5983 ... ieles-mehr" onclick="window.open(this.href);return false;
in irgendeinem deutschen Forum ist auch noch etwas zu finden, welches das genau ist, weiss ich jedoch nicht mehr.
Sorry war ein kleines Missverständnis. Ich meinte den Thread, welchen ich hier verlinkt habe.Hekel hat geschrieben: Also das isch es gschenk vo ihm a mich gsi woni bi ihm dihei gsi bi aber eis isch sicher ich ha sini sammlig nid!
Joa, die Sammlung wird nun von seinen Freunden verwaltet.Hekel hat geschrieben: Hehe ok kei sach! Aber ja das im Wog isch definitive vom erwin.. Sini zetteli..
Auch wenn ich Erwin wohl nicht so lange kannte wie einige andere, so hatte ich doch in den letzten Jahren häufig Kontakt mit ihm.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Sinder sicher das da vo fründe verwaltet wird? Ha mal was anderes ghört aber spekuliere chammer jo viel..DeftOne hat geschrieben:Joa, die Sammlung wird nun von seinen Freunden verwaltet.Hekel hat geschrieben: Hehe ok kei sach! Aber ja das im Wog isch definitive vom erwin.. Sini zetteli..
Auch wenn ich Erwin wohl nicht so lange kannte wie einige andere, so hatte ich doch in den letzten Jahren häufig Kontakt mit ihm.