freu mi recht uf d'party

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Es isch ebe chli kompliziert. Sie tuet eifach gern Lüt abschlecke - das chan und wott ich dir eifach nit atue.Overdose hat geschrieben:mensche hasse u de i mensche massene gah u die gröscht ufmerksamkeit uf sich richte womer sich cha vorstelle. CHUM jetze . lol fuhle en fuuuhle isch das.
NERV hat geschrieben:Es isch ebe chli kompliziert. Sie tuet eifach gern Lüt abschlecke - das chan und wott ich dir eifach nit atue.Overdose hat geschrieben:mensche hasse u de i mensche massene gah u die gröscht ufmerksamkeit uf sich richte womer sich cha vorstelle. CHUM jetze . lol fuhle en fuuuhle isch das.
tiptop, mached mirs so.... sölled alli am 12i dört sii und ihr chänd denn uf di 14-15.00 cho... denn stöhnd schnell all ine reihe und denn chan sie bi jedem 5min schlecke, schlucke oder was au immer sie gern hätt.
Gsehsch, so flexibel sind mir .
coggi und wasser häts btw. au. collect0rShadow hat geschrieben:Nimmsch mit wassd wetsch. Alkohol und food (burgers, würscht etc.) hets
lol, genau... chasch ja mitnäh... ich nimm sicher keini mitOverdose hat geschrieben:e frittös wär no lässig .
Bisch jetzt scho de Wätterprofet!!! Was ische wenns denn Haglet und Chuutet wie Sau!! Denn bisch fällig.Shadow hat geschrieben:s'wetter wird damals sicher besser sii... denn chömed au meh lüt... denn wirds super. freu mi druf. und bin optimistisch.
cool wär halt wenn d'berner au wieder mal chämted.
Skeletor hat geschrieben:es isch doch lächerlich, das mä über sowas überhaupt muäss diskutiere.
wenn öper seit, er chunnt, dänn söll er sich das in kalender schriebe und cho. aber ich chan mich au erinnree ah diä letschti wo ich gange bi: viel händ gfählt, obwohls gross gseit händ, sie chömmet. isch scho rächt geil zum plane so sachä. bin also froh, muäss ich so zügs nöd machä, ich hett kei nerve für sowas.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste