:typej:geosnow hat geschrieben:und die einzige gwünner sind eigentlich nur d awält.

Moderator: Avenger
:typej:geosnow hat geschrieben:und die einzige gwünner sind eigentlich nur d awält.
Verzehl mal. Kei Ahnig vo so Züügs - bin en unbescholtene Bürger, wo au nöd Auto fahrtJones hat geschrieben:I hoffe schwär du meinsch das ironisch süsch muesch gloub zersch mal die elementarschte grundlage nahläse bevor o nume asatzwis chasch über so theme diskutiere ohni di komplett z'blamiere...geosnow hat geschrieben: @ jones
was seisch zu dem? bhaltet ihr autofahrer, wo mac coki trinked denn eifach so lang uf em poschte, bis alles zuegähnd, nur dass heigah chönd?
bzw. drohed ihr de vermeindlich verkehssünder?
Ich glaub nid... sie säged eim aber glaub dassmer z.B. nid söll währedem Fahrä im Züg umäphotographiere und so.geosnow hat geschrieben:gits eigentlich bide hütige verkehrtheorieschuelig au e Rechtsstund, wo eim glehrt wird, nüt bimene protokol zsäge?
Das muess nöd i dä Verkehrsschulig lernä, sondern das gilt allgemein, egal welches Delikt. Wenn ämol än guetä Awalt cha hetisch, denn würdest Du es wissen.geosnow hat geschrieben:gits eigentlich bide hütige verkehrtheorieschuelig au e Rechtsstund, wo eim glehrt wird, nüt bimene protokol zsäge?
genau, ich ghöre nöd zu denne. aber irgendwo sött das doch eim gxeit werde. zumindest ide staatslehr ide schuel mues das eim bibracht werde.Spaghetti hat geschrieben:falsch, Verbrecher, Awält und Polizischtä wissen es
Ui! Ja also das stinkt definitiv zum himmel...Noldi_Palmer hat geschrieben: Denn bin i nachher en Kafi ga trinke, und han mer de ganz Vorgang namal dur de Kopf gah lah. Denn hani realisiert, dass die Person wo gegenüber de Polizei d Ussag gmacht het und de Alkohol tescht gmacht het, nöd de Typ gsi isch wo zum Zitpunkt vom Unfall gfahre isch!
Drum gits jo Miranda-Warnings, wie i jedem schlechtä amerikanisch Polizeifilm.geosnow hat geschrieben:Dass vor Gricht, alles gäge eim verwendet wird, wenn mer bim Protokol bereits stellig nimmt. Was ja eigentlich au em gsunde Rechtsempfinde entspricht.
Völlig Paradox.
Das isch völlig normal. Es gibt Einvernahmen über 2 Stunden, bei denen bei jeder Frog dä Beschuldigte nur sei, er sägi nöd, trotzdem wird jede Frog gstellt. Die letzi Frog vo dä Polizei a Di chönt ä Suggestivfrog si, was unzulässig isch. Aber ebä, ohne Originalakten cha mer das nöd beurteilä!geosnow hat geschrieben:das isch so gxi, 2x mal hät ers gxeit. aber eigentlich isches doch glich paradox, warum frögeds denn glich, ob ich öpis zäge han? warum händs mich denn gfröged, obs es foti gäh hät?
"retorischi frag" gxi.
sehr viu kritik am system chunnt schlichtwägs daher, dass d'lüt ke plan vor sach hei. vieli vo de würkleche problem im system si viune bürger gar nid bekannt und interessiere o ke zytig da's nid geignet für schlagzyle isch...Spaghetti hat geschrieben: jedä meint au no, er kenni s'Recht besser. Aber wenn mir d'Lüt übers würklichä Recht ufklärt...
wunderbar!Jones hat geschrieben:Verzell was? Wie z'ganze rechtssystem funktioniert oder was? Hesch e chli zyt?
Lies mal chli ire strafprozessordnig und ime polizeigsetz de merksch schnäu, dass dr bürger wo e seich gmacht het, ir schwiz meh recht het als i de meischte andere länder uf dere wäut und dass mir meilewit vome sog. 'Polizeistaat' entfernt si, wie das gwüssi lüt gärn behoupte...
bisch du o fähig e frag so z'formuliere, dass es klar isch, was du gärn möchtsch wüsse? :typej:zwirrlibatz hat geschrieben:
aber wie xehts i de praxis us?
ich verstah d polizei au, da dieä au schnell d sachverhalt klärt ha wänd. ich han eigentlich welle go bike und die sach in 5minute erledigt ha welle. ehrlich gxeit isch es mir zdumm gxi, mit denne striite und mini koschbar ziit zverschwende amme so schöne tag.Spaghetti hat geschrieben:Das isch völlig normal. Es gibt Einvernahmen über 2 Stunden, bei denen bei jeder Frog dä Beschuldigte nur sei, er sägi nöd, trotzdem wird jede Frog gstellt. Die letzi Frog vo dä Polizei a Di chönt ä Suggestivfrog si, was unzulässig isch. Aber ebä, ohne Originalakten cha mer das nöd beurteilä!geosnow hat geschrieben:das isch so gxi, 2x mal hät ers gxeit. aber eigentlich isches doch glich paradox, warum frögeds denn glich, ob ich öpis zäge han? warum händs mich denn gfröged, obs es foti gäh hät?
"retorischi frag" gxi.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste