Naja, d Note Version heisst nid umesuscht "Innovator Edition". Sinngemäss isches e Developer Edition miteme Rebranding zu Marketing-Zweck. Die Dinger sind nid zum konsumiere sondern zum Entwickle, insofern sind das eh Luxus Problem vones paar User wo nid hend wele uf es solids fertigs Produkt warte.
Grundsätzlich set das eigentlich keis Problem si...so Zügs übernimmt idR d Engine und s OS, aber da das alles no i de Chinderschueh steckt mumer wohl mit es paar Problem rechne. Kritischer wirds denn eher bi de PC HMDs. Manchi chömed mit Input-Device, anderi Oni. Manchi hend Chopfhörer, anderi nid. D FOVs und Uflösige sind au na unterschidlich...da chömer wohl nomal 3 Jahr warte bis sich die mal uf es paar Standards geinigt hend...für de Afang isches aber glaubs scho vo Vorteil wenn möglichst vil verschideni Asätz usprobiert werded....
Re: HMDs
Verfasst: 06 Mai 2015 12:25
von Xinobrax2
Extremely excited to announce that the Oculus Rift will be shipping Q1 2016! We can't wait to get it in your hands.
Die saudämlich Frisur und d Frage vo dem Typ mached mich agressiv! Aber s Interview isch guet...
Re: HMDs
Verfasst: 06 Mai 2015 17:55
von PlanetHarrieR
Xinobrax2 hat geschrieben:Oculus Rift Consumer Version:
Frisch...aber ich holmer trotzdem s Vive...
Ich auch. Facebook my ass, da hol ich mir lieber Valve und Sony.
Re: HMDs
Verfasst: 06 Mai 2015 17:58
von PlanetHarrieR
Xinobrax2 hat geschrieben:Die saudämlich Frisur und d Frage vo dem Typ mached mich agressiv!
wahr
aber kannst ihn gut beim zopf packen und sonstwo hin ziehen...
Re: HMDs
Verfasst: 06 Mai 2015 18:03
von Xinobrax2
PlanetHarrieR hat geschrieben:Ich auch. Facebook my ass, da hol ich mir lieber Valve und Sony.
Nid nur das...jetzt rededs au scho devo d Games und Film über iri eignig Platform z vertribe was wohl au bedüted, dass si en Teil vo de Inahme werded kassiere. Guet, Valve macht mit Steam natürlich genau s gliche, aber Valve het sich i de letschte paar Jahr immer me id Richtig vo de Community bewegt wohingege Oculus innert chürzischter Ziit genau s Gegeteil gmacht het. Vom Kickstarter zur Industrienutte. Was drus wird werded di kommende Jahr zeige aber vorerst setzi lieber mal uf Valve.
Re: HMDs
Verfasst: 06 Mai 2015 18:06
von PlanetHarrieR
Vielleicht ist es auch ein Kommunikations-Device. Wenn er ein Headset auf hat und nichts mehr sieht oder hört, kannst du immer noch an seinem Front-Zopf ziehen.
Ein mal ziehen = Headset abnhemen, bitte!
Zwei mal ziehen = Telefon
Drei mal ziehen = Tür hat geklingelt
Vier mal ziehen = Latte Macchiato ist fertig
Re: HMDs
Verfasst: 06 Mai 2015 18:07
von Xinobrax2
Re: HMDs
Verfasst: 06 Mai 2015 18:11
von PlanetHarrieR
Die Consumer-Version sieht übrigens ziemlich langweilig aus. So schlicht und schwarz.
Re: HMDs
Verfasst: 06 Mai 2015 18:45
von PlanetHarrieR
Xinobrax2 hat geschrieben:Aber s Interview isch guet...
auch wahr
Re: HMDs
Verfasst: 07 Mai 2015 21:17
von PlanetHarrieR
VR-Attraktion "The Void" startet in Salt Lake City