Fallout 4 !!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
willkommen im club ma fren.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
unglaublich geils game. mis persönliche goty.
einzige schwachpunkt bis jetzt würklich das huere menu im pipboy.
einzige schwachpunkt bis jetzt würklich das huere menu im pipboy.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
geschter en ganz geili mission für brotherhood of steel gmacht, würkli ganz super. missione sind allgemein sehr interessant gmacht. meischtens bruch ich aber huere lang, will ich immer wieder abglänkt wirde vo neue locations und ort woni muess erkunde. ganz schlimm. 
ime alte ww2-bunker im nord-öschtliche, obere teil vo de map hani geschter es 0.50cal sniper-gewehr und es krasses assault rifle gfunde!
huere freud hani gha, ungefähr so:

ime alte ww2-bunker im nord-öschtliche, obere teil vo de map hani geschter es 0.50cal sniper-gewehr und es krasses assault rifle gfunde!
huere freud hani gha, ungefähr so:

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich chum au zu nüt, nimm mir vor mal chli quests zmache, aber uf em wäg döt hi hät soviel interessants, das ich am schluss kum ein quest mag fertig machä, däfür 3 neui gstartet ha und zig locations leer grumt ha.
Re: Fallout 4 !!
Ich glaube, ich wird das Game nie beände... bi so Open World Games immer s gliche... umelaufe, entdecke, luege und ganz viel Quest und Zügs und Sache mache und am Schluss d Story völlig vergässe 
Wie isch ächt das mit Bobbleheads und Büecher und so? Ich han ez Intelligänz uf 10. Wenn ich jetzt sone Intelligänz Bobblehead finde, hani de 11? Gaht ja eigentlich nid höher... fuck, Skillpunkt verschwänded! :typej:
de Hund findi guet... ha eifahc nonig dusse, wie mer de genau isetzt... aber sträbe chan er zum Glück nid... sust hett ne nach 2 Minute scho nüm gha...

Wie isch ächt das mit Bobbleheads und Büecher und so? Ich han ez Intelligänz uf 10. Wenn ich jetzt sone Intelligänz Bobblehead finde, hani de 11? Gaht ja eigentlich nid höher... fuck, Skillpunkt verschwänded! :typej:
de Hund findi guet... ha eifahc nonig dusse, wie mer de genau isetzt... aber sträbe chan er zum Glück nid... sust hett ne nach 2 Minute scho nüm gha...

s dümst wott chasch mache.Buccaneer hat geschrieben:Intelligenz voll ufe und mer bechunnt viel meh xp und cha somit schneller ufstiege... Tönt güt!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Fertig luschtig Jungs, ha mer grad e PS4 bim ID reserviert für hüt obig, hend wider mol 10% uf Grät.
Huere Gehype
und s 3 hani ja scho verdammt gärn gschpilt.
Huere Gehype

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
wieso? ich glaub ich han 4-4-4-4-4-1thaeye hat geschrieben:s dümst wott chasch mache.Buccaneer hat geschrieben:Intelligenz voll ufe und mer bechunnt viel meh xp und cha somit schneller ufstiege... Tönt güt!
intelligenz bringt eigentlich nöd meh vill als meh xp , chunsch aber au sust gnueg xp über wenn eifach chli umeziehsch. bruchts würkli nöd.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
fair, wie findsch mini verteilig? (glück nix, susch alles usgliche verteilt)thaeye hat geschrieben:intelligenz bringt eigentlich nöd meh vill als meh xp , chunsch aber au sust gnueg xp über wenn eifach chli umeziehsch. bruchts würkli nöd.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wenn dir s'3 so gfalle hät und du gern meh vo däm wotthsc, dänn freu dich.Herr Rossi hat geschrieben:Fertig luschtig Jungs, ha mer grad e PS4 bim ID reserviert für hüt obig, hend wider mol 10% uf Grät.
Huere Gehypeund s 3 hani ja scho verdammt gärn gschpilt.
es isch meh vom gliche, in hübscher, lauft süüberer (nöd perfekt, ich weiss) und isch amene andere ort.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
he dani, wie findsch mini punkt-verteilig? wie isch dini?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich weiss nöd mal meh uswändig was ich gmacht ha :lolz:
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
lolz gad da noed.Skeletor hat geschrieben:ich weiss nöd mal meh uswändig was ich gmacht ha :lolz:
ich weiss es nur no, wills so simpel gsii isch lol
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich vergiss immer das da lolz nöd gaht und dä wixer dä heble isch.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
hättmer de Hund vo Ahfang ah?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
So zimli. Nach em Prolog laufsch ihm gad über de Wäg...Marco_in_motion hat geschrieben:hättmer de Hund vo Ahfang ah?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
em hund chasch sunnebrülle alegge... oder bandana und so... im trade-menü mit em hund eifach drüeck drucke

Diamond Dog! 
Packe ALLES ih was i finde... lääri Fläsche, Kaffetasse, Kabel etc pp. Nime a de scheiss chan mer verchaufe und/oder zum baue bruche oder?
Freu mi scho druff, en City z baue! Was genau nützts Karawane irichte und muss mer da lang im Menü umegurke? Nime ez mal a, wenn emr irgendwo Wasserüberschuss hed, chan mer de in e anderi Sidli bringe lah oder? Muss mer da alles vo händsche istelle oder machts das äbe, meh oder weniger automatisch? Wott ja nid es Anno Game...

Packe ALLES ih was i finde... lääri Fläsche, Kaffetasse, Kabel etc pp. Nime a de scheiss chan mer verchaufe und/oder zum baue bruche oder?
Freu mi scho druff, en City z baue! Was genau nützts Karawane irichte und muss mer da lang im Menü umegurke? Nime ez mal a, wenn emr irgendwo Wasserüberschuss hed, chan mer de in e anderi Sidli bringe lah oder? Muss mer da alles vo händsche istelle oder machts das äbe, meh oder weniger automatisch? Wott ja nid es Anno Game...

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
lol geil!TypeJ hat geschrieben:i has au und finds mega
mis erschti fallout
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ja, sind mängisch zimlich unlogisch. Überhaupt isches nid sehr ischtigerfründlich. Die göhn glaubs devo us dass jede mindeschtens Fallout 3 und Vegas gschpilt het vorhär.zeromeier hat geschrieben:keis wunder, bi dene kack menüs.Skeletor hat geschrieben: nervt mich, dass ich das nöd kapiert ha :typej:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich finds no geil. bitz umetüftle und usefinde.
nöd so 'press A to jump' scheisse

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich wird wider zwöihundert schtund ha bis i d hauptstory düre ha 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich find ebä au, dass macht dä reiz us.Master(G) hat geschrieben:ich finds no geil. bitz umetüftle und usefinde.