Ig sägs gärn nomau fuer die vollmongos.Mastler(P) hat geschrieben: ↑14 Dez 2021 17:36ich segs gern nomal ganz: wer im glashuus sitzt, sött nöd mit stei rüehre.![]()
Heb eifach fräss

Moderatoren: Master(G), Avenger
Ig sägs gärn nomau fuer die vollmongos.Mastler(P) hat geschrieben: ↑14 Dez 2021 17:36ich segs gern nomal ganz: wer im glashuus sitzt, sött nöd mit stei rüehre.![]()
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Ig geselle mir au zu euch idiotene und flueche wies mir passt.
Lueg isch eifach, digitali Pass wird durch Umweg ihgfüährt. S wird cho, chasch nahläsä, s WEF lanciert das. Gitt äh Vorläsig vom M. Bubendorf inkl. all verlinkigä zu Unis, Lobbies usw.
Nei dini het mir nid angeglah du vollhorscht.
https://www.telez.ch/jetzt-isch-gnueg-126_11840/
vo dem mitm wef isch aber nüht uf 20min gstande. ha nur gläse dass es nächste meeting abgseit worde isch, will die lüht zvill morddrohige becho händ.
Nid die dümmscht idee...siralos hat geschrieben: Muess wohl chli abstand ha vom offtopic.
D'AHV nummere isch sit es sie git da zum öper eidütig z'identifiziere...kingcaid hat geschrieben:
Aber was ich dir us erschter Hand cha sägä; dä Bund hätt für 2022 beschlossä jede Mensch ahand de AHV z identifiziere.
sälber schuld wenn di immer wiederholsch.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
lol, de geilscht. Was hät de gmeint? das säg alles neu? Welcome to the real world. Das gits sits Mensche git? Noniä vo soziale Kontrolle ghört?Jones hat geschrieben: ↑14 Dez 2021 19:40D'AHV nummere isch sit es sie git da zum öper eidütig z'identifiziere...kingcaid hat geschrieben:
Aber was ich dir us erschter Hand cha sägä; dä Bund hätt für 2022 beschlossä jede Mensch ahand de AHV z identifiziere.
Oder was meinsch genau?
Und was isch 1. Hand?
Häts ja eh nöd brucht, will jede genau gwüsst hät, wer was hät und macht.
näm mi äbe o wunder was er meint u was us 1. hand isch...
wie dr pcr test in china?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast