Paar Folge vo de Tomb Raider Serie uf Netflix
Leider nix neus und de woke hed au izug ghalte. Haltet sich aber in gränze. D Lara dürfti ruhig chli sexier si.
Unterhaltsam, aber nix womer muss gseh ha.
Substance
-> Als Kritik a der Body-Gesellschaft-Beauty-Industrie mit viel Splatter: 8/10
-> Als Film: 2/10
Das isch weniger e "Film", als viel meh es Experiment und Kammerspiel, usserdem totalst Demi Moore-zentriert. Die erst Hälfti isch guet, aber i der zweit Hälfti wirds erst schräg, denn lächerlich und devo im letzte Drittel absolut dämlich. De Film isch mindestens 30 Minute ds läng und der Verlauf wird ab der zweite Hälfti halt doch sehr vorhersehbar und banal.
Als Kunstprojekt und für Brain Dead-Liebhaber isch de "Film" aber sicher sehr unterhaltsam.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
I stand corrected. Trotz'me sehr diverse Teeniecast isches kei billigi und ideologischi Teenieadaption worde. Er het de Mood vom Original vo 1979, und einiges an Action vom Aliens vo 1986. Wemer devo abgseht, dass es de Film trotzdäm nit brucht, ischer beschti Unterhaltig. Für mi ischer qualitativ zwüsche Aliens und Alien 3.
sehr spassigi horrorkomödie, witzig gschribi und schön usgstattet. aber fuck wie dumm isch die marketing abteilig gsi und het eifach so de twist im trailer verrote. en twist wo im film nach 50 minute offebart wird. WTF? zum glück hettmer über de ganzi film hinweg die schöni mexikanerin zum besabbere, das tröschtet über die nüm vorhandeni überraschig hinweg.
dumm, wemmers grad nach em fantastische Legend of Vox Machina lueget. Finds weder zeichnerisch, no storytechnisch guet. Eifach nur schwach, schad. Und d'Lara hett Oberarm wie en Dude, defür kei Büppis meh Ich hoffe de Game-Reboot wird ned au so (achtung: wortspiel) "flach"
3/10
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
sOrginal mal gseh. Isch guet gmacht und gspiellt aber dPrämisse isch eifach nüüt für mich. Ich verstah dMessage aber ich chann Film mit so Luschene eifach nöd luege. Klar, isch dEntwicklig vo Charaktere öppis super interessants (was i däm Film uufgrund dä Prämisse gar nöd möglich isch) aber es git irgendwo e Schwelle, wänn die underschritte wird und Mänsche als unerträglich rückgratlos dargstellt werdet, dänn schaltets bi mier ab. Erniedrigungsvoyeurismus find ich ekelhaft.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Master(G) hat geschrieben: ↑10 Okt 2024 13:31Twilight of the Gods
uf netflix, vom zack snyder. anime mit vikinger und de götter (thor, loki, odin, etc.)
extrem viel gwalt und extrem viel sex! die händ nüt kännt...
abgseh devo zwar en vorhersehbari, aber packendig helde-story.
so klassisch wie super: 5-6 hälde ziehnd los, um sich ade götter zräche.
gueti sach! ha freud gha dra...
8/10
Und au hie hed de Woke müsse iflüsse. Würg...
Ha ez 8/10 Folge glueged... Naja. Unterhaltsam, aber au nid meh. Leider, well vom Setting (Norde, Rache) wärs genau mis gsi.
Kretinou hat geschrieben: ↑20 Okt 2024 19:22
The Shadow Strays (Netflix) : 9/10
Blut, Ninjas, Assassins, Secret oragnisation, Noch Blut, pencak-silat, Kill'em all, Blut, Blut und noch Blut
ok, you got my attention!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
OlDirty hat geschrieben: ↑10 Mär 2024 18:22
9.5 /10 scheisse geil. Typisch Guy Ritchie und immer wieder huere geili Twists und unvorhersehbars. Leider i 2 Täg scho alles glueged.
Hei itz o agfange mit Gentlemen...
Chani nume zuestimme! Absolut fantastisch!
Vyse hat geschrieben: ↑19 Okt 2024 12:17
sOrginal mal gseh. Isch guet gmacht und gspiellt aber dPrämisse isch eifach nüüt für mich. Ich verstah dMessage aber ich chann Film mit so Luschene eifach nöd luege. Klar, isch dEntwicklig vo Charaktere öppis super interessants (was i däm Film uufgrund dä Prämisse gar nöd möglich isch) aber es git irgendwo e Schwelle, wänn die underschritte wird und Mänsche als unerträglich rückgratlos dargstellt werdet, dänn schaltets bi mier ab. Erniedrigungsvoyeurismus find ich ekelhaft.
oke, absolut verständlich. usem ähnliche grund chanimer the hills have eyes nöd aluege. also wills eriedrigungsvoyeurismus isch.
im fall vu speak no evil hanis endi allerdings sehr faszinierend gfunde ide bösartigkeit und de düütliche ussag. de letschti akt isch aber us gnannte gründ würklich astrengend gsi zum luege.
Vyse hat geschrieben: ↑19 Okt 2024 12:17
oke, absolut verständlich. usem ähnliche grund chanimer the hills have eyes nöd aluege. also wills eriedrigungsvoyeurismus isch.
im fall vu speak no evil hanis endi allerdings sehr faszinierend gfunde ide bösartigkeit und de düütliche ussag. de letschti akt isch aber us gnannte gründ würklich astrengend gsi zum luege.
Ich luege gärn so Film. Das wo du Eriedrigungsvoyeurismus nennsch, isch es Spiel mit de Moralvorstellige vom Zueschauer. Das macht en Film unagnähm und regt zum Nochdänke a. Grossartig findi in dere Hischt zb au Funny Games.
Ich han ebbe rächt absoluti moralischi Haltige, bi mier gits da rächt wenig zum überlegge. Muen scho raffinierter si, dassi iis Schwanke grate.
z.B. hani dä eint Quest bim Witcher guet gfunde, wo mi richtig in es Entscheidigsdilemma gworfe hät: Chinde ab me gwüsse Alter werdet vom Dorfrat in Wald gschickt für ihres Initationsritual, du weisch aber, dass döt en Leshen abhängt. Killsch jetzt sMonster und vernichtisch demit aber e generationsübergriifendi Tradition, uus däre sDorf ihri Identität schöpft oder mischisch dich nöd ih und respektiersch, dass Mänsche ihri eigeni Läbens- und kulturelle Entwürf dörfed pfläge?
Das isch es moralischs Dilemma. Im Film gsehni keis. Pfiifene chönnt sich nöd whre, ansuschte hättets irgend e Iisestange gfunde und dänne Idiote dChnüü broche, falls sie sich gweigeret hättet, sie gah zlah. Isch relativ simpel.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Vyse hat geschrieben: ↑24 Okt 2024 07:23
z.B. hani dä eint Quest bim Witcher guet gfunde, wo mi richtig in es Entscheidigsdilemma gworfe hät: Chinde ab me gwüsse Alter werdet vom Dorfrat in Wald gschickt für ihres Initationsritual, du weisch aber, dass döt en Leshen abhängt. Killsch jetzt sMonster und vernichtisch demit aber e generationsübergriifendi Tradition, uus däre sDorf ihri Identität schöpft oder mischisch dich nöd ih und respektiersch, dass Mänsche ihri eigeni Läbens- und kulturelle Entwürf dörfed pfläge?
Leshen töte
Alli im Dorf töte
Alles loote
Problem solved
Mit Michael Douglas und Andy Garcia, dirigiert vom Ridley und mit Musik vom Hans Zimmer. Brillianti Kinounterhaltig usere Zit wo Hollywood no nahezu perfekt gseh isch.
The Sheep hat geschrieben: ↑24 Okt 2024 21:42
Black Rain (9/10)
Mit Michael Douglas und Andy Garcia, dirigiert vom Ridley und mit Musik vom Hans Zimmer. Brillianti Kinounterhaltig usere Zit wo Hollywood no nahezu perfekt gseh isch.