ähm und das vo dir? schrieb dir das bitte mal hinter d'ohre.O_O hat geschrieben: hw bashe wird alt.
das isch nöd nur bi nintendo alt.
Moderatoren: Master(G), zeromeier
:spit:LuiStyle hat geschrieben:So heiss das ich jetzt paar Wuche warte, bis mini chuntevo hat geschrieben:der preis ist heiss
O_O hat geschrieben:Wär e neu xbox jetzt glauncht häts au halbherzigi ports übercho. Hets übrigens au bim 360 launch und ps3 het halbherzigi 360 ports übercho. Das isch s problem vo 3rd parties und sött au kritisiert wärde.Skeletor hat geschrieben:also wird bi dä nägschte xbox und dä nägschte ps das au nöd erwartet?O_O hat geschrieben:Sälbst wenn de wii u es powerhouse wär, wärs nid in 1080p.
und wird au kein kritikpunkt si?
Anders thema: nintendo chan sich keis powerhouse leischte und sött/wott au nid. Hät nintendo d 360/PS3 gmacht gäb se hüt wohl nüme. Anhand de verlüst wo si i de erste 4-5 jahr gmacht hend demit. Nintendo macht nur videospil und muess döt immer profit mache und chas nid mit cash cows finanziere bises denn mal lauft i 5 jahr.
Es git suscht gnueg z kritisiere bi nintendo aber hw bashe wird alt. Ich weiss als endchund intressiert eim das nöd gross aber es isch halt eso. Muess ja keine chaufe.
Findi völlig okay (oder egal, will ja meischtens absichtlech getrollt wird diesbzeüglech), wills meischtens um Spil goht wo uf beidne Plattforme dusse sind und denn gwüssi Lüt fälschlecherwiis bhoupte es gsäch uf der ältere hardware also mindeschtens so guet us wie ufeme aktuelle PC (was natürlech Chabis isch). Gäg die Blindheit richtet sech PC-Masterrace-Hardware-Getrolle ja meischtens. Aber wie gseit, bi dene System wos primär um triple-a Grafikmonschtertitel mit Hammersound goht gälte diesbezüglech au anderi Asprüch/en andere Fokus als bi däm wo Nintendo wott erreiche. Isch doch immer bitz e Frog vo was isch der Aspruch vomene System und wie gseht d Realität us? Drum isch ja au am Reggie sin "Teh Hardkore WiiU Hardware Talk" irritierend/fähl am Platz.Skeletor hat geschrieben: wiä findsch hw bashe vo 6-7 jahr alte konsole und däzue vergliche mit aktuelle pc's?
quote mir eis einzigs statement wo das dine stad.Sephi hat geschrieben:und denn gwüssi Lüt fälschlecherwiis bhoupte es gsäch uf der ältere hardware also mindeschtens so guet us wie ufeme aktuelle PC
Us em Chopf -> De Böhme über de Witcher 2-Konsoleport.zeromeier hat geschrieben:quote mir eis einzigs statement wo das dine stad.Sephi hat geschrieben:und denn gwüssi Lüt fälschlecherwiis bhoupte es gsäch uf der ältere hardware also mindeschtens so guet us wie ufeme aktuelle PC
Dich nöd, aber ebe: Es gitt halt rächti Härtefäll i dem Forum. Gwüssi devo sind sogar AdminsSkeletor hat geschrieben:zudem: ich vergiss es au nöd. ihr müend mich also au nöd ständig drah erinnere.
alcom: fr. 438.90
wog: fr. 439.-
Du Sephi.. Ich känn d'Zahle nöd aber verchauft sich dä 3DS nöd extrem schleppend? Meinti sogar gläse z'ha, dass dä DS dä 3DS am Black Friday überholt hät mit verchäuf und au susch dä 3DS alles anderi als guät lauft. Klar nach em Priisdrop vo guät 35% hät's azoge, aber niemals so wiä dä 3DS. Guät falls du dä Verglich mit em Vita ziehsch häsch rächt, aber sogar Nokia Züügs verchauft sich besser als dä Vita.- 3DS: "Mühühühü, 3D nur es gimmick, und abgseh devo grafisch vil schwächer als d Vita" - Wider in Grund und Bode verchauft.
De DS lauft i de USA überdurchschnittlich guet, will's en det für 99$ vertschutted. Logisch isch das für dänn vor allem au für d'Schnäpplijäger am Black Friday interessant. Us em gliche Grund lauft z.B. in Europa de PSP no rächt guet: Strassepriis isch 99€. Luegsch da:Trunks hat geschrieben:Du Sephi.. Ich känn d'Zahle nöd aber verchauft sich dä 3DS nöd extrem schleppend? Meinti sogar gläse z'ha, dass dä DS dä 3DS am Black Friday überholt hät mit verchäuf und au susch dä 3DS alles anderi als guät lauft. Klar nach em Priisdrop vo guät 35% hät's azoge, aber niemals so wiä dä 3DS. Guät falls du dä Verglich mit em Vita ziehsch häsch rächt, aber sogar Nokia Züügs verchauft sich besser als dä Vita.- 3DS: "Mühühühü, 3D nur es gimmick, und abgseh devo grafisch vil schwächer als d Vita" - Wider in Grund und Bode verchauft.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste