Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Playstation 4
allem ahschii nah, kaufi mir en ps4...
es tönt aber au huere guet. hoffe würkli, dass dänn nöd all games mit so dlc züg verschandlet.
es tönt aber au huere guet. hoffe würkli, dass dänn nöd all games mit so dlc züg verschandlet.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
När no grad Gradius V HD!!
Oder en ganzi Gradius Collection.

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
S'geilste vo dä PS 4 isch das
http://youtu.be/kWSIFh8ICaA" onclick="window.open(this.href);return false;

http://youtu.be/kWSIFh8ICaA" onclick="window.open(this.href);return false;
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
so guet.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Sony wird mer wieder symphatisch!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wrum? wenn de eint trottlet wird de ander sympathisch?Masatshi hat geschrieben:Sony wird mer wieder symphatisch!
:::
yoshida: http://www.computerandvideogames.com/41 ... i-yoshida/" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wänn Sony die Generation "gwünnt", sind eifach sie wieder die, wo i 5 Jahr trottled. Isch normalzwirrlibatz hat geschrieben:wrum? wenn de eint trottlet wird de ander sympathisch?Masatshi hat geschrieben:Sony wird mer wieder symphatisch!

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
microsoft sel wider verschwinde usem konsolegschäft und sega sel öpis mache. luschtigerwiis wird itz sony für d fähler vo m$ gfiired. de sett mer doch big n fürd fähler vo sony fiire.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Nintendo hät technisch no nie vorne mitgspielt sitt de Ziite vum N64... bi Nintendo sinds d'Games wos mached, daher wird Nintendo sicher en grosse Teil vum Chueche au in Zuekunft für sich ha.... au mit em 3DS...Herr Rossi hat geschrieben:microsoft sel wider verschwinde usem konsolegschäft und sega sel öpis mache. luschtigerwiis wird itz sony für d fähler vo m$ gfiired. de sett mer doch big n fürd fähler vo sony fiire.
Ich han eifach chli angscht, dass Nintendo jetzt wieder öppis baschtlet wo weder Füess no Händ hät.....
Eigentlich müessted Sie jetzt Werbig mache vu wege immer offline nutzbar und 2nd Hand Games immer möglich.....

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Herr Rossi hat geschrieben:microsoft sel wider verschwinde usem konsolegschäft und sega sel öpis mache. luschtigerwiis wird itz sony für d fähler vo m$ gfiired. de sett mer doch big n fürd fähler vo sony fiire.

I speeled my drink!
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Stell dr vor MS würd Nintendo choufe. Dr Tod für Mario und co. Zum Glück stöh d Lüt z Asie nid uf Migroschrott. Vo dem her wird dr WiiU sicher no guet gfutteret vo 3d Parties. Und Capcom. 

Oh Banana…!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Falsch. De Cube hätt technisch mit de andere Konsole sehr wohl chöne mithalte.Shadow hat geschrieben:Nintendo hät technisch no nie vorne mitgspielt sitt de Ziite vum N64...Herr Rossi hat geschrieben:microsoft sel wider verschwinde usem konsolegschäft und sega sel öpis mache. luschtigerwiis wird itz sony für d fähler vo m$ gfiired. de sett mer doch big n fürd fähler vo sony fiire.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Aha. Kännsch Gamecube? Und d'Wiimote Stüürig hett technisch nöd chöne mithalte?Shadow hat geschrieben:Nintendo hät technisch no nie vorne mitgspielt sitt de Ziite vum N64...
"Wieder"? Was hett a Zombiu, Nintendoland und Legocity nöd Hand und Fuess? All paar Jahr X, Y, Quadrätli und Drüeggli drucke für Sequels i wieder bitz höchere Uflösig hett aber? Gitts eigetli nur ei einzigi Formle für alles? Isch "Technik" eifach Bilduflösig und susch nüt? Falls ja dänn guet Nacht Videospieli.Ich han eifach chli angscht, dass Nintendo jetzt wieder öppis baschtlet wo weder Füess no Händ hät.....
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Was meinsch mit "wieder"?Shadow hat geschrieben:Ich han eifach chli angscht, dass Nintendo jetzt wieder öppis baschtlet wo weder Füess no Händ hät
Das meini mit mim vorhergehende PostShadow hat geschrieben:Eigentlich müessted Sie jetzt Werbig mache vu wege immer offline nutzbar und 2nd Hand Games immer möglich.....
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
das macht doch sony scho.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De Phil Spencer hätt so e Frässe so richtig zum driischlah - en Charlie Sheen in no unsympathischer. Sind alles so Koksnase, wo direkt us em American Psycho chönnted entsprunge si 
Guet, de Andrew House tönt und gseht defür us wie es hinderlischtigs Nagetier

Guet, de Andrew House tönt und gseht defür us wie es hinderlischtigs Nagetier

Re: Playstation 4
also s glich wie sonyjetzt macht? me2 strategie? neee, nintendo macht das nöd soo schlecht. sie blibet i de nische wo trotzdem vill geld steckt. die andere schaffets ja nöd in handheldsektor richtig izdringe.Shadow hat geschrieben:Nintendo hät technisch no nie vorne mitgspielt sitt de Ziite vum N64... bi Nintendo sinds d'Games wos mached, daher wird Nintendo sicher en grosse Teil vum Chueche au in Zuekunft für sich ha.... au mit em 3DS...Herr Rossi hat geschrieben:microsoft sel wider verschwinde usem konsolegschäft und sega sel öpis mache. luschtigerwiis wird itz sony für d fähler vo m$ gfiired. de sett mer doch big n fürd fähler vo sony fiire.
Ich han eifach chli angscht, dass Nintendo jetzt wieder öppis baschtlet wo weder Füess no Händ hät.....
Eigentlich müessted Sie jetzt Werbig mache vu wege immer offline nutzbar und 2nd Hand Games immer möglich.....
wobii ich mir scho au mal en technischi up to date konsole vo nintendo würd wünsche.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
s NES isch au schlechter als Master system gxi. de SNES au schlechter als de MD.