TypeJ hat geschrieben:nach churzer ziet schlaft der de arm i
vorallem: ich will de pc nöd am tv. ich will kei muus und taschtatur bim sofa. es gsed scheisse us und macht mich hässig.
so sachä chasch mache imene rümli, aber nöd ide farking wohnig.
mi pc gseht besser us als d xbox und d playsi. usserdem gseht mer en nid. muus und taschtatur verschwinded schnell i de schublade wie all die grusige sau controllers.
ich han in mim läbe glaubs genau ca. 2h mit eme PC gspilt, und es sind glaubs mini verschissnigschte 2h vo mim läbe gsi.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
www.pcedaisakusen.net
Tatsujin hat geschrieben:ich han in mim läbe glaubs genau ca. 2h mit eme PC gspilt, und es sind glaubs mini verschissnigschte 2h vo mim läbe gsi.
mi würds recht hert aschisse weni so scheuchlappe vorem chopf het wie du das hesch
pc engine, pc engine, pc engi...rescht spüehle
lol was? ich han über 35 systems zum druff spieli spiele
ich bin sozäge de antischeuchlappespielispieler da
www.pcedaisakusen.net
Tatsujin hat geschrieben:ich han in mim läbe glaubs genau ca. 2h mit eme PC gspilt, und es sind glaubs mini verschissnigschte 2h vo mim läbe gsi.
ich wette 300 Stautz druf, dass Du dass nid erschthaft chasch begründe.
captain cosmic im 87 het na spass gmacht (bim kolleg dihei). aber bin den doch froh gsi, woni dihei wieder an c64 und amiga han chöne herechocke.
www.pcedaisakusen.net
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Tatsujin hat geschrieben:c64 und amiga han chöne herechocke.
aber pc isch denn nid guet gäll
ja, zu dere zit isch er absolut scheisse gsi. kei scanlines, verschissnigs scrolling, nur sälte guete moseg etc.
www.pcedaisakusen.net
www.pcedaisakusen.net
Tatsujin hat geschrieben:c64 und amiga han chöne herechocke.
aber pc isch denn nid guet gäll
ja, zu dere zit isch er absolut scheisse gsi. kei scanlines, verschissnigs scrolling, nur sälte guete moseg etc.
zur ziet vom c64 isch das eso gsi ja, absolut iverstande! wenig später isches aber absolut nüme eso gsi
doch, wiel den bereits de amiga isch cho und grad namal tron-verlängerig igeh het.
www.pcedaisakusen.net
Uf em PC gseh d Games am beste us, defür chostet nume scho d Grafikkarte so viel wie e ganzi Spielkonsole. Und veraltet schneller. Isch nid ersch sit gester so.
Bis der PC die andere Heimcomputer het überholt isch es ou relativ lang gange. D Power Play het scho im 1990 ghypet dass jetz der PC als Spielplattforum chunt, das han ig nid chönne nachvollzieh. Sound hets standardmässig keine geh (pieps, pieps) und 2D-Scrolling-Shoot-Irgendwas hesch nid chönne aluege uf dene Teils. Und natürlich hesch der e geili Tseng ET4000 müesse poschte. Die billige Trident-Chips hei nämlich genau nüt chönne. Und Games installiere isch au umständlich gsi. SET BLASTER=, SET MOUSE=, Adlib Midiport IRQ, ganz speicherhungrigi Spiel hei no eigeti config.sys und autoexec.bat brucht wo vor em boote hesch müesse umkopiere. Oder hesch QEMM386 gha, das het natürlich sehr gholfe. Ds Bootmenu im MS-DOS 6 und später der DOS4GW vo Rational Systems si e Offebarig gsi.
Klar isch das hüt alles super simpel und eifach, aber damals isch es e müehsame Scheiss für die ganz herte Masochiste gsi. Logisch hei sich die andere Heimcomputer no so lang chönne behaupte neb em PC. Und das chli länger als nume "wenig später".
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.